loputa tuning

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne To Dec 08, 2009 12:27 pm

samurai napisal/-a:razlike ni nobene :wink: - trošiš čas in živce za đabe, aja pa elektriko in bijax ter nastavke - bolje kupiti 6pack [smilie=beer.gif]

to pa ti samurai lahko rečem da si se fajn zmotil zdaj ti lahko iz izkušenj rečem da je razlika ful občutna in se je ful splačalo trošit štroma :twisted: :twisted:
Slika

iz originalne mere fi 24 je zdaj prevrtana na 35mm in to je zelo lepa razlika tudi v vožnji,avto mi gre iz mesta nekako lažje kot da je lažji,najbolj se pozna od 2000 do 3000 obratov,sploh ne potrebujem več velike lopute za prehitevanje čez vasi,ker že z malo v momentu pridem na hitrost čez 100 kmh.. wiuuu :) :)
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne To Dec 08, 2009 12:41 pm

dej ga na valerje, z navadno in s to predelano, pa da vidimo kaj si pridobil. številke, ostalo je vse le subjektivno. ;)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne To Dec 08, 2009 12:44 pm

Jurtz napisal/-a:dej ga na valerje, z navadno in s to predelano, pa da vidimo kaj si pridobil. številke, ostalo je vse le subjektivno. ;)

kateri ne verjamete sofinancirajte,če po številkah nebo razlike vam vrnem denar hehe :)
ps:bom ga dal na valcne ko bom s vsem končal kaj imam namen naredit okol motora..
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Dec 10, 2009 2:29 am

Moram reč da zgleda lepo tu z enga metra pa pol. Bravo, sedi 5!
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne Če Dec 10, 2009 2:30 pm

eugene napisal/-a:Moram reč da zgleda lepo tu z enga metra pa pol. Bravo, sedi 5!

kolega ko je varil po tej loputi in delal debelejše stene je rekel da je material od lopute zelo gadni..in se nikak ni dalo lepo varit..tu pa tam se vidi kakšna razpoka od korozie al čega to pride,je probal od znotraj varit in da bi potem stružili ven pa ni šlo..naredili smo najbolje kaj se je dalo..
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne Ne Dec 13, 2009 12:17 pm

eee na meckiu sem zasledil en komentar od flow improverja.. se je lepo izdal ker na svoji strani ne izda podatkov,na kake mere predela loputo od v6..

"So,

habe mir am Wochenende auch mal wieder Arbeit aufgehalst.

Habe eine 52/35er Drossel gemacht.

Ergebniss:

Im Mittel 10% mehr Luftdurchsatz.
Das sind dann "theoretisch" 17PS die möglich sind, wenn denn
auch der Rest passt. "


torej na isto mero je prevrtal malo loputo, in s tem povečal 10% pretoka zraka .in teoretično 17 ps pridobo..
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a samurai dne Po Dec 14, 2009 10:41 pm

vse je samo v psihi - mene ne bo nihče prepričal da kar z nekim povrtavanjem dobiš 17 konj - ja pa ja , tudi pri tebi ne verjamem da se tolk pozna kot praviš
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...
Uporabniški avatar
samurai
Udarni sogovornik
 
Prispevkov: 2158
Pridružen: Če Okt 05, 2006 9:46 pm
Kraj: Celje
Avto: corrado

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a $küll dne To Dec 15, 2009 12:55 am

motiš se samuraj :)
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne To Dec 15, 2009 1:15 am

samurai napisal/-a:vse je samo v psihi - mene ne bo nihče prepričal da kar z nekim povrtavanjem dobiš 17 konj - ja pa ja , tudi pri tebi ne verjamem da se tolk pozna kot praviš

teoretično sem napisal 17ps kot je nemec napisal..dam pa jacja bek da je realno od 5 do 10 ps!!če pa ne verjameš pa sprobaj..za 11 mm sem povečal FI male lopute.. pri tebi se pa takrat ni moglo poznat ker nisi povečal niti za 1 mm premera lopute..

ps: nevem zakaj so se odločli da so ta v6 motor tako zablokirali,ker že 2.3 E motor ima malo loputo fi 35mm,a moj 2.8 pa je imel 24mm..kje je to logika?? zdaj sem jo komaj na 35mm spravil.imam pa še namen povečat veliko ter zoožat osi loput da bodo čist tanke..
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Dec 15, 2009 3:22 am

To da zdaj voziš na prvi loputi tam kjer si prej mel že drugo odprto pomeni samo to da si zmanjšal preogresivnost gasa. Če res loputa duši ta motor se bo to poznalo le v zgrornjem delu obratov pod maksimalno obremenitvijo. recimo valji na konjih ali flat out na avtocesti na končni hitrosti če ne zadene prej na hitrostno blokado.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Po Feb 18, 2013 11:42 am

vprašanje okoli teh loput: kakšne posledice ima, če loputa in njena okolica nista čisti ?

pospeški, poraba... ?? in zakaj ?



aja, še mal foto-materiala:

Slika

Slika

Slika

Slika


na slikah je loputa iz motorja v skladišču in ne ta, ki je v avtu :wink:
saj spucal jo bom, samo rad bi vedel kaj sem s tem naredil dobrega,
oz. zakaj je slabo če ni kristalno čisto :wink:
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a LaKi dne Po Feb 18, 2013 12:47 pm

Pr men na B5 je bil sindrom ob umazani loputi ta, da so mi obrati ob ustavljanju padli tudi na 250 (na koncu se mi je celo parkrat ugasnil), pa se pol nazaj dvignl na normalnih 780..
Uresniči trenutni plan, namesto da razmišljaš o možnostih
Uporabniški avatar
LaKi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1514
Pridružen: Če Sep 04, 2008 9:06 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: '03 Audi A4 Avant 1.8T BEX; '99 Audi A4 1.6 ARM

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a luka32 dne Po Feb 18, 2013 9:54 pm

S tem so imel velike probleme poloti 1.0, če loputa ni bla kristalno čista, je trokiral in štand gas zajebaval.
Uporabniški avatar
luka32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1353
Pridružen: Pe Feb 29, 2008 8:03 pm
Kraj: Litija
Avto: golf iv, type 3 68'

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a Fleko dne Sr Feb 20, 2013 9:07 pm

AEE (1.6 75km) motorji tut radi mažejo lopute.
Moje razmišlanje je da če je umazana loputa stem se zmanjša pretočnosti pri minimalnem odprtju lopute in stem auto cuka/pade prosti tek pod minimalnega ko spustiš gas. Pri 3/4 gasa dvomim da je razlika pri polnem gasu pa sploh ne.
Get LOW - no matter HOW
Uporabniški avatar
Fleko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So Jul 30, 2011 6:19 pm
Kraj: okolica Domžal
Avto: Bavarc

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne Če Feb 21, 2013 6:53 pm

pri audijih ki sn jih jaz mel ni bilo absolutno nobene razlike če je bila loputa čista ali ne..
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a no_name dne Ne Feb 24, 2013 7:56 pm

4m4t3r napisal/-a:podatki
VAG 52mm/35mm Drosselklappe (Werte gelten bei delta p = 1000 Pa)

1.) mit Keil (absolut original)
399 kg/h

2.) ohne Keil (ansonsten original)
444 kg/h

3.) ohne Keil geweitet und poliert
464 kg/h


400kg/h je pretok ki dopušča približno 195KM. Pri dp=1000Pa to pomeni ~1% atmosferskega tlaka.
Pomeni, če bi namestil loputo, ki bi bila popolnoma brez upora bi pridobil v tem primeru kar 1,95KM, se prav prideš na ~197KM. Noro !
Obdelana pa neobdelana je pa razlike recmo 15% od 1,95KM, kar je ~0,3KM.
Bolše [smilie=beer.gif]
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne Ne Feb 24, 2013 9:03 pm

nevem kje si dobo ta podatek in niti nevem kak si bi to zračuno jaz ti lahko samo iz praxe povem da je bila razlika v odzivnosti avta ko si dal po gasu..da pa bi nevem kake konje človek s tem dobo pa je razumljivo vsaj upam :) ..na tem avtu kaj sem takrat delal to je bil serijski 133ps.. to kaj sn pa predelal loputo na v6 motorju ko smo celotno loputo povečali pa se je še bolje poznalo kot pri 133 konjskem ko sem samo kajlo odstrano..
to je od v6 motorja..

original in obdelana..

Slika
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Ne Feb 24, 2013 10:31 pm

ŽucMac napisal/-a:
Slika

Slika



berto, nekaj mi ga pm biksajo.

loputa za vr6 ima med vijaki 65mm, luknja za vijake je 7mm (+/- mišji ... :wink: ),
zunanji fi vhoda je 75mm, notranji 70mm.

če te zanima še kaj, povej pa pogledam [smilie=biggrin.gif]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a bertovtone dne Ne Feb 24, 2013 11:28 pm

[smilie=beer2.gif] [smilie=beer2.gif]

ej tist za radijo sem pa narocil na ebayu pa sem ga vceraj razstavil,zej pa sam ce cakam paket poj pa ma da dela..
old volkswagens never die,they just get lower
----------------------------------------------------------
luža pod starim avtomobilom je švic od konjev
-----------------------------------------------------------
Uporabniški avatar
bertovtone
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2019
Pridružen: Sr Apr 21, 2010 3:09 pm
Kraj: /\^¿
Avto: mk1 GTI 16V./passat R line/.Land cruiser

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a lukavr6 dne To Feb 26, 2013 9:39 pm

loputi za vr6 sta dve različni, odvisno a gre za 2.8 ali 2.9.

samo v vednost...
... (Corrado) might be the greatest collection of bad VW ideas ever put into one car.
Uporabniški avatar
lukavr6
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 982
Pridružen: To Jun 23, 2009 8:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Corrado vr6, Corrado vr6, Renault Clio:)

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Pe Mar 01, 2013 1:50 am

berto me je prosil, če mu pošljem mere lopute od vr6 motorja, ki ga imam v skladišču.
je pa to 2.8 vr6 motor z oznako AAA letnik 1998, OBD2 varianta, tega pa res nisem napisal :wink:
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a lukavr6 dne Pe Mar 01, 2013 11:08 pm

tako je žuc, obd 1 2.9 ma že na oko večjo, obd 1 2.8 pa zožano pri straneh.


mam vse, če kdo rabi mere za premerit :D
... (Corrado) might be the greatest collection of bad VW ideas ever put into one car.
Uporabniški avatar
lukavr6
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 982
Pridružen: To Jun 23, 2009 8:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Corrado vr6, Corrado vr6, Renault Clio:)

Prejšnja

Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost