Spet jest s šolskimi vprašanji.
Danes sem malo pregledoval zadevo kako deluje in mi par stvari ni jasnih.
Najprej je tukaj "cold start" injektor.
Ta ima nalogo, da dozira dodatno gorivo, ko je motor še mrzel. Opazil pa sem, da se na njem ravno tako pojavi napetost, kadar mu na polno odpreš loputo za plin. Se pravi je njegova funkcija tudi bogatenje zmesi pri "odzivu" ?
Potem je tu "auxilary air" ventil.
Ta ima nalogo, da vodi zrak mimo lopute za plin, se pravi s svojim delovanjem nadzira štandgas?
Pa še en bypass.
Ta mi pa ni jasen. se pa včasih vklopi, včasih izklopi, po kateri logiki se mi tudi sanja ne.
Ta je vezan tako, da ko ventil odpre spelje zrak mimo "mengenteilerja", tako da kar se tiče priprave zmesi dobi motor "foušluft". Kaj kontrolira to zadevo? Sedaj imam odkopljeno v zaprtem položaju, deluje bolje
Lambde nisem nikjer zasledil, razen če se skriva pod školko kje...
Kdo bi bil prostovoljec, da bi za kšn
enkrat skupaj pogledala pod havbo da mi mal razloži?