eugene napisal/-a:V glavnem treba druge bate ker kako smo že ugotovili ima G 60 večino zgorevalnega prostora v bato ventilar pa v glavi. Ker ima ventilar kot je previsoko statično kompresijsko, da bi nanj preprosto prišravfali leder G60 blok z 16 v glavo pa bi imel prenizko statično kompresijsko razmerje treba neki sčarat z bati, kateri morajo met malo vdolbine (dish) da to rodi tam kakih 8-8,5:1 komp. razmerja. Baje da se da to rešit z bati od S2R ki pa jih ni za dobit ali kustom bati. Nekaj še okrog ojnic. 16V ojnice naj bi ble daljše od G60 ojnic in posledično( kakor jaz predvidevam) je tudi višina sornika med 16V in G60 mašino različna. Tako predvidevam ker si mislim da je višina blokov motorja ista.
tukaj si vse napisal. da se narest iz obeh blokov (G60 in 16V). samo je veliko manj komplikacij z blokom od 16V, tako je bil tudi v originalu narejen limitedov motor. ojnice in bate uporabiš od audi S2/S4 2.2T.
16V ojnica je daljša od 8V ojnice, zato da pride bat višje (izgorevalni prostor v glavi). 16V ojnica in audi 2.2T ojnica sta iste dolžine, verjetno pa nimata enake sestave, tako da bi se jaz raje odločil za 2.2T ojnice. Če delaš iz 16Vja pa definitivno bate od 2.2T.
Če daš bate in ojnice od G60 imaš prenizko kompresijo (tako je naredil aljoša na corradotu in avto ne gre kot bi mogel). Tudi luknja sornika je drugačna med 16V in G60. 16V ima 20mm, G60 pa 22mm.
Bloka sta pa enake višine, tudi oba imata dize za oljno hlajenje batov. Če imaš osnovo KR blok zna bit edini problemček knock senzor, ker 16V blok nima predvidenega mesta zanj in se je treba mal znajdet.
Idealna osnova bi bil motor iz Seat Ibize 1.8 16V, ki je že opremljen z digifant vbrizgom, imaš plac za pritrditev knock senzorja, imaš uporaben fuel rail, ki paše v 16V kolektor...
Aja kolektorji. Imaš več variant:
1. scirocco 16V kolektor, imaš 2 možnosti, od KR ali PL motorja, razlika je v premeru cevi, pašeta oba. Zraven je treba nabavit še t.i. 90 st. krivino, na katero prišraufaš loputo od G60 motorja
2. Audi S3 kolektor, potrebno predelati, da daš lahko loputo od G60 gor
3. Audi 2.2T kolektor, potrebno skrajšat za en cilinder
Glader ostane na mestu kjer je na G60 motorju, tukaj se vse lepo izzide. Alternator je treba prestavit za motor, je tudi varianta da daš alternator pod Glader (rabiš 90A alternator od polo6N/ibiza s klimo, originalnega ne boš spravil notri)...jasno tudi nove nosilčke za šponar in rolice, ter daljši mikrojermen.
štrom:
limited dela na Digifant1 sistemu, se pravi G60 varianta. Za G60 16V dobiš čip, komplet štrom od G60 ostane, treba je podaljšat/uštukat par kablov (za fertajler in fuel rail). Vse drugo ostane.
Taka je teorija, bomo videli kako je v praksi...enega dne
TJUNING PA TO...