16 V + G-lader

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a BureK dne Sr Dec 17, 2008 3:16 pm

prides ceneje skozi ce kupis cel avto z 1.8T motorjem :)
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a BureK dne Sr Dec 17, 2008 3:20 pm

Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a WOB dne Sr Dec 17, 2008 3:27 pm

eugene napisal/-a:Vsak naj da za en bat.

Ne res. Kako težko se dobi dobre rabljene S2 bate in kolko to stane? Je kdo spremljal cene na ebayu?


če maš srečo dobiš bate + ojnice za tam ene 500evrov!
...ko zakoni fizike izginejo, in ko adrenalin zamenja kri..... Golf GTI G60
Uporabniški avatar
WOB
Kolpasan
 
Prispevkov: 2632
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:40 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Mk1 GTI, Mk1 Cabrio, Mk2 G60

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Dec 17, 2008 3:31 pm

Že ki :
TDI CRANK
Block = ABA
Rod Length = 159mm
Stroke = 95.5
ROD RATIO = 1.67
Bore = 83.5mm
Compression Height = 29.25mm
Wrist Pin Diameter = 21mm
Displacement = 2091cc
+
20V glava
+ Kompresor
+Turbo
:mrgreen:
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Sr Dec 17, 2008 3:37 pm

Ajde fantje, kdo se bo lotu? :)
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a super98 dne Sr Dec 17, 2008 3:39 pm

hmmmm...tukaj se poraja še ena dilema


navit 8V G60 ali 16V G60?!?


beri: tudi 8V ni od muh :wink: :wink:
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a fritz dne Sr Dec 17, 2008 3:40 pm

ko speljem projekt "1.3 carb" do konca.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Sr Dec 17, 2008 3:41 pm

super98 napisal/-a:hmmmm...tukaj se poraja še ena dilema


navit 8V G60 ali 16V G60?!?


beri: tudi 8V ni od muh :wink: :wink:


pa še ene par dilem je.... navit ABF, navit navadn 8v... :twisted:
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a fritz dne Sr Dec 17, 2008 3:49 pm

ker delali se ne bomo tako hitro, pa da ne bomo samo brali ampak tudi kaj gledali.

Slika

cedno.
in drago. zal.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a super98 dne Sr Dec 17, 2008 3:56 pm

če bi jaz delal 16V G60, bi ga 100% delal tako kot je bil narejen tovarniško oziroma VWmotorsportsko :D

iz KR/PL/ibiza bloka, rocco kolektor, S2 bati in ojnice...mogoče kakšni custom bolj zdržjivi bati in kakšna manjša jermenica na ladru
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a BeniNorc dne Sr Dec 17, 2008 3:59 pm

super98 napisal/-a:če bi jaz delal 16V G60, bi ga 100% delal tako kot je bil narejen tovarniško oziroma VWmotorsportsko :D

iz KR/PL/ibiza bloka, rocco kolektor, S2 bati in ojnice...mogoče kakšni custom bolj zdržjivi bati in kakšna manjša jermenica na ladru



the same here..
Uporabniški avatar
BeniNorc
The Polish connection
 
Prispevkov: 3063
Pridružen: To Apr 08, 2008 5:02 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Golf .. na plinsko olje :)

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a $küll dne Sr Dec 17, 2008 5:33 pm

s2 bati so vrei tudi za 500konjev baj d mimo...
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Sr Dec 17, 2008 6:29 pm

ajde, naredte mašino ...jaz pa dam na voljo avto v katerem ga stestiramo :D
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Dec 17, 2008 9:15 pm

Hm. Gheto varjanta. Odpizdit z vrha G60 bata 6mm in znižat blok prav za toliko. Po meritvah z slike bata in podatkih o komori za 16V motor=49 ccm, udolbina na batu nekje 8.5ccm( znižan za 6 mm) + 5ccm če pride bat mm do glave--->
445+49+8.5+5/62.5=8.1

Problem je da mora od vrha bata do prvega obročka bit najmanj 5 mm(po slikah zgleda da bi šlo a bi treba pomerit)- raje več ker gre za prisilno polnjen motor in vprašanje je še če lahko tolko znižaš blok ne da bi prišu v vodo. In seveda potem je kak problem napet jermen.

Ta korado z obale. Če je tip poknu gor na G60 blok glavo od 16 v in obdržal origi bate , kot pravi dani. potem ma statično nekje 7:1 al še manj. Che e peggio.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Dec 17, 2008 9:16 pm

No kdo ima raztavlen G60 da pomeri bat in blok?
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Sr Dec 17, 2008 10:26 pm

BureK napisal/-a:prides ceneje skozi ce kupis cel avto z 1.8T motorjem :)


zato bom jst raj to naredu :D

LP

M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne Če Dec 18, 2008 2:03 am

BureK napisal/-a:ti ? :mrgreen: :mrgreen:

js ne :D

nene :D
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Dec 18, 2008 2:14 am

Tha Reel M napisal/-a:
BureK napisal/-a:prides ceneje skozi ce kupis cel avto z 1.8T motorjem :)


zato bom jst raj to naredu :D

LP

M


Nekateri ne boste nikoli štekali..Ni važen cilj, važna je pot. :wink:
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a BureK dne Če Dec 18, 2008 2:22 am

eugene napisal/-a:No kdo ima raztavlen G60 da pomeri bat in blok?


evome :)
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Dec 18, 2008 2:56 am

BureK napisal/-a:
eugene napisal/-a:No kdo ima raztavlen G60 da pomeri bat in blok?


evome :)


Ĺ ubler v roke in zmeri kolko je od vrha bata do vrha prvega obročka. Upam da vsaj kakih 12mm. in kolko je globina in premer (zgoraj in spodajker je na V) od vdolbine. Zmeri kolko je debelo rabljeno če ne pa novo tesnilo od glave(kak slab 1.5mm). Kar se tiče bloka pa treba nekako zmerit- ocenit kolko je globoko voda, ki zaliva okrog cilindrov. Zgoraj je spojeno in so puščene samo luknje skozi katere teče v glavo in nazaj. Če je varno odvzet tolko materjala stran. Tu se mi zdi da bi znalo bit najbolj problematično. Če ne pa kake daljše ojnice da bi prišu bat višje. Samo od 16V so 8mm daljše in še manjši sornik majo.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a $küll dne Če Dec 18, 2008 9:30 am

kolega eugene, G60 bati so samo površinsko niklani, če jih misliš brusit, boš še to pobral stran, in bo bat stopilo v momentu, tako da kar takoj nehaj razmišljat v tej smeri, in začni iskat bate od audijevih 2.2T motorjev, so namreč kovani.
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a Davor80 dne Če Dec 18, 2008 9:37 am

zbrusiš in daš površinsko niklati :lol:
nc ne vem pa še to nism zihr
Slika
Uporabniški avatar
Davor80
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1406
Pridružen: To Mar 06, 2007 11:51 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: fiat tipo :-(

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a WOB dne Če Dec 18, 2008 10:00 am

Tha Reel M napisal/-a:
BureK napisal/-a:prides ceneje skozi ce kupis cel avto z 1.8T motorjem :)


zato bom jst raj to naredu :D

LP

M


Kupim motor (plačam dober)! Pa še zaupam ti za en TT-jev motor mislem da 180KM :D
...ko zakoni fizike izginejo, in ko adrenalin zamenja kri..... Golf GTI G60
Uporabniški avatar
WOB
Kolpasan
 
Prispevkov: 2632
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:40 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Mk1 GTI, Mk1 Cabrio, Mk2 G60

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Dec 18, 2008 10:23 am

Sküll napisal/-a:kolega eugene, G60 bati so samo površinsko niklani, če jih misliš brusit, boš še to pobral stran, in bo bat stopilo v momentu, tako da kar takoj nehaj razmišljat v tej smeri, in začni iskat bate od audijevih 2.2T motorjev, so namreč kovani.


OK. to je uporabna informacija. Čeprav verjetno ne bi bil problem ker bi nikelj ostak kjer je najbolj vroče po centru- pobereš samo rob.Nikelj pa tudi ni ne vem kaka toplotna zaščita, bolj kemična in proti obrabi. Bi se pa mogoče lusčlo na robu niklja. Kaj je cel ponikljan al samo vrh?
Raje kot še enkrat ponikljat bi jih dal prevleč s kako keramiko- samo kdo to dela v SLO?

In od S2 bati niso čisto kovani ampak uliti pod pritiskom. Tako je to delal mahle in jih imenoval kovane. Taki so tudi moji ki grejo v typ4) Ni lih isto kot kaki JP ali JE ki so izrezkani iz pisa odkovka. V bistvu so nekaj med pravimi kovani bati in odlitimi. Super bati v glavnem in vrh glave za vse kar mi rabimo. In temperaturni koeficijent je nakaj manjši kot pri "pravih" kovanih tako da so za cestne avte bolj primerni ker voziš na ožjo toleranco med cilindrom.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: 16 V + G-lader

OdgovorNapisal/-a BureK dne Če Dec 18, 2008 12:04 pm

eugene: dej js imam en cel motor v kosih in lahko premerimo blok in bate in gredi in ojnice in vse. se dobiva en dan, greva po 6-pack in se z Dr. Schiebelehre-jem zmeniva vse :)

p.s.: moj je digitalni :mrgreen:

WOB: kaj samo motor ? kaj je s stromom ? zakaj ga ti ne vzames, ze ce kupujes ?
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron