16 V + G-lader

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Dec 16, 2008 11:24 pm

Sicer mene najbolj tripajo atmosferski motorji, sploh taki ki se zvrtijo na 8000 in preko ali vso to govoričenje okrog limitedov in njihovih 16 V G60 mašin mi je zbudilo kar nekaj zanimanja za tako kombinacijo. Osnova je ali 16 v blok ali G60 blok in 16 v glava. V glavnem treba druge bate ker kako smo že ugotovili ima G 60 večino zgorevalnega prostora v bato ventilar pa v glavi. Ker ima ventilar kot je previsoko statično kompresijsko, da bi nanj preprosto prišravfali leder G60 blok z 16 v glavo pa bi imel prenizko statično kompresijsko razmerje treba neki sčarat z bati, kateri morajo met malo vdolbine (dish) da to rodi tam kakih 8-8,5:1 komp. razmerja. Baje da se da to rešit z bati od S2R ki pa jih ni za dobit ali kustom bati. Nekaj še okrog ojnic. 16V ojnice naj bi ble daljše od G60 ojnic in posledično( kakor jaz predvidevam) je tudi višina sornika med 16V in G60 mašino različna. Tako predvidevam ker si mislim da je višina blokov motorja ista.

No ideja je bila da bi v tej temi ( da ne smetim burokeve,marinotove ali koga drugega teme)malo bolj osredotočeno pogovarjali o teh kombinacijah 16 v glav bodisi z G- lederji ali kakim drugim superchargerjem. Malo sem posurfal in za zdaj najdu tostran kjer prodajajo kite za to dat vkup. Zanimivo.http://www.bahnbrenner.com/about/15/G60_G_Lader_16V_Supercharged

Lepo bi bilo dobit tudi kaj imputa o lastniku 16V g60 koradota z obale. Kake probleme je mel kako jih je rešu itd. Skull- povabi ga na forum, mogoče.

Seveda bi najraje vidu, da bi se kaj takega rodilo tudi znotraj favdla. Pacijentov se ne manka. In jaz bi rad bi nekako zraven seveda. :mrgreen:

Zdaj pa pljunte kako informacijo, link , bedarijo ven, ker si mislim, da so to dostim izmed vam neke vlažne sanje in ste kaj že študirali o temu.
Zadnjič spremenil eugene, dne To Dec 16, 2008 11:42 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: 16 V + leder

OdgovorNapisal/-a Davor80 dne To Dec 16, 2008 11:30 pm

evo prva bedarija,kje si pa 16V pa leder dubu :mrgreen:
nc ne vem pa še to nism zihr
Slika
Uporabniški avatar
Davor80
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1406
Pridružen: To Mar 06, 2007 11:51 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: fiat tipo :-(

Re: 16 V + leder

OdgovorNapisal/-a $küll dne To Dec 16, 2008 11:31 pm

zadnjič je bla debata na sestanku...

16v blok in glava, bati in ojnice od S2, kopija original čipa od limiteda. ostalo so sitnice.
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: 16 V + leder

OdgovorNapisal/-a RedEvil dne To Dec 16, 2008 11:32 pm

kak to misliš leder kot usnje :?: :roll: al si mogoče misli G-lader....G-force??
Uporabniški avatar
RedEvil
Fasader
 
Prispevkov: 1247
Pridružen: Ne Nov 18, 2007 1:46 am
Avto: VW MK3 GTI Juby,Jetta TDI

Re: 16 V + lader

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Dec 16, 2008 11:44 pm

Ok ok sem popravu. lader-leder. A jebiga. :mrgreen:
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: 16 V + leder

OdgovorNapisal/-a BeniNorc dne To Dec 16, 2008 11:49 pm

hm, jaz razmišljam o takšnem projektu. samo dokler nisem/nebom v službi brez veze kaj razmišljat.
ker sem malo razglabljal in prišel do zaključkov:
- prvo treba obnovit g-lader prej ko kaj drugega 350.-
- obnovljena 16V glava 300.-
- kolektor sesalni od sciroccota 16v 250+.-
- čip od g60 16v limited 150+.-
- (če bi ga gonu rabiš še kakšnem hladilnik za olje 100+.-)
- (komplet avspuh od supersprinta 800+.-)
- bati od audija S2 (4 novi iz ebay.de) 650.- +40.- (poštnina)


aja, pa če daš od S2 bate, so od PG-ja ojnice vredu. to so začetni stroški. kje je še zlaganje, kup posla, fuk*nje, lagerji, semeringi, in vse kaj treba še pomenjat če nečeš pol še 5x razkopavat mašine za brez veze.

še nekaj strani:
http://www.rp-motorsport.de/en/g-lader/16v-g60-powerkit.htm
http://www.bahnbrenner.com/
http://www.bar-tek-tuning.de/

.....

LP, Beni
Uporabniški avatar
BeniNorc
The Polish connection
 
Prispevkov: 3063
Pridružen: To Apr 08, 2008 5:02 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Golf .. na plinsko olje :)

Re: 16 V + lader

OdgovorNapisal/-a Davor80 dne Sr Dec 17, 2008 12:23 am

preden bi dal vse obnovit bi lahko iz vseh vetrov malo nabral stvari pa probal,pomoje
ne bi rad videl da ti koščke obnovljnega ledra( :mrgreen: ) vrže čez novega supersprinta :D
nc ne vem pa še to nism zihr
Slika
Uporabniški avatar
Davor80
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1406
Pridružen: To Mar 06, 2007 11:51 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: fiat tipo :-(

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Dec 17, 2008 12:42 am

Kaj vključuje obnovljena glava za 300€. Se bom lotu obnavljat glave če so take cene. Kar je neki dela je menjava 16 kom vodil. Ostalo kaj? pobrusit ventile - pošlepat sedišča. Ravnanje je 15-20€
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Sr Dec 17, 2008 1:07 am

no 16V mam že
kolektor tut scirocco 16 v
motor je na "novo" postavljen
torej...bomo začeli?

:mrgreen:

LP
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a Davor80 dne Sr Dec 17, 2008 8:40 am

eugene napisal/-a:Kaj vključuje obnovljena glava za 300€. Se bom lotu obnavljat glave če so take cene. Kar je neki dela je menjava 16 kom vodil. Ostalo kaj? pobrusit ventile - pošlepat sedišča. Ravnanje je 15-20€

menjavo vodil,ventilov žlajfanje sedežev ventila in ravnanje,ponavad za to vzamejo 0d 200 do 300€
nc ne vem pa še to nism zihr
Slika
Uporabniški avatar
Davor80
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1406
Pridružen: To Mar 06, 2007 11:51 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: fiat tipo :-(

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a MrLi dne Sr Dec 17, 2008 9:26 am

En ventil za 16v mislim da je bil enih 7-9 tisočakov bivših.. Krat 16.. hmmm Zna bit da je 3ooo € premalo za tak motor.
DOBER PASULJ SE DALEČ SLIŠI!
Uporabniški avatar
MrLi
Resen človek :)
 
Prispevkov: 455
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:45 pm
Kraj: Idrje
Avto: Mk2 Gti 8v

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Dec 17, 2008 9:48 am

Ne rabiš novih ventilov. Po večini.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a Davor80 dne Sr Dec 17, 2008 10:02 am

ti ki se ukvarjajo s tem imajo povečini več kot 50% popusta v trgovinah z avtodeli,tako da ventili pridejo dosti manj,smo pa fajn zabluzili :D
nc ne vem pa še to nism zihr
Slika
Uporabniški avatar
Davor80
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1406
Pridružen: To Mar 06, 2007 11:51 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: fiat tipo :-(

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a WOB dne Sr Dec 17, 2008 10:17 am

Če hočeš naredit vse po PS-u, mam doma kar dolg spisek od VW Motorsporta, kaj vse rabiš. In ko smo že pri glavi tud glava je bila predelana, večji izpušni ventili ter druga odmična gred (izpušna) pa ne me spraševet zdaj kakšni ventili ter kolko stopinska odmična, ker ravno to sem jih prašal sam, pa so mi samo rekl ni problema za ''dobre solde'' dobiš pri nas vse :D In ja kar nekaj kosov se še da kupit pri VWM.
In kot ste ugotovil bati ojnice od S2 ali RS2 ali novo, blok od 16V KR ali PL da se ti kasneje ne pojavijo kasneje problemi z oduškom in kot ponavadi je potem tukaj še en kup nosilcov, prerobnic za vodo, jermenic itd... tako da je glih malo dela, in kot je Mrli že napisal 3000e ti ne uide, če hočeš po PS-u, sevede se pa lahko še vedno gre šalabarizem :lol:
...ko zakoni fizike izginejo, in ko adrenalin zamenja kri..... Golf GTI G60
Uporabniški avatar
WOB
Kolpasan
 
Prispevkov: 2632
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:40 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Mk1 GTI, Mk1 Cabrio, Mk2 G60

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a super98 dne Sr Dec 17, 2008 10:29 am

eugene napisal/-a:V glavnem treba druge bate ker kako smo že ugotovili ima G 60 večino zgorevalnega prostora v bato ventilar pa v glavi. Ker ima ventilar kot je previsoko statično kompresijsko, da bi nanj preprosto prišravfali leder G60 blok z 16 v glavo pa bi imel prenizko statično kompresijsko razmerje treba neki sčarat z bati, kateri morajo met malo vdolbine (dish) da to rodi tam kakih 8-8,5:1 komp. razmerja. Baje da se da to rešit z bati od S2R ki pa jih ni za dobit ali kustom bati. Nekaj še okrog ojnic. 16V ojnice naj bi ble daljše od G60 ojnic in posledično( kakor jaz predvidevam) je tudi višina sornika med 16V in G60 mašino različna. Tako predvidevam ker si mislim da je višina blokov motorja ista.




tukaj si vse napisal. da se narest iz obeh blokov (G60 in 16V). samo je veliko manj komplikacij z blokom od 16V, tako je bil tudi v originalu narejen limitedov motor. ojnice in bate uporabiš od audi S2/S4 2.2T.
16V ojnica je daljša od 8V ojnice, zato da pride bat višje (izgorevalni prostor v glavi). 16V ojnica in audi 2.2T ojnica sta iste dolžine, verjetno pa nimata enake sestave, tako da bi se jaz raje odločil za 2.2T ojnice. Če delaš iz 16Vja pa definitivno bate od 2.2T.
Če daš bate in ojnice od G60 imaš prenizko kompresijo (tako je naredil aljoša na corradotu in avto ne gre kot bi mogel). Tudi luknja sornika je drugačna med 16V in G60. 16V ima 20mm, G60 pa 22mm.
Bloka sta pa enake višine, tudi oba imata dize za oljno hlajenje batov. Če imaš osnovo KR blok zna bit edini problemček knock senzor, ker 16V blok nima predvidenega mesta zanj in se je treba mal znajdet.
Idealna osnova bi bil motor iz Seat Ibize 1.8 16V, ki je že opremljen z digifant vbrizgom, imaš plac za pritrditev knock senzorja, imaš uporaben fuel rail, ki paše v 16V kolektor...
Aja kolektorji. Imaš več variant:
1. scirocco 16V kolektor, imaš 2 možnosti, od KR ali PL motorja, razlika je v premeru cevi, pašeta oba. Zraven je treba nabavit še t.i. 90 st. krivino, na katero prišraufaš loputo od G60 motorja
2. Audi S3 kolektor, potrebno predelati, da daš lahko loputo od G60 gor
3. Audi 2.2T kolektor, potrebno skrajšat za en cilinder

Glader ostane na mestu kjer je na G60 motorju, tukaj se vse lepo izzide. Alternator je treba prestavit za motor, je tudi varianta da daš alternator pod Glader (rabiš 90A alternator od polo6N/ibiza s klimo, originalnega ne boš spravil notri)...jasno tudi nove nosilčke za šponar in rolice, ter daljši mikrojermen.

štrom:
limited dela na Digifant1 sistemu, se pravi G60 varianta. Za G60 16V dobiš čip, komplet štrom od G60 ostane, treba je podaljšat/uštukat par kablov (za fertajler in fuel rail). Vse drugo ostane.


Taka je teorija, bomo videli kako je v praksi...enega dne :D :D
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Sr Dec 17, 2008 12:48 pm

super98 napisal/-a:
Če imaš osnovo KR blok zna bit edini problemček knock senzor, ker 16V blok nima predvidenega mesta zanj in se je treba mal znajdet.

Milsim da ima KR tam blendo in je treba samo navoj notr narest, če izhajajmo iz teorije da sta KR in PL bloka ista

Slika



LP
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Dec 17, 2008 1:02 pm

Varjanta (najcenejša) je tudi reducirplata na 16V mašino samo mi ne diši preveč, ker zgubiš ves squish efekt, ki bi ga sicer imel če pride bat 1mm do glave.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Dec 17, 2008 1:48 pm

Evo vse o batih. Kot sem reku višina sornika kompenzira dolžino ojnice

VW GTI 1,8L 16V
MKB: KR 100 kw / 139 PS Kolben ist baugleich wie 1,8l 16V MKB: PL
Kompresijsko Razmerje (Original ): 10,0 : 1
Vgrajeno v: Scirocco 2 08.85 - 07.89 Passat 35i B3 04.88 - 07.89 Jetta2 02.86 - 10.91 Golf 2 02.86 - 10.91
Slika

Slika
D = 80,5 mm
B = 20,0 mm
L = 62,5 mm
U = 26,3 mm
O = 33,7 mm
R = 33,7 mm
Q = 33,1 mm
Debelina krone (vrha) bata: 6,7 mm


VW GTI 1,8L G60
MKB: PG 118 kw / 160 PS
Kompresisko: 8,0 : 1
V: Corrado 08.88 - 07.93 Passat 35i B3 09.88 - 07.93 Golf 2 08.88 - 07.91
Slika


Slika
D = 80,5 mm
B = 22,0 mm
L = 71,8 mm
U = 22,9 mm
O = 30,6 mm
R = 39,6 mm
Q = 41,5 mm
Krona:7,0 mm


VW GTI 2,0L 8V
MKB: 2E 85 kw / 115 PS
Komp.R.: 10,0 : 1
V: Corrado 04.93 - 09.94 Passat 35i B4 03.90 - 09.94 Vento 01.92 - 09.94 Golf 3 11.91 - 09.94
Slika

Slika
D = 81,8 mm
B = 21,0 mm
L = 63,9 mm
U = 19,5 mm
O = 25,8 mm
R = 30,1 mm
Q = 30,9 mm
Krona:6,00 mm



AUDI 2,2l 20V S2 / 200
MKB: 3B 162 kw / 220 PS
Komp: 9,3 : 1
Vn: Audi S2 09.90 - 09.92 Audi 200 03.89 - 11.90
Slika

Slika
D = 80,5 mm
B = 20,0 mm
L = 59,5 mm
U = 24,4 mm
O = 31,6 mm
R = 33,2 mm
Q = 33,7 mm
Krona:7,2 mm


1.8T 20V
Slika

D = 81,0 mm
sornik= 20,0 mm
všina sornika = 32,9 mm
Dish-Poglobitev v vrhu bata=fi 70mm, globina 1.6mm = 6.1 ccm





In še link do original strani:http://www.cft-motortec.com/kolben.php
Kul stran. Tu je še na primer kalkulator za obrate Gladra z različnimi velikosti jermenic:
http://www.cft-motortec.com/laderadberechnung.php
Kot tudi info o 16V odmičnih:http://www.cft-motortec.com/nockenwellen.php


Tako pa zgledajo 2.2T bati na pripadajočih ojnicah
Slika
In bat:
Slika
Ta je nek z egaya. Krona ni ista.
Slika
Zadnjič spremenil eugene, dne To Mar 31, 2009 5:08 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Sr Dec 17, 2008 1:56 pm

torej bomo sestavil enga limeted al ne ? :D

jst sm za, osnova je tut dobra :D

Lp
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a BureK dne Sr Dec 17, 2008 2:19 pm

kdo ? :)
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne Sr Dec 17, 2008 2:41 pm

BureK napisal/-a:kdo ? :)

? :D
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a BureK dne Sr Dec 17, 2008 2:49 pm

ti ? :mrgreen: :mrgreen:

js ne :D
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a BeniNorc dne Sr Dec 17, 2008 2:58 pm

Uporabniški avatar
BeniNorc
The Polish connection
 
Prispevkov: 3063
Pridružen: To Apr 08, 2008 5:02 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Golf .. na plinsko olje :)

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a BeniNorc dne Sr Dec 17, 2008 3:00 pm

če ma kdo preveč denarja pa bi financiral projekt sem jaz za :D :lol:
Uporabniški avatar
BeniNorc
The Polish connection
 
Prispevkov: 3063
Pridružen: To Apr 08, 2008 5:02 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Golf .. na plinsko olje :)

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Dec 17, 2008 3:12 pm

Vsak naj da za en bat.

Ne res. Kako težko se dobi dobre rabljene S2 bate in kolko to stane? Je kdo spremljal cene na ebayu?
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Naslednja

Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov

cron