tunning - dovod zraka

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Jul 02, 2008 9:14 pm

kaj nebi ram air moral bit obrnjen v smeri vožnje- na obijaču recimo. ali namesto ene luči. Kako že? jdm štajl.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne Sr Jul 02, 2008 11:38 pm

eugene napisal/-a:kaj nebi ram air moral bit obrnjen v smeri vožnje- na obijaču recimo. ali namesto ene luči. Kako že? jdm štajl.

na (20v audi forumu) sem vido da vsi dajajo spredaj za masko ta lovilec zraka,da direkt v njega piha..
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Če Jul 03, 2008 12:18 pm

http://static.album.email.si/6/2/405662 ... k4pPmo.jpg

kaj imaš ti še skupnega z K-jetom? Bore malo. Pretok ti regulira črpalka/ekspanzer, spredaj merilec tlaka ki daje podatke računalniku, zraven pa elektronski pretočni regulator. Vse to je samo na K-Jetu, potem pa še naslednji udarec, elektro dize. Sem imel avto s takim vbrizgom in polno glavo teh strani. Bullšit da ni večjega. Da boš pa za 20km/h zvišal špico...endi, si kej tacga jedu? Tale ram-air pa za KEje ni najbol.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne Če Jul 03, 2008 3:43 pm

kr3mn1 Van den BOSCH napisal/-a:http://static.album.email.si/6/2/405662/yC1OBP14S5XmI4Xk4pPmo.jpg

kaj imaš ti še skupnega z K-jetom? Bore malo. Pretok ti regulira črpalka/ekspanzer, spredaj merilec tlaka ki daje podatke računalniku, zraven pa elektronski pretočni regulator. Vse to je samo na K-Jetu, potem pa še naslednji udarec, elektro dize. Sem imel avto s takim vbrizgom in polno glavo teh strani. Bullšit da ni večjega. Da boš pa za 20km/h zvišal špico...endi, si kej tacga jedu? Tale ram-air pa za KEje ni najbol.


sorry :roll:
jaz sem imel tako predelavo na tem motorju
Slika
saj če si spremljal mojo temo veš da še 20v ni bil vožen po cesti..
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Pe Jul 04, 2008 3:03 pm

hm.. to ti men nekaj v širah klele :)
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne So Jul 05, 2008 3:42 pm

tak andrej, sm tebi na čast 6 ur študiral in premetaval kose, vrtal po nosu in računal pretoke. S svojim dognanjem sem šel do največjega mojstra v SLO, mu povedal svoje, zraven pokazal še kar sm pri EXu na dvorišču po 2h pirih skup sestavil - in je kot sem že prej rekel - za vas nemogoče dvignit konje na K/KE-jetu. Sej ja nism pijan da bi se mi sanjalo :)
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne So Jul 05, 2008 3:47 pm

dobr naredu, prtisnu preden do konca napisal :)

obstaja ena možnost, kakor sm gledal, bi rabil kakih 48 ur da bi skup spravil sistem nadzora, z ročno adaptacijo, oziroma nenatančno mehansko, za elektronsko adaptacijo bi rabil 2 tedna s tem da bi se mi zdelo da sem naredil nekaj podobnega kot je imel forest gump na okončinah. Zadevo, katero je skoraj nemogoče pravilno nastavljat opremit z elektronskim eksoskeletom, kateri bi vodil ala pupetmaster.

Nekaj podobnega zadnji generaciji KE-Jeta. Samo da so tam švabi res v kamn.


V naslednjo lahko daš kako normalno stran iz DE republike gor fritz, tam lepo piše da je zadeva z loputo še manj uporabna kot športni filter. Jaz ne zastopim angleško. Tu smo pa v sloveniji.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a samurai dne So Jul 05, 2008 4:28 pm

kr3mn1 Van den BOSCH napisal/-a:tak andrej, sm tebi na čast 6 ur študiral in premetaval kose, vrtal po nosu in računal pretoke. S svojim dognanjem sem šel do največjega mojstra v SLO, mu povedal svoje, zraven pokazal še kar sm pri EXu na dvorišču po 2h pirih skup sestavil - in je kot sem že prej rekel - za vas nemogoče dvignit konje na K/KE-jetu. Sej ja nism pijan da bi se mi sanjalo :)
obstaja ena možnost, kakor sm gledal, bi rabil kakih 48 ur da bi skup spravil sistem nadzora, z ročno adaptacijo, oziroma nenatančno mehansko, za elektronsko adaptacijo bi rabil 2 tedna s tem da bi se mi zdelo da sem naredil nekaj podobnega kot je imel forest gump na okončinah. Zadevo, katero je skoraj nemogoče pravilno nastavljat opremit z elektronskim eksoskeletom, kateri bi vodil ala pupetmaster.

Nekaj podobnega zadnji generaciji KE-Jeta. Samo da so tam švabi res v kamn.




Stari brez zamere sam meni iz tvojega posta ni nič kaj jasno :roll: , na koncu sploh ne vem kaj si mi hotel napisati, oziroma povedati, razen tega, da si si vrtal po nosu in ko si se naveličal, si šel k Ex-u na dva pira, kjer si nekaj sestavil in nesel nekomu. Potem sta/ste/si nekaj gledal/i, nakar ti ja kapnilo, da boš potreboval vsaj 48 ur, da boš spravil skupaj nekaj, kar bi nadziralo nenatančno, oziroma bi potreboval vsaj dva tedna, da bi ta nadzor nadziral elektronsko nenatančno nekaj od foresta gumpa. Vse skupaj je nemogoče pravilno nastavljati oziroma opremit z nekakšnim skeletom, ki bi deloval pod vodstvom pupetmasterja :?: :?: :?: :?: :?:

Dej lepo te prosim napiši slovensko in razumljivo povprečnemu slovencu kot je moja malenkost in ne mi nekaj v šifrah pisati, katere je težje dešifrirati kot enigmo :wink:
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...
Uporabniški avatar
samurai
Udarni sogovornik
 
Prispevkov: 2158
Pridružen: Če Okt 05, 2006 9:46 pm
Kraj: Celje
Avto: corrado

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne So Jul 05, 2008 5:17 pm

"znanje na tem forumu" - da bi mal rezal stran blatnike pa boxe, pa da bi loputo dvignil in imel več bencina v določenih obratih. Malo višje poglej.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a super98 dne So Jul 05, 2008 5:36 pm

@krema...si pa spesnil ja, ne štekam ama ništa :wink: :wink:

k-jet vbrzg je zelo smotan za tuning, to je prva stvar... druga stvar je pa da se na K-jet motorjih prvo postori vse drugo, šele na koncu se igra z vbrizgom. na 1.8 litrskih 16Vjih se je kot najbolj popularna in primerna varianta pokazala zamenjava odmičnih gredi in izpušnega kolektorja, to je tista osnova, izhodišče pri navijanju teh motorjev. druga varianta so različne kombinacije/hibridi 4-cyl 16V motorjev, kot npr. 9A motor z odmičnimi in ses. kolektorjem od KRja, ali pa kakšnimi aftermarket variantami...in motor se spravi do zdravih 170PS na serijskem K-jetu od KRja. z odmičnimi in sesalnim kolektorjem od KRja pa zadeva laufa na nekih 150PS. pri taki predelavi bi se verjetno poznala tudi predelava metulčka oz lopute.
ena izmed variant je tudi komplet ABF motor, opremljen s K-jetom, samo v tem nekako ne vidim smisla.
so pa tudi ljudje (predvsem v USA), ki 16V K-jet motorje opremijo z digifantom (ali 1ko iz 8V GTIja ali 2jko od G60 motorja) in se tako izognejo K-jet muham. samo to je spet USA, kjer niso imeli ABF motorja ali pa 1.8 16V digi (digifant v3.0) motorja, ki ga pri nas najdemo v ibizah/cordobah 1.8 16V.

vseeno velja pravilo, da če se gre za performance-stran s K-jetom
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne So Jul 05, 2008 9:57 pm

mja. mal zajeban povedat. V bistvu zdej v samopoizkusu izvajam raketa-motor-by-krema. Samo bo žal layout narejen na 80-90 stopinj olja in lepo delovanje onstran 4000 o/min.

drgač okol glav

http://www.team-vw.si/viewtopic.php?f=20&t=2021
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a samurai dne Ne Jul 06, 2008 12:20 am

kr3mn1 Van den BOSCH napisal/-a:"znanje na tem forumu" - da bi mal rezal stran blatnike ...


Pa dobro no, če vam gre to rezanje blatnika tako v nos, naj vam povem, da je bilo mišljeno varjenje odprtin (rež) za dovod hladnega zraka direkt v airbox. To bom naredil na VR-ju, ne da se mi pa zaradi tega rezati blatnika od KR-ja, ker je bil komaj lakiran - evo to sem imel v mislih, ne pa neko mesarjenje, kjer bi manjkalo 1/3 blatnika :roll:

Slika

Slika
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...
Uporabniški avatar
samurai
Udarni sogovornik
 
Prispevkov: 2158
Pridružen: Če Okt 05, 2006 9:46 pm
Kraj: Celje
Avto: corrado

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a eugene dne Ne Jul 06, 2008 3:26 am

K jet je zakon. Je jebeno robusten( dokler ni regulator zasvinjan). Seveda ni nikoli optimalen(tudi karburatorji niso) ker ni tako fino nastavljiv kot nek elektronski vbrizg. Karakteristika motorja je (približno) vgajena v strmino konusa pri loputi- za to se le ta spreminja z višino) (+ prispevek regulatorja kontrolnega pritiska) za razliko od elektronskih vbrizgov kjer so nastavitve možne v stotinah točk v vseh mogočih režimih delovanja in povratnozančna regulacija preko lambde.

Standardni k jet naj bi zadostoval do nekle 180KM- vsaj tako piše v bukvah in razno šušmarjenje ne prinese skor nič. Saj stvar ne predstavlja restrikcije in dokler dodaja približno pravo količino goriva vtopajočemu zraku tu ni za odkrit amerike. Konji se skrivajo v glavi( odmične, ventili, kanali, kompresijko) in izpuhu, če pravite da je standarden kolektor bolj bogi.

Krema nekaj z tvojim člankom. Odkje ti podatki o trajanju odprtja raznih odmičnih. Težko je to primerjat z nekimi aftermarket gredmi ker ne vemo pri kakem odprtju je to merjeno- glede na trajanje sumim da kak domer mm. Kake slecherce pa imajo navedeno trajanje mislim da od sedeža ali 0.1mm ali celo 0.39mm(nekje zasledil). Domača zadača- stopinjski krog in urca in pomerit of seat in 1.27mm(0.05' -popularno v ameriki) trajanje da vidimo kje smo. Par napak. Vejica pri gibu 1.8 motorjev(trivijalno) in tlak pri k jetu je okrog 5 bara ne 4. Če ne pa lepo spesnjeno.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a samurai dne Ne Jul 06, 2008 9:57 am

eugene napisal/-a: ... razno šušmarjenje ne prinese skor nič ...


skoraj nič je še vedno malo več kot popolnoma nič :wink: - sej veš vsaka malenkost šteje, konjiček na konjička, pa sta že dva konjička :lol:

eugene napisal/-a: ... Konji se skrivajo v glavi( odmične, ventili, kanali, kompresijko) in izpuhu ....


Ja tudi to mi je jasno in do glave, kanalov, gredi, ojnic, batov,izpuha, vztrajnika, jermenic bomo tudi še prišli. Jaz sem pač začel najprej pri zraku, oziroma vstopu zraka v izgorevalni prostor in bomo (ko bomo do kraja dorekli zadeve okrog vstopa zraka) nadaljevali pot skozi glavo v izpuh, ampak v drugi temi :wink:

super98 napisal/-a: ...ki 16V K-jet motorje opremijo z digifantom ....


Misliš nekaj v tem smislu
Slika
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...
Uporabniški avatar
samurai
Udarni sogovornik
 
Prispevkov: 2158
Pridružen: Če Okt 05, 2006 9:46 pm
Kraj: Celje
Avto: corrado

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a no_name dne To Jan 03, 2012 11:38 pm

:shock:
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Po Feb 18, 2013 11:23 am

kako imate na vaših vr6 makinah narejen dovod zraka ?

ker sem nekaj brskal okol tega na sharanu in sem nazadnje zgruntal, da tam zadaj za žarometom kao fali ena plastika in posledično vleče topel zrak iz motornega prostora (motor je od tega oddaljen enih 15-20cm :roll: ) in jasno da s toplim dovodnim zrakom ni istega izkoristka kot z mrzlim :?

in sem že hotel home-made nekako zatesnit tisto luknjo 10x10cm, pa me je nekaj mantralo in spustim ogledalo tja zadaj in vidim, da tam sploh ni nobene luknje ali karkoli, enostavno je zgleda zaprta škatla in origi vleče zrak iz motornega prostora.

dizel sharani mislim da imajo dovod zraka speljan iz blatnika, zdaj možno da je za tisto plastiko luknja v plehu, ne vem in bom pogledal, ko bo vreme malo bolj prijazno dvoriščnim šravfarijam (riba debela krapova pač v garažo ne more :lol: )

kako imajo narejeno npr. golfi vr6, verjetno je od zunaj nekje speljan dovod zraka ?
pa kako slikco bi prosil :D


no, pri vr6 krapu je to to kar se tiče dovoda zraka :roll:
v tisti plastiku za žarometom je luknja v airbox (na zgornjem delu slike) in to je vse.

Slika

tisto kvadratasto odprtino sem mislil zapret, samo bi lih zadušil tiča :lol:
preden pa naredim nov dovod, me zanima kako je pri ostalih, mogoče bom lahko kako cev ponucal.

in ker je motor takoj zraven, bi to cev tud mal toplotno izoliral, če ne bo itak takoj vroča od motorja :wink:
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Sr Feb 20, 2013 9:45 pm

ste navalili z odgovori ku mutav na teleefoon :lol:


ajde en video...

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Sr Feb 20, 2013 9:47 pm

ajde še eden, ko smo že lih pr' lufti...



:D
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a lukavr6 dne Če Feb 21, 2013 2:50 pm

žuc, edina stvar ki ti pomaga jeloputa od gasa od 2.9 al pa kolektor od 2.9.
... (Corrado) might be the greatest collection of bad VW ideas ever put into one car.
Uporabniški avatar
lukavr6
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 982
Pridružen: To Jun 23, 2009 8:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Corrado vr6, Corrado vr6, Renault Clio:)

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a no_name dne Ne Feb 24, 2013 7:47 pm

ŽucMac napisal/-a:ajde še eden, ko smo že lih pr' lufti...



:D



7:00 naprej

Ne morš verjet, da to slišis skoraj pri vsakem avtu :D
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Prejšnja

Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov

cron