motor opel 2.0 16V v kadettu C

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

Re: motor opel 2.0 16V v kadettu C

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Sep 16, 2008 9:45 pm

En tekoči meter na vodnem curku za rostfraj debeline 10mm je 30€. Je lih javu kolega, ki dela tega kadeta. V izoli. Mislim da tu ni kaj komplicirat.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: motor opel 2.0 16V v kadettu C

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Če Sep 18, 2008 7:20 pm

Davor80 napisal/-a:
Tha Real M napisal/-a:davor, ti mas rezkar? :D

LP
m

[smilie=whistling.gif] ,si ti kej piu? :D



ja ze 2 dni ga sisamo v boksih renaulta F1 kle v spaniji...fantje noro...mam kar nekaj slik in filmckov in ce koga ne moti da je renault lahko odprem eno temo pa notr namecem...

LP

iz sevillie

M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: motor opel 2.0 16V v kadettu C

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Če Sep 18, 2008 9:32 pm

v krcmo...
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: motor opel 2.0 16V v kadettu C

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne So Sep 20, 2008 1:34 am

Jurtz napisal/-a:v krcmo...

ja oči, bom...

LP
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: motor opel 2.0 16V v kadettu C

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne So Sep 20, 2008 10:46 am

tako je prav mami, očija je treba ubogat! čene pa po stopnicah padeš :D
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: motor opel 2.0 16V v kadettu C

OdgovorNapisal/-a MrLi dne Pe Okt 10, 2008 4:52 pm

ZAKON OPEL!!! [smilie=wub.gif]
DOBER PASULJ SE DALEČ SLIŠI!
Uporabniški avatar
MrLi
Resen človek :)
 
Prispevkov: 455
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:45 pm
Kraj: Idrje
Avto: Mk2 Gti 8v

Re: motor opel 2.0 16V v kadettu C

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Jan 14, 2009 8:46 pm

Glava končana. končno.
prej potem kanali.

izpuh:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

vsis

Slika
Slika
Slika

iz vmesnih slik je približno vidno kje je blo bolj pobrano. V glavnem okrog vodila in nekako bolj na kvadrat- (as seen on endyn hondas :wink: ) Vsis je itak direkten strel na ventile tako da je blo več dela na izpuhu , ki je imel tudi en grd rob takoj po sedežu( casting shift).odprtina na sedežij ventilov je bla tudi nekoliko povečana. Širine sedežev so standardnih 1.2 in 1.3 mm 45° z zgornjim 30° in spodnjim 70°(verjetno)- tako je prišlo k meni. Na izpuhu so bli tej diskretni koti spremenjeni v radijus v pred in po sedežu na vsisu pa ne. Vsis ima tako na meji z zgorevalno komoro oster rob kar zmanjšuje potovanje plinov v napačno smer. Antireverb torej. Do tu vse več al manj standardno.
:shock: WTF pa je z tistimi čudnimi zarezami in črticami? Ti je popizdu rezkar al kaj(kot je blo komentirano na župu)? niti ne. Tista zareza takoj pred 45° sedežem na vsisu je t.i. anti-reversion step. Dokaj neznana zadeva. V bistvu sem že mislu , da jo je izumu moj guru ali sem jo najdu omenjeno na netu. To že ne more delovat sem si mislu tudi jaz ali s prigovarjanjem in dokazi ( nekaj uspešnih motorjev izpod rok mojega mentorja- guruja z tem modom) sem se odloču za. ( provare per credere- pravijo italijani). Podobno je z tistimi zarezicami na sedežu in pod njem. Neka taka pogovorna razlaga je da naj bi ustvarjali neke mikro turbolence , ki bi bla bal- little we really know- tako , da je to tudi nek preizkus v bistvu. Hm teh stvari v bistvu vam nebi smel niti kazat ali greh je storjen. :mrgreen:

Finiš na vsisu je dosti bolj grob kot na izpuhu(spet nič novega) in tudi komore niso polirane. Komore so z fabrike finiširane strojno tako da so točnih dimenzij ( izmeru sem prostornine in se praktično ne razlikujejo) in gladkega finiša. Potrebni so bli res minimalni popravki.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Opel je zakon- vsaj kar se tega motorja tiče. Dobra glava, dolge ojnice, kovani bati,4-2-1 kolektor iz fabrike in dual ram vsis...Tako dober da nekdo..
Slika

Ah tako dober pa spet ni :mrgreen:

Zdaj pa komaj čakam na rezultate.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: motor opel 2.0 16V v kadettu C

OdgovorNapisal/-a Slicker dne Sr Jan 14, 2009 9:12 pm

pa to je bogoskrunstvo oplov motor dat v VW.
Uporabniški avatar
Slicker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1210
Pridružen: Po Maj 28, 2007 2:15 pm
Kraj: okolica Trebnjega
Avto: Golf VR6

Re: motor opel 2.0 16V v kadettu C

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Sr Jan 14, 2009 9:28 pm

Slicker napisal/-a:pa to je bogoskrunstvo oplov motor dat v VW.



Sej vidiš tipa na sliki ...vsake 200km nalije not liter olja :D
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: motor opel 2.0 16V v kadettu C

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Sr Jan 14, 2009 9:28 pm

aja, juđin, kdaj ti prinesem glavo? :D
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: motor opel 2.0 16V v kadettu C

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Jan 14, 2009 9:42 pm

Mi bi trebala govorit. Jaz bi na tvojem mestu šel 16v če že misliš špendat za neke kustom bate. Je neka nekonvencijonalna teorija ,ki bi jo rat sproval. Samo pacijente rabim.
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: motor opel 2.0 16V v kadettu C

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Jan 14, 2009 9:49 pm

Saj vem da boš reku ne. Look na prvem mestu. Ja se lahko zmenimo. V bistvu je meni najbolj komot ,da dobim glavo poštimano. Se pravi obnovjeni ventili in sedeži in vodila in poravnano, da mi ni treba skakat sem in tja. Si bo treba res kupit kaj orodja. Rezkarji so po 40-50 € in sem lih spraševal Mira tool pripravo za delat sedeže in je osnoven komplet 3k€- pobožne želje. Flow bench pa bo verjetno postal reality. :wink:
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: motor opel 2.0 16V v kadettu C

OdgovorNapisal/-a super98 dne Sr Jan 14, 2009 11:10 pm

eugene majstor si.

a tele zarezice so premierno pri tebi?

flow bench? kdaj? kako? kje? home made?
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: motor opel 2.0 16V v kadettu C

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Jan 14, 2009 11:35 pm

jep miz motorjev starih sesalcev. ni neka vesolska tehnologija. in obstajajo načrti , celo forum.

Zareze so pogruntavščina od mojga kolega-mentorja-guruja. On trdi da delujejo, ali veš kaki smo tehnični tipi. moremo videt- sprovar na lastne oči prej ko verjamemo.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: motor opel 2.0 16V v kadettu C

OdgovorNapisal/-a BureK dne Če Jan 15, 2009 12:13 am

ma kdo te uci te stvari ? Petelin ? :) ali je uni samo za 2T ?
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: motor opel 2.0 16V v kadettu C

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Jan 15, 2009 12:20 am

Jep Peteli. Sicer je res predvsem najjači za 2T samo dela tudi 4T. Tako motorje kot kak avto.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: motor opel 2.0 16V v kadettu C

OdgovorNapisal/-a BureK dne Če Jan 15, 2009 12:22 am

enkrat ko si kuhar, je vseeno ali kuhas pasto ali peces pizze, ne ? :lol:

samo je zajeban tip, ful clanov mi je reklo da jim je delal masine na motorjih...sicer traja, ma jebiga :)
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: motor opel 2.0 16V v kadettu C

OdgovorNapisal/-a hard dne Če Jan 15, 2009 11:16 am

Svaka ti čast...
Kris.
Uporabniški avatar
hard
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 734
Pridružen: To Feb 14, 2006 6:59 pm
Kraj: Maribor
Avto: 8D

Re: motor opel 2.0 16V v kadettu C

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Feb 20, 2009 3:46 pm

tip je kupu še enga kadeta . nek gnil karavan od ciganov- že samo to je štorja zase.

2 tedna varjenja in zdaj je skoraj pokrpan.

glavo dol in k meni. evo slike. glava je z gize in nima vstavkov za vodila in sedeže kar ni najboljše za neosvinčen bencin- zato so tudi bli sedeži in ventili precej pojeti od mikrovarjenja.... koti na sedežu so bli samo enojni 45° tako da je blo nardit trojne prvo kar sem se zmislu. in malo popravit nepravilnosti v kanalih. vsisni so siamski kar pomeni da je en kanal za 2 cilindra ki se spodaj razcepi.- -podobno ko minimoris. 1.2 motor-79x61, 7.2ccm prostornine v batu ,1 mm bat do glave z tesnilio- dobro, in prostornina komore 29.5 ccm- kompresisko 8.3:1 . ventili so 32 in 26.7 mm.

galvo bo treba še znižat 2-2.5 mm za komp 9.3-9.6:1 in bo.
slike:
Slika
Slika
Slika

vsis- direkten strel v komoro ker je kolektor na vrhu glave-lepo
Slika
Slika

izpuh
Slika
Slika

narjeno v rožni :mrgreen:
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: motor opel 2.0 16V v kadettu C

OdgovorNapisal/-a BeniNorc dne Pe Feb 20, 2009 5:08 pm

eugene, svaka ti čast, kaj bi ja dal da bi mel tolk znanja ko ti. [smilie=beer2.gif]
Uporabniški avatar
BeniNorc
The Polish connection
 
Prispevkov: 3063
Pridružen: To Apr 08, 2008 5:02 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Golf .. na plinsko olje :)

Re: motor opel 2.0 16V v kadettu C

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Pe Feb 20, 2009 5:20 pm

Eugene, po forumih (največ angleških) dosti berem o teh 3 angle valve job-ih. Se mi niti ne sanja, zakaj je to dobro :)
V čemu je finta? Boljše naleganje ventila? Samo potem je treba tudi ventile tako obdelat, al ne?
Lahko napišeš kakšno besedo ali dve?
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

Re: ABF motor turbo

OdgovorNapisal/-a DS71 dne Pe Feb 20, 2009 6:59 pm

odgovarjam vičotu iz ene teme(imaste pač tako poštimano) >>

"Eugene, po forumih (največ angleških) dosti berem o teh 3 angle valve job-ih. Se mi niti ne sanja, zakaj je to dobro
V čemu je finta? Boljše naleganje ventila? Samo potem je treba tudi ventile tako obdelat, al ne?
Lahko napišeš kakšno besedo ali dve?"


Fora v kotih je pri izhodu zmesi iz usisnega kanala..po domače povedano v povečevanju pretoka...poznamo tudi že 5 kotne -idealno pa bi blo (je pa malo v praksi jeba narest) če bi imel sedež speljan v radius(seveda izračunan)

Če bi kdo rabu Neway frezerje mu lahko namignem kje jih lahko kupi..so pa dragi

Zdej pa vem kdo je majster,ki se uči delat glave...papi.press :D


DS71, tako imamo poštimano z namenom!
--Jurtz
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Uporabniški avatar
DS71
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1966
Pridružen: Če Feb 05, 2009 9:51 pm
Kraj: Il. Bistrica
Avto: zoom zoom

Re: motor opel 2.0 16V v kadettu C

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Feb 23, 2009 10:30 am

zmes lažje zavije če je radij večji ne? to pa aproksimiramo z več koti. enostavo povedano. ta mod je splošno znan že iz 50 al 60 čeprav so ga verjetno v dirkah uporablajli že dosti prej. trojni koti so postali standard in jeih imajo vsi seriski avti že sigurno 15 let. kot j blo rečeno so zdaj v modi 5 kotna orodja za sedeže. seveda se lahko vseh teh diskretnih kotov naredi nek radius in se pusti le tisti kot kjer naseda ventil,- nekateri to zagovarjajo- drugi pa trdijo da je na vsisni strani bolje met več kotov z robovi , da naj bi ti robovi ustvarjali mikrovrtince ki pomagajo pri atomizaciji goriv v zmesi. je pa tudi res , da niso idealni koti in širine za vse glave enaki in kaj nekje odgovarja drugje ne glih. kakor se to razlikuje od vsisa do izpuha na istem motorju. 30° sedeže z pripadajočimi vpadnimi in izpadnimi(?) koti poznamo že kar neki cajta (typ 4 na vsisu, pežoji), se pa zdaj v top krogih uporablajjo vse vrste kotov in širin- recimo sedeži ventilov z koti okrog 50° ( kot kjer ventil nasada) vse odvisno kaj odgovarja neki motorju-glavi oz aplikaciji. Zadjič sem recimo bral od nekega porterja kake probleme so imeli z izbolšanjem kotov na glavi honde s2000- vse kar so provali je blo slabše kot original dokler niso po nešteto poskusih prišli do nečesa kar deluje. enkrat bom nabavu mira tool, še prej pa si zgradil flow bench.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: motor opel 2.0 16V v kadettu C

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Feb 25, 2009 9:03 pm

mož (papi) je v dveh tednih povaru cel avto. Tako se dela če je volja in čas.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika




jebiga tipu so všeč kadeti :mrgreen:
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: motor opel 2.0 16V v kadettu C

OdgovorNapisal/-a vwmk1 dne Sr Feb 25, 2009 9:07 pm

pomoje mu je všeč tudi rja, ne sam kadeti :lol: :lol: :lol:
"people's car" nothing even comes close
Uporabniški avatar
vwmk1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1268
Pridružen: Ne Sep 28, 2008 9:48 pm
Kraj: Pivka
Avto: Golf I cabrio, Golf III GT TDI

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov