super98 napisal/-a:prvo poglej če bencinska črpalka vrti. je v prtljažniku in ko daš kontakt bi mogla vrtet kako sekundo ali dve.
če ne vrti: snami oblogo prtrljažnika in pokrov pumpe za gorivo. tam imaš konektor in previri če dobiš štrom gor. če ga dobiš je hin pumpa, če ne greš naprej...lahko je rele (to da je nov ni nujno garancija da dela) ali pa celo rele plata (tudi to ni nek bav-bav, jo imaš hitro zamenjano in nimaš kej kiksnit).
če pumpa vrti: snami dol dovod bencina na letvici in poglej če dobiš gor bencin. preveri regulator tlaka bencina (lahko da je prebit). na koncu ti ostanejo še injektorji ampak možnost da bi crknili vsi 4je naenkrat je zelo malo verjetna. lahko pa pomeriš napetost na konektorju, ki gre na injektorje, če sploh dobiš kaj gor (moglo bi nihat od 0-12V med verglenjem)
to je to kar se tiče bencina...
a ima slučajno avto naknadno vgrajen alarm?
Steiner napisal/-a:
P.S: Kako najlažje onesposobim alarm?
Lp
nalim napisal/-a:Steiner napisal/-a:
P.S: Kako najlažje onesposobim alarm?
Lp
Odvisno od naprave - sam vem zaradi nedavnega posega vem, da na GTjevem alarmu odstraniš modul in na konektorju kratko skleneš siv in bel kabel, pa bi moral avto delat.
ŽucMac napisal/-a:kabel na crank-senzorju je cela jeba pri teh motorinih.
senzor kot tak redko crkne, kabel pa ja, enostavno "nima stika".
to je senzor glavne gredi, namontiran na bloku na desni strani, torej blizu sklopke, menjalnika...
odklopi ga, na njegovem konektorju so trije kontakti, premeri z ohm-metrom.
med dvemi od teh treh kontaktov mora biti upornost okoli 800 ohmov, malo gor ali dol, nima veze.
če tega ni, senzor glavne gredi ne dela, posledično avto ne vžge, ker nima povratne informacije za ECU.
probaj, javi, pole dalje.
Steiner napisal/-a:Crank senzor vem da je senzor vrtljejev gredi aftermarket alarm pa je povezan z kablovjem od tega senzorja ane?
ŽucMac napisal/-a:Steiner napisal/-a:Crank senzor vem da je senzor vrtljejev gredi aftermarket alarm pa je povezan z kablovjem od tega senzorja ane?
ja to pa ne vem katero žilo so prekinili in peljali preko alarma.
bolj verjetno da je prekinjena kaka žica na konektorju razdelilnika vžiga.
katero varianto motorja pa imaš, OBD1 ali OBD2 (okrogli frtajler ali podolgovat kot na slliki zgoraj) ?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov