loputa tuning

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

loputa tuning

OdgovorNapisal/-a $küll dne Sr Okt 07, 2009 10:50 pm

Ajde 4m4t3r, hitavaj slike.
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne Sr Okt 07, 2009 11:01 pm

ja man..
torej po netu sem najdo slike predelav loput..
levo original desno predelana..to je loputa od audi 2.3
Slika
Slika
Slika

podatki
VAG 52mm/35mm Drosselklappe (Werte gelten bei delta p = 1000 Pa)

1.) mit Keil (absolut original)
399 kg/h

2.) ohne Keil (ansonsten original)
444 kg/h

3.) ohne Keil geweitet und poliert
464 kg/h

imam namen predelat mojo loputo na 2.8 V6
za primerjavo sem izbral loputo od 2.8 original in 2.3E original in že tukaj se vidi velika razlika pri mali loputi..
Slika
tukaj pa še predelana od 2.3E,v tej smeri bom spobrusil mojo od v6..
zadna stran
Slika
Slika
tukaj pa še od golf G60
Slika
te zadne so grobo obdelane treba jih še spolirat..
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a $küll dne Če Okt 08, 2009 10:22 am

čakam da eugene kaj napiše sem noter :D
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Okt 08, 2009 10:49 am

poberi kak rob ki ostane od strojne obdelave in kar je od ulitka- rajši kot čisto spolirano naj bo finiš s kako 120-150ko( tudi sam zrak ne mara čistega poliša) bolk kot z samo loputo poskrbi da bo pravi prehod z lopute na kolektor in kolektorja na glavo- se pravi stopnica navzdol z kolektorja na glavo je v redu obratno pa ne. za loputo pa je najbolše da match port-aš se pravi brez stopnice.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne Če Okt 08, 2009 6:02 pm

ja ker če vidiš zgorno loputo je en obdeloval amater doma..in jo je čist spoliral..ta spodne slike pa so od flow improvera v nemčiji in ima malo bolj hrapave in niso čist spolirane v nulo..tudi jaz bom potem tak pustil,verjetno je res boljši pretok zraka..grem zdaj loputo dol šraufat :twisted: slike sledijo.. :!:
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a gti97 dne Če Okt 08, 2009 9:56 pm

a od abfja se da tud kej napilit loputo? :D
gti97
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 403
Pridružen: So Okt 25, 2008 11:40 pm

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a $küll dne Če Okt 08, 2009 10:15 pm

gti97: zelo možno, dej eno sliko da vidimo :)
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a $küll dne Če Okt 08, 2009 10:22 pm

danes sem malo probal kako to zgleda z biaxom... moram rečt da ni tako zajebano, na srečo je alu, tako da je dokaj mehka zadeva. pogrešam pa nekaj nastavkov, moram it dokupit...

ta zunanji rob sem malo posnel, bo pa treba še...

Slika

notranji rob pri loputi sem posnel povsod razen desno pri veliki loputi, to pa zato ker je zelo blizu lopute, in je treba pazit da ne uničiš naležne površine lopute, čene pol ne dihta tako kot mora...

Slika

na tamalo je pa kar daleč, tako da ni panike, samo gas...

Slika
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a gti97 dne Če Okt 08, 2009 10:42 pm

sam eno okroglo loputo mam..naj kdo vrže gor kako sliko če ima
gti97
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 403
Pridružen: So Okt 25, 2008 11:40 pm

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a $küll dne So Okt 10, 2009 10:21 am

včeraj sem kupil še nekaj nastavkov, ne dobim pa majhnega polirnega, niti dovolj majhnega z brus papirjem

Slika

nabavil sem druge vijake za lopute, ki so pa samo pocinkani. upam da bo vredu. glave bo treba malo pobrusit

Slika

to prepreko na sredini bom našpiču

Slika
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a BureK dne So Okt 10, 2009 10:52 am

če ti rabijo kaki res mali nastavki, lahko zrihtam neke rabljene od starega
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a $küll dne So Okt 10, 2009 11:09 am

sej so že te kar majhne, tamala kugla ima premer 9mm
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a eugene dne So Okt 10, 2009 1:14 pm

tisti kamni so le delno uporabni na aluju ker se packajo. najdi od dremla al prokstona gumijast cilinder, ki gor natakneš brusni kolut. in za finiš pahljača od proxtona. samo v kopru bo malo težko. proxton sploh nevem če se dobi- jaz jih kupujem v bauhausu. na koncu pa vse zgladiš na roko.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a $küll dne So Okt 10, 2009 1:17 pm

sem vidu da se pacajo ampak ni panike, ker je boljše da pobira po malem. te sem nabavu za malenkosti, za velike stvari mam druge kamne. v merkurju sem vidu te kolute z brusnim papirjem, ampak ni panike, je mehek materjal in bo šlo mogoče še prehitro.
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a $küll dne Sr Okt 14, 2009 12:04 am

torej sredinski del je šel po gobe, pa tudi rob pri taveliki loputi (levo od velike lopute)

prej:

Slika

zdej:

Slika

Slika

Slika

tukaj sem označil linijo kolektorja, torej tolko je še lufta, kar bi se dalo pobrusit stran...

Slika

tukaj se še roba pobral stran...

Slika
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Okt 14, 2009 1:23 am

si dal loctite na vijake? glavo od vijakov bi lahko pobral v kapljo odzgoraj in malo bolj poglobu konus na osi da vijak ne štrli tolko ven. Kaj je m3? V mekurju imajo prav take ko rabiš inox- kaplica od zgoraj in vgrezni( jaz sem jih še malo pobrusu) v tistih sivih škatlicah na stojalu.

Če bi se ti prov dalo je mogoče vse komplet razstavit- pobrat ven osi in jih nest nekomu da ti jih porezka po sredini odzgoraj in spodaj da niso tako debele. Al pa doma s pilo. kot imajo webri in dellortoti. Samo potem mora tudi tisti čok na tamali stran.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a $küll dne Sr Okt 14, 2009 12:39 pm

sem iskal inox vijake, in jih v merkurju nimajo, vsaj tako so mi rekli. so pa m4.

original so bli vijaki potolčeni, tako da so odebeljeni. in se niso mogli odšravfat. bi bla pa dobra varjanta z loctite-om, ker bi pol lahko komplet vse odpilu stran. samo če pade vijak ven je katastrofa...

sem pa že tako ogromno pridobil v primerjavi z original 16v loputo, če dam še kajlo stran bo dvojni pretok...
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Sr Okt 14, 2009 2:55 pm

Inox vijake si nikoli ne uporablja na aluminiju! Pa tudi na železu in podobnem niso lih najboljprimerni, recimo na kakem bloku motorja in podobnem.
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Okt 14, 2009 4:01 pm

zakaj? v navtičnih mašinah jih najdeš povsod.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a BureK dne Sr Okt 14, 2009 4:31 pm

ja, ma namazane z mastjo. jaz imam tudi slabe izkušnje s tako kombinacijo. inox vijaki v blok od scooterja. reagirajo med sabo in oksidirajo. prav tak bel prahec pride vn, ko je suho in odviješ.

znajo tudi vijaki počit in ostat not. to pa se ne dogaja na cinkanih original vijakih :wink:
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Sr Okt 14, 2009 4:40 pm

BureK napisal/-a:ja, ma namazane z mastjo. jaz imam tudi slabe izkušnje s tako kombinacijo. inox vijaki v blok od scooterja. reagirajo med sabo in oksidirajo. prav tak bel prahec pride vn, ko je suho in odviješ.

znajo tudi vijaki počit in ostat not. to pa se ne dogaja na cinkanih original vijakih :wink:



Točno to. Pa tudi to, da je inox trši material in 'potegne' oz. deformira navoje v železu, še prej pa v aluminiju.
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Okt 14, 2009 6:52 pm

na loputi torej ni panike ker se vijaki ne smejo odvit.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a $küll dne Sr Okt 14, 2009 7:31 pm

osovina loput je mislim da inox, vijaki so bli tudi inox original. zdej so cinkani.
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Okt 15, 2009 9:36 am

Sem pogledal in tisti vijaki , ki sem jih jaz uporabu so tudi M4 iz merkurja. Res da sem jih kupu v lj ampak vseeno. Problemček je samo ta da če boš pilu stran kaj glave bo tam rjavelo, kar je pa v bistvu samo estetska pomankljivost.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: loputa tuning

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Če Okt 15, 2009 2:06 pm

Jaz sem do zdaj vidu samo osovine iz aluja.


Aja ne sme se odšraufat ker je na loputi?? Kajpa ko kakega Sküll-a čez dva tedna spet prime da bi malo razstavljal? :lol:
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Naslednja

Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov

cron