Stran 1 od 2

prosti tek

OdgovorObjavljeno: To Jun 24, 2008 10:56 pm
Napisal/-a murka
LP!
Vozim golf 3 2.0 gti (8) in imam eno težavo.Obrati motorja pri prostem teku nihajo, včasih tudi ugasne (odkar sem spucal loputo je še slabše) .ko je topel večkrat trokira pri prestavljanju in pospeševanju (kot bi ga zalivalo), tudi narahlo seka iz izpuha ( ko spustiš gas). Kje naj začnem?

Hvala za pomoč
Lp seba

Re: prosti tek

OdgovorObjavljeno: To Jun 24, 2008 10:58 pm
Napisal/-a BureK
leerlauf ventil, si že probal odklopit med delovanjem ali ga potopit v nafto ali kako topilo za nekaj časa, da se malo spuca ?

Re: prosti tek

OdgovorObjavljeno: To Jun 24, 2008 11:10 pm
Napisal/-a murka
Nisem, ker niti ne vem kje je. :oops: To je prvi tak avto pr hiši ( je še dvojka gti sam z njim ni blo nobenih problemov) A je to ventil pod loputo?Grem kr gledat.Mi ni blo jasn kje bi ta ventil lahka bil, zdej sm pa najdu eno sliko na ebayu in ugotovil da smo mi temu rekl motoček prostega teka :) . Če ga odklopim ko avto laufa ugasne, če ga odklopim prej sploh ne vžge. Juter ga bom spucu. sam namočm ga v topilo ,spiham in to je to ( če sploh je kej za spihat)? Kaj je pa tisto za kar sem jaz mislil da je leerluft ventil ? gor pride cevka z zračnega filtra?Senzor tlaka?
Hvala

Re: prosti tek

OdgovorObjavljeno: To Jun 24, 2008 11:34 pm
Napisal/-a BureK
med glavo in sesalnim kolektorjem stoji ena taka cilindricna aluminijasta zadevica, ki ima na desni strani en dvopolni konektor. vstopna cev prihaja iz odduška od olja na glavi in izhodna gre v sesalni kolektor.

probaj to zadevico odmontirat in jo potopit v neko topilo...zna pomagat. če pa ni to, javi kak je rezultat pa bomo poizvedovali naprej :)

oprosti, ker ne poznam slovenskih izrazov, ja motorček prostega teka je.

Re: prosti tek

OdgovorObjavljeno: To Jun 24, 2008 11:53 pm
Napisal/-a murka
Sej nism tk mislu.Tud jes nism ziher da se mu tk reče. a je za 1.8 enak kot za 2.0?

Re: prosti tek

OdgovorObjavljeno: To Jun 24, 2008 11:56 pm
Napisal/-a BureK
če je na videz podoben oziroma isti, pol verjetno paše. ne me držat za besedo, ker nisem 100% siguren. če pa imas dvojko doma, lahko probaš...šej ni, da ki bos uničil motorja :wink:

Re: prosti tek

OdgovorObjavljeno: Sr Jun 25, 2008 3:58 am
Napisal/-a super98
bi mogel biti enak za vse 8V motorje.


poglej če ti slučajno kje fovš zrak vleče, ko že praviš da si imel loputo dol

Re: prosti tek

OdgovorObjavljeno: Sr Jun 25, 2008 11:12 am
Napisal/-a murka
Leerlauf ventil sm spucu, avto laufa , obrati so mal višji (950) sam je bil hladen, tako da hvala obema. A je pol zarad tega trokiru al bo tist kej drujga?

Re: prosti tek

OdgovorObjavljeno: Sr Jun 25, 2008 12:48 pm
Napisal/-a super98
najbrž ne...



trokiranje največkrat povzroči:

-zamaknjen predvžig
-slaba kapa/rotor/kabli/sveče
-slab senzor za temp. vode
-fovš zrak


segrej avto na delavno pa pejt se malo zapeljat pa boš videl pri čem si.

Re: prosti tek

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 27, 2008 8:27 pm
Napisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH
jaz sm dons doteral sistem mrzlega vžiga na EG/DX motorjih, s tem da sm našel način kako ima ta avto lahko "zaug" čeprav tovarniško ni bil predviden.

Re: prosti tek

OdgovorObjavljeno: Po Jun 30, 2008 12:18 am
Napisal/-a eugene
kr3mn1 Van den BOSCH napisal/-a:jaz sm dons doteral sistem mrzlega vžiga na EG/DX motorjih, s tem da sm našel način kako ima ta avto lahko "zaug" čeprav tovarniško ni bil predviden.


Tista skatlica, ki regulira kontrolni pritisk. Zauh bi recimo lahko naredu tako , da bio zajla potegenla dol tisti bimetal, ki stiska vzmet ko je motor hladen. Na starih audijih(baje) imajo tej regulatorji še priklop za podtlak iz kolektorja tako da imaš dodatno obogatitev pri pospeševanju. Kontrolni pritisk se pa kako štela z višanjem in nižanjem tisteka kovinskega valja. Je neka finta kako ga modificirat tako da imaš en vijak z kontra matico , da lažje reguliraš- nekje sem prebral ko seb debugal mojga EXsa. Sem si celo naredu en manometer z priklopom in enim ventilom za kontrolirat delovanje.

Re: prosti tek

OdgovorObjavljeno: Po Jun 30, 2008 10:54 pm
Napisal/-a murka
Zdej sm mel ene dve mal daljši vožnji (lj pa nazaj - 120km). Sploh ni važn a je avto hladn al vroč. Celo pot v lj in skor do doma je šlo brez problemov, obrati normalno nobenga skaknja, pol zadnih par km je pa začel spet. Opazil sm pa tudi, da ponavadi trokira kadar neki časa laufa na mestu - tk ku bi ga zalil. Pa to ni tak problem, ker je kr kmal spet normaln.Bom probal še zamenjat leerlauf ventil, pa da vidm.

Re: prosti tek

OdgovorObjavljeno: To Jul 01, 2008 12:24 pm
Napisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH
eugene napisal/-a:
kr3mn1 Van den BOSCH napisal/-a:jaz sm dons doteral sistem mrzlega vžiga na EG/DX motorjih, s tem da sm našel način kako ima ta avto lahko "zaug" čeprav tovarniško ni bil predviden.


Tista skatlica, ki regulira kontrolni pritisk. Zauh bi recimo lahko naredu tako , da bio zajla potegenla dol tisti bimetal, ki stiska vzmet ko je motor hladen. Na starih audijih(baje) imajo tej regulatorji še priklop za podtlak iz kolektorja tako da imaš dodatno obogatitev pri pospeševanju. Kontrolni pritisk se pa kako štela z višanjem in nižanjem tisteka kovinskega valja. Je neka finta kako ga modificirat tako da imaš en vijak z kontra matico , da lažje reguliraš- nekje sem prebral ko seb debugal mojga EXsa. Sem si celo naredu en manometer z priklopom in enim ventilom za kontrolirat delovanje.



misliš EGja :)

ti misliš warmlaufregler. Tista pizdarija ti dela sive lase ko hočeš toplega potiščat, pa da je zaštekan ti avto žre in mori motor. ZAdaj imaš AUX valve :) Ki je pri večini odmrl, tak al tak pa dela samo od 0 do 30 stopinj. Če sploh še dela. No...in tist se brika z ventilom za dovod tople vode v kabino, tak da ti dela po komandi prek zajle večji-manjši bypas, s tem ti pa loputo dviguje. Poleg tega taka zadeva reši problem mrzlega vžiga, ko kanta ni sposobna dovolj dvignit lopute da bi kresnil motor.

Re: prosti tek

OdgovorObjavljeno: To Jul 01, 2008 7:06 pm
Napisal/-a murka
Mislim da se boma mogla z bongijem enkart oglast na gorenjsko. :D

Re: prosti tek

OdgovorObjavljeno: To Jul 01, 2008 8:11 pm
Napisal/-a super98
lahko je marsikaj...

tukaj si malo preberi kako sploh ta vbrizg deluje, maš tam napisan tudi osnovni trobleshooting:

http://www.favdl.net/index.php?option=c ... Itemid=137

lahko pa preveriš še pritisk bencina v sistemu, če je slučajno pumpa slaba, ali pa kakšen tlačni regulator...bi bilo treba z manometrom pomerit.


segrej avto na delavno, ugasni, snemi konektor iz plavega senzorja na flanši cevi za vodo, ki gre v kiler. pomeri upornost senzorja z ohmmetrom pri segretem avtu. vrednost ne sme bit čez 220ohm!

Re: prosti tek

OdgovorObjavljeno: Pe Apr 22, 2016 8:37 pm
Napisal/-a luka1992
zdravo , ve kdo a ta leerlauf ventil ko je zaprt , a je to normalno da gre malo faušluft črez, ali nesme nič iti črez ?

Re: prosti tek

OdgovorObjavljeno: So Apr 23, 2016 1:57 pm
Napisal/-a luka1992
a res noben neve, če ga mo kakiga doma , bi ga prosu če proba bi bil zelo hvaležen

Re: prosti tek

OdgovorObjavljeno: So Apr 23, 2016 2:12 pm
Napisal/-a Audi user
Če praviš da si mel lopute dol in jih puco in je od takrat slabše ti svetujem da jih snameš še enkrat in menjaš tesnilo med kolektorjem in loputami. Sam sem mel isto težavo ker ta motor je hudo občutljiv na najmanjši faušluft... Ampak tudi tole kot si napisal če ti ventil pušča pa da nebi smel je isto kot faušluft.

Re: prosti tek

OdgovorObjavljeno: So Apr 23, 2016 3:55 pm
Napisal/-a luka1992
ja loputo sem imel dol, , tesnilo je bilo super, zdaj edin če ga namažem z diht maso, sam ne rad bi mazal z njo, za ta ventil pa nevem, je to normalno da ko je zaprt da gre še vseen malo zrak črez ali ne. in tega noben nevem hehe, nov pride pa 300€ , pa nemislim dat tok zanga, sm že študiru da bi ga razdrl in gumice zamenu, sam je neki za prešan pa zakirnan

Re: prosti tek

OdgovorObjavljeno: So Apr 23, 2016 6:03 pm
Napisal/-a no_name
dej sliko ventila!
za ene je normalno da gre pri zaprtwm mimo, pri enih pa ni...

Re: prosti tek

OdgovorObjavljeno: So Apr 23, 2016 6:58 pm
Napisal/-a luka1992
Slika

Re: prosti tek

OdgovorObjavljeno: So Apr 23, 2016 7:09 pm
Napisal/-a luka1992
no da opišem sam problem, ko se pelješ in ko pospešuješ naprimer tm do 3.500 obratov in ko prestaviš, v tistem trenutku obrati ne padejo dol, tut namestu če daš po gasu, padajo zelo počasi dol, pri nizkih obratih pa ko prestaviš pa jih celo dvigne samo , pa če mam klimo prižgano in se pripeljem do semafora se mi obrati ustavjo tm okol 1400 pa pol počasi padejo na 1000, vse skup je čudn.

en čas nazaj sem zamenjal stikalo ki je na loputi, dal sem navadnega elektro stikal , ker org se ga ne dobi oz samo z loputo, in je blo nekak bolš posebi pri nabivanju obratov se ne pozna toliko več, ssenzor pozicije lopute pa tudi dela. tak da zdaj sumim na to ventil. zamenjal sem vse vakumske cevi, edino eno ko gre tja nekam pod blatnik tiste nism , sam zgleda cela , zdaj sm tut loputu zalimal.

Re: prosti tek

OdgovorObjavljeno: So Apr 23, 2016 9:20 pm
Napisal/-a Audi user
Tole te motorček jezi ja. Kupiš vergaser reiniger al pa drosselklappenreiniger pa dobr našpricaš da se namoči pol pa kolker s krtačko prideš zram pa s kakim čopičem... sej je isti princip kot egr

Re: prosti tek

OdgovorObjavljeno: Ne Apr 24, 2016 8:34 am
Napisal/-a luka1992
takrat enkrat sem ga z brake vlenerju opral in je blo nato en čas še slabše

Re: prosti tek

OdgovorObjavljeno: Ne Apr 24, 2016 7:04 pm
Napisal/-a Audi user
Če ga pa vsaj za eno noč namočiš v nafto npr. (sam tisti vel kjer je ventil) se bo pa umazanija še bolj zmehčala. Pol ga pa magar z megliotom našpricaš pa z wapom opereš znotraj. Potem ga nujno spihaš in izdatno našpricaš z WD ali čim podobnim da voda ne naredi kake škode če je kam zašla.