eugene napisal/-a:kaj nebi ram air moral bit obrnjen v smeri vožnje- na obijaču recimo. ali namesto ene luči. Kako že? jdm štajl.
kr3mn1 Van den BOSCH napisal/-a:http://static.album.email.si/6/2/405662/yC1OBP14S5XmI4Xk4pPmo.jpg
kaj imaš ti še skupnega z K-jetom? Bore malo. Pretok ti regulira črpalka/ekspanzer, spredaj merilec tlaka ki daje podatke računalniku, zraven pa elektronski pretočni regulator. Vse to je samo na K-Jetu, potem pa še naslednji udarec, elektro dize. Sem imel avto s takim vbrizgom in polno glavo teh strani. Bullšit da ni večjega. Da boš pa za 20km/h zvišal špico...endi, si kej tacga jedu? Tale ram-air pa za KEje ni najbol.
kr3mn1 Van den BOSCH napisal/-a:tak andrej, sm tebi na čast 6 ur študiral in premetaval kose, vrtal po nosu in računal pretoke. S svojim dognanjem sem šel do največjega mojstra v SLO, mu povedal svoje, zraven pokazal še kar sm pri EXu na dvorišču po 2h pirih skup sestavil - in je kot sem že prej rekel - za vas nemogoče dvignit konje na K/KE-jetu. Sej ja nism pijan da bi se mi sanjalo
obstaja ena možnost, kakor sm gledal, bi rabil kakih 48 ur da bi skup spravil sistem nadzora, z ročno adaptacijo, oziroma nenatančno mehansko, za elektronsko adaptacijo bi rabil 2 tedna s tem da bi se mi zdelo da sem naredil nekaj podobnega kot je imel forest gump na okončinah. Zadevo, katero je skoraj nemogoče pravilno nastavljat opremit z elektronskim eksoskeletom, kateri bi vodil ala pupetmaster.
Nekaj podobnega zadnji generaciji KE-Jeta. Samo da so tam švabi res v kamn.
kr3mn1 Van den BOSCH napisal/-a:"znanje na tem forumu" - da bi mal rezal stran blatnike ...
eugene napisal/-a: ... razno šušmarjenje ne prinese skor nič ...
eugene napisal/-a: ... Konji se skrivajo v glavi( odmične, ventili, kanali, kompresijko) in izpuhu ....
super98 napisal/-a: ...ki 16V K-jet motorje opremijo z digifantom ....
ŽucMac napisal/-a:ajde še eden, ko smo že lih pr' lufti...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov