k jetronic

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

Re: k jetronic

OdgovorNapisal/-a $küll dne Če Maj 06, 2010 11:24 am

Tha Reel M napisal/-a:skull lahko bi ti hecal tut idle valve...preveri se to

LP
M


ma ne verjamem, ker to se dogaja samo pri hladnem motorju, in to samo ene 30 sekund. naredim 100m in je že vse kul.

ko zaverglam recimo, mi dela lepo naminimumu. če dam malo gasa, se mi začne zaganjat, ampak traja malo, manj kot minuto. pol je vse u nulo.
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: k jetronic

OdgovorNapisal/-a no_name dne Če Maj 06, 2010 6:19 pm

Evo jih dize. Sem mislil, da bom doktoriral ampak se jih samo ven potegne.
Ko daš kontakt kar 3 od štirih ščijejo. In to z dolgim curkom :lol:

A je ultrazvočni čistilnik že komu pomagal pri tem problemu?
A se komu valjajo 4 "nove" doma :?:

Slika
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: k jetronic

OdgovorNapisal/-a no_name dne Pe Maj 07, 2010 7:04 pm

Po temeljitem čiščenju sem "usposobil 2 šobe.
Ostali 2 še vedno ščijeta, ena od njiju pa je celo poškodovana, na glavici ventila.
Če se komu kaj doma valja za malo €€€...
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: k jetronic

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Pe Maj 07, 2010 7:42 pm

js jih mam 5 če boš našel kiro primerno še za uporabo drugač bom pa mel na razpolago te ki jih zdaj vozim pa majo usega skup ene 2000 km ker sem kupo lani nove.
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: k jetronic

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Maj 10, 2010 1:51 pm

Slika
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: k jetronic

OdgovorNapisal/-a no_name dne So Maj 22, 2010 10:40 pm

Spet jest s šolskimi vprašanji.
Danes sem malo pregledoval zadevo kako deluje in mi par stvari ni jasnih.

Najprej je tukaj "cold start" injektor.
Slika
Ta ima nalogo, da dozira dodatno gorivo, ko je motor še mrzel. Opazil pa sem, da se na njem ravno tako pojavi napetost, kadar mu na polno odpreš loputo za plin. Se pravi je njegova funkcija tudi bogatenje zmesi pri "odzivu" ?

Potem je tu "auxilary air" ventil.
Slika
Ta ima nalogo, da vodi zrak mimo lopute za plin, se pravi s svojim delovanjem nadzira štandgas?

Pa še en bypass.
Slika
Ta mi pa ni jasen. se pa včasih vklopi, včasih izklopi, po kateri logiki se mi tudi sanja ne.
Ta je vezan tako, da ko ventil odpre spelje zrak mimo "mengenteilerja", tako da kar se tiče priprave zmesi dobi motor "foušluft". Kaj kontrolira to zadevo? Sedaj imam odkopljeno v zaprtem položaju, deluje bolje :lol: Lambde nisem nikjer zasledil, razen če se skriva pod školko kje...

Kdo bi bil prostovoljec, da bi za kšn [smilie=beer.gif] enkrat skupaj pogledala pod havbo da mi mal razloži?
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: k jetronic

OdgovorNapisal/-a eugene dne Ne Maj 23, 2010 9:19 am

bom proval jaz,

Prvo je kot si prav ugotovu cold start injector. to da špricne ob pospeševanju zna bit dobro za obogatitev. nisem pa siguren da je to original, ker v knjigi o jetroniku mi piše da je to en možen twik za dodatno obogatitev. imaš mogoče na loputi kako dodatno stikalce montirano?

To drugo je res štela minimum ampak večstopensko kot aux air valve in se navadno reče idle valve. nanjo pride vlak pulzov, ki z pulznoširinsko modulira odprtje.

Tretje mislim da je purge valve za kanto z aktivnim ogljem ( charcoal canister), ki zbira hlape iz rezervarja, ko avto stoji in jih spusti v motor , ko ta dela.

Kar se tiče vprešanj z slikami z prejšnje strani pa imam idejo samo o prvi. Tisto je nek vakumski pretvornik bodisi prikaz porabe na mfa ali za predvžig. Samo sumim, bi bolje odgovoril kdo, ki pozna kr in dvojke iz prve roke.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: k jetronic

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Ne Maj 23, 2010 10:55 pm

no. Na j dopolnim eugena. Tud moj ma tisti bypas na tretji sliki pa nima oglja. Tisti bypas je zato ko spustiš gas se odpre tisti ventil in zrak gre mimo lopute na mengentajlerju tak da obrati hitreje padejo ker se loputa na hitro zapre in prekine dotok bencina.
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: k jetronic

OdgovorNapisal/-a no_name dne Po Maj 24, 2010 10:54 pm

Res je @marcel.
Točno to je naloga tega ventila.
Reče se mu "overrun cut-off valve".
Ta se vklopi oz. odpre bypass ko motor zavira, se pravi, da motor potegne vase samo zrak in ne pripravljene zmesi za zgorevanje.

Še en PDF, če slučajno še kdo nima:
http://members.home.nl/alien01/auto/Vw% ... Repair.pdf
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Prejšnja

Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov

cron