super98 napisal/-a:ABF motor je ob nastanku izpljunil iz sebe nekih 170PS. Potem so ga tovarniško "ulenili" na 150, da ne bbi skakal v zelje VR6 motorju...
delat ABF turbo se tudi meni zdi nesmisel. Če bi delal bi ga jaz osebno pa delal s custom bati z nižjo kompresijo (dobiš več variant od večih proizvajalcev). Tesnilo glave lahko potem pustiš original, ker je železno, dvoslojno in mu ni panike. Serijske ojnice bi mogle zdržat kakšen bar. Za ležaje ne vem, jakič ima prav glede sputter ležajev, mogoče pašejo od G60?!?
Lahko ga laufaš na G60 štrom (digifant 1) ali pa kakšno aftermarket varianto (MS ali podobno).
gti97 napisal/-a:bučke,bučke
DS71 napisal/-a:ma tle lih kšne enostavne filozofije ni... mogoče odmične in optimizacija...če maš že glavo dol pol še ...eh..sej je že eugene vse napisal
super98 napisal/-a:ABF motor je ob nastanku izpljunil iz sebe nekih 170PS. Potem so ga tovarniško "ulenili" na 150, da ne bbi skakal v zelje VR6 motorju...
Andraz - Luka napisal/-a:DS71 napisal/-a:ma tle lih kšne enostavne filozofije ni... mogoče odmične in optimizacija...če maš že glavo dol pol še ...eh..sej je že eugene vse napisal
No pa da grem nazaj mal. Kakšen je bil pa računalnik od peljhana? ker naj bi bila razlika očitna...
DS71 napisal/-a:Andraz - Luka napisal/-a:DS71 napisal/-a:ma tle lih kšne enostavne filozofije ni... mogoče odmične in optimizacija...če maš že glavo dol pol še ...eh..sej je že eugene vse napisal
No pa da grem nazaj mal. Kakšen je bil pa računalnik od peljhana? ker naj bi bila razlika očitna...
jaz ne vem kak naj bi bil..se pa v tej izjavi strinjam z jakicem...bojo pa-upam-povedali to fantje ki so probali to zadevo..ker tudi mene firbi kaj za en hudič je biu to
Andraz - Luka napisal/-a:
In kako naj ga "oživim" na 170 KM? KEr na avto.net se je proidajal en srebrn (ABF motor) in je pisalo da so odmične postavljene v fazo motorja ter čipiran računalnik in da ma 170KM. Je tle kej resnice al samo prodajanje svežih bučk? lp
Davor80 napisal/-a:super98 napisal/-a:ABF motor je ob nastanku izpljunil iz sebe nekih 170PS. Potem so ga tovarniško "ulenili" na 150, da ne bbi skakal v zelje VR6 motorju...
da vidim junaka ,joke
jakich napisal/-a:Sm se vozu s trojko, ki je imela to elektroniko!!!! Hm pilot je bil taprav kakšna elektronika hehe
Probal kr neki trojk in dvojk 2.0 16v, in če bi imel avto res 170km, ki so jih ukrotili na 150km jih ne kaže niti 120km po mojih občutkih. Pa ne kej zamert povem kr mislm in kr je res.
Gloga napisal/-a:Sicer nevem ce ima to kaj veze pri vsem tem, ampak od jerrota bivsi (od bostjana se prej, ki naj bi imel cip), vs. moj takratnji 8v Pb, mi do 160km/h ni usel niti za cm, s tem da sem se zajebal pri startu in ga takoj ujel
Tako da trojka abf proti dvojka kr, mislm da ni primerjave, ce ga ze 8v skorej poscije.
jakich napisal/-a:Sm se vozu s trojko, ki je imela to elektroniko!!!! Hm pilot je bil taprav kakšna elektronika hehe
Probal kr neki trojk in dvojk 2.0 16v, in če bi imel avto res 170km, ki so jih ukrotili na 150km jih ne kaže niti 120km po mojih občutkih. Pa ne kej zamert povem kr mislm in kr je res.
gti97 napisal/-a:jakich napisal/-a:Sm se vozu s trojko, ki je imela to elektroniko!!!! Hm pilot je bil taprav kakšna elektronika hehe
Probal kr neki trojk in dvojk 2.0 16v, in če bi imel avto res 170km, ki so jih ukrotili na 150km jih ne kaže niti 120km po mojih občutkih. Pa ne kej zamert povem kr mislm in kr je res.
ceprav imam abf motor,se strinjam za jakičem pa čeprav bo jakič reku da šparam gtija
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov