16 V + G-lader

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a no_name dne Sr Avg 01, 2012 10:57 pm

Najprej je treba definirat cilj, šele potem se določi kakšni posegi in deli so potrebni.
Do takrat je vse samo pavšalno govorenje.
Kar se kompresije tiče mora bit leta visoka; nihče pomoje noče imet eno nizkokompresijskoneodzivno mašino.

Kar se pa batov tiče; od 16V zdržijo zgoraj navedene številke v kolikor delujejo v "pravih" pogojih.
Če so detonacije prisotne ti lahko 50 konjev "stopi" bate...
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Avg 06, 2012 11:08 am

1.8T 20v s kompresorjemn tudi gre. Ali pa uporabit le bate od 1.8 t v 16v mašini za bolj oldskool look. Ali s2 rabljene z ebaya ali kake prave kovane tipo wossner za 600E.

če menjaš injektorje za večje je nujna preprogramacija čipa.

imate temo o batih z slikami in merami pa si dejte pogledat kaj bi pasalo. kot sem že reku 8v bati bi špilali samo imajo nekoliko tanjko krono za prisilno polnjene aplikacije. premalo safe margin.

v grobem vw pozna 3 dolžine ojnic 136mm ( starejši 8v, g 60), 144mm ( 16v, s2..) in 159 (tall block 16v: to je abf) višine sornikov v batu se glede na to razlikujejo. Tudi premer sornikov. V tej temi je več kot dovolj informacij za tiste , ki se jim da kopat. Osebno pa nebi nikoli nižal kompresije z dvema tesniloma ali adapterplato.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a BeniNorc dne Po Avg 06, 2012 10:18 pm

tallblock je tudi ADL. ki je recimo skoraj da najbolša osnova.
Uporabniški avatar
BeniNorc
The Polish connection
 
Prispevkov: 3063
Pridružen: To Apr 08, 2008 5:02 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Golf .. na plinsko olje :)

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Po Avg 06, 2012 11:02 pm

BeniNorc napisal/-a:tallblock je tudi ADL. ki je recimo skoraj da najbolša osnova.

zakaj ze
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a BOND 007 dne To Apr 02, 2013 1:09 pm

BOND 007 napisal/-a:.....Hier haste eine komplette Teileliste für den 16V G60.
http://rs553.rapidshare.com/files/148795031/16V_G60.doc
Lohnen würde sich das schon aber billig ist es auf keinen Fall.
Ich würde sagen am einfachsten ist es einen 16V Kopf auf den G60 zu bauen.....
Povzeto iz: http://www.vwscene-forum.de/wbb2/thread ... adid=13784


Spisek potrebnih delov za 16VG60 predelavo je še ne dolgo tega obstajal na strani VW Motorsporta, kjer imajo (so imeli)
"VW Motorsport Parts Catalogues available for download. Scans from the archives!"
Zdaj pdf-ov na žalost ni več tam.
http://www.vwmotorsport.com/vwcat/vwcat.asp

Zato pa tole...
Če komu kdaj kaj prav pride. :D
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
My name is Bond. James Bond. 8)
Uporabniški avatar
BOND 007
Na skrivaj vozi Aston Martina
 
Prispevkov: 2489
Pridružen: Če Feb 16, 2006 8:16 pm
Kraj: Forme, Velenje
Avto: '09 Passat TDI, '90 GTI 8V

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Apr 03, 2013 7:32 pm

Tesnilo glave od 1.9TDI-ja naj bi blo debelo ko prasica. Ima kdo kako pri roki da zmeri debelino? Ni da mi diši to z tesnili ker ni baš optimalno samo je ena od poceni varjant.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Sr Apr 03, 2013 7:40 pm

eugene napisal/-a:Tesnilo glave od 1.9TDI-ja naj bi blo debelo ko prasica. Ima kdo kako pri roki da zmeri debelino? Ni da mi diši to z tesnili ker ni baš optimalno samo je ena od poceni varjant.


ni dovolj debelo [smilie=biggrin.gif]
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Apr 03, 2013 11:42 pm

Še neki uporabnega.
http://forums.fourtitude.com/showthread.php?1784212-16V-G60-How-to

In info (do zdaj najboljši kar sem ga vidu) o 16v odmičnih:
http://www.clubgti.com/showthread.php?156126-A-VW-16v-camshaft-study


In še nekaj izvečkov iz tu:http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5184688-A-rallye-Golf-limited-in-your-neighborhood/page4

"Most parts are regular VW/Audi parts, aside from the head which is a work of art (the porting work is gorgeous), exhaust manifold and some other VWMS specific parts like the lower belt pulley. I measured the bores and such and they did not differ in any way from a PL/KR 1.8 block dimensions. "

"i have the original software of the 235bhp Version of the Golf Limited that also was available from VW-Motorsport in order of customer choice!
"



In popravek za nazaj ker je prišlo do ene dezinformacije na strani 2. G60 nima ponikljanih batov vsaj kar sem jih jaz vidu
rabljenih.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Apr 04, 2013 12:17 am

V pasatu. OEM

Slika

in 2l 3ki. Tudi OEM.
Slika
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Če Apr 04, 2013 4:26 pm

zanimivo da ima golf 2.0 kar nekaj hp manj kot passat ki je 1.8. [smilie=blink.gif]
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a super98 dne Če Apr 04, 2013 9:15 pm

zakaj niso šli tega delat (veliko)serijsko?
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Če Apr 04, 2013 9:19 pm

verjetno zarad une zadnje postavke: Motortuning: 13.870 Mark ;)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Če Apr 04, 2013 9:35 pm

pol naj pa en reče da je nevzdržliv motor
Slika

pobrano iz:
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... hood/page6
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Če Apr 04, 2013 9:42 pm

Jurtz napisal/-a:verjetno zarad une zadnje postavke: Motortuning: 13.870 Mark ;)

In total 200 (two hundred) 16vg60 motors (3G) came to life for a total of 71 golf Limited.
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Apr 05, 2013 7:53 pm

no_name napisal/-a:.
.
.

Malo računice:
300KM => ~450CFM
450CFM =>12742l/min
ABF za 300KM rabi ~ 1bar nadtlaka
G60 ima 0,85l/obrat in pri tlaku 1bar ~0,8 volumetrični izkoristek.
Iz tega sledi, da bi lader moral obratovati pri nadtlaku 1bar z 12742/0,8/0,85= 18738/min

Pomoje ga že precej prej raznese...



Evo ta tema:
http://www.dubforce.net/forums/index.php?showtopic=13142

15500rpm na polžu.

Zdaj kaj je res kaj ni bohvedi. Je pa vseeno zanimiva.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a no_name dne Pe Apr 05, 2013 9:25 pm

Težko je rečt kaj je in kaj ni res.
Ampak glede na injektorje ki so 385cc in 91% duty cycle bi prej reku, da je zadeva ranga +240KM na prvem dyno grafu.
Ampak ni podatka, da je 3bar na njih; predvidevam, da je...
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Apr 05, 2013 9:29 pm

Mislim da ima 3.5. Nevem bi mogu še enkrat preledat temo.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a no_name dne Ne Apr 14, 2013 9:44 am

Evo;
pa še grafi, ki potrjujejo mojo računico.
Meritve so delali do 10000rpm, pri visokih nadtlakih.
Če se tlak polnenja zniža se flow spremeni minimalno, saj je G60 "positive volume".
To je koristno za vse, ki se ukvarjate s kakršnokoli predelavo, ki vključuje G60 lader:

sprememba temperature:
Slika

flow:
Slika

vložena moč:
Slika
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Feb 06, 2014 3:53 pm

kaj obstajajo dva tipa scirocco kolektorja ( dovod na voznikovi strani) Z malim premerom cevi 1. slika in s večjim premerom ala KR-2. slika:
Slika

Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Pe Feb 07, 2014 11:14 am

notranja luknja pri ''tamale'' je 43mm, pri ''tavelkem'' 50mm.


p.s. k smo ravno tukaj; kaj je bolje/slabše med jedri pri g ladru če je iz: a)magnezija, b) iz aluminija

magnezi je nekaj gramov lažji napram alu, kar sem jaz najdu na hitr. še kaj drugega.
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Pe Feb 07, 2014 11:21 am

evo ga ena mal bolša slika t'velkega

Slika
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Feb 07, 2014 11:51 am

Alu je po moje bolj trpežen. Razlika v teži je 700 ali 1kg. Po moje tudi s težjim ne bi smeli neki ful bolj trpet ležaji.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Pe Feb 07, 2014 11:54 am

pocesnkII napisal/-a:zanimivo da ima golf 2.0 kar nekaj hp manj kot passat ki je 1.8. [smilie=blink.gif]


ugotovu zakaj je razlika v konji v zgornjem primeru passat vs golf 3............. sesalni kolektor, če dobr pogledaš se vidi da ima golf t'malega (kolektor da nebo pomote [smilie=biggrin.gif] )
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Feb 07, 2014 12:07 pm

Kaj ve kdo za kak scirocco kolektor. velik ali mali nema veze?
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Prejšnja

Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov