LaKi napisal/-a:To sm tut slišu, da je možno.
A se da sam potenciometer popravt? Al je treba cleo loputo menat?
Pri meni na Passotu (2.0 8v/115 kobil alias mali GTi iz G3) je bila napaka, da so obrati med vožnjo nenadoma padli na štant-gas, ravno toliko da sem debelo pogledal v stilu WTF, nato pa normalo pelje dalje. Napako iskal ene tri mesece, zamenjal in probal boga in pol (svečke, kabli, senzor takega in drugačnega teka, vertailer, vžigalna,...), Passota boli džofa, on jebe/ne jebe dalje.
Nazadnje (jasno, na koncu) se je izkazalo, da je potenciometer na loputi aufbiksar. Imel sem "srečo" da je že kar konkretno hebalo vse skupaj in sem sprobaval vse po vrsti. Ko sem snel konektor na potenciometru, so se obrati umirili. Zadevo snel, razkopal in kot elektronik jasno takoj videl, ne enega, ne dva ampak kar tri fuč kontake...
in
Polotal, sestavil in gasa...