Sem se odločil da še tu predstavim svoje prve posege v avtomehaniko, ki so se izvajali na Passatu 1.6TD, ki me je pri tunelu sv.rok na hrv, pustil na cedilu.
več sledi:
motor pred posegom:
Odstranjene cevi iz turbine in kolektorja:
Avto od ospredaj, umaknjena maska
Odstranjen pokrov ventilov, notr stopljena plastika, ki sem jo komaj odstranil.
Avto brez odbijača in intercoolerja
odmaknjena cev z termostatom, in kontrolo gretja sveck, ter odstranjene cevi za dotok goriva
odstranjen jermen
intercooler, ospodaj počen in zapacan(klice po novem)
se enkrat brez pokrova ventilov
evo se slike od snete glave
to je blok, se kr dobr
to je pa fino fajn pocena glava
pri razsstavljanju se je vidlo na glavi krater svoje 2mm, pa še plastiko pod pokrovom ventilov mi je stopilo, lepo nimaš kaj
pri usem hvala compadru za pomoč
na to smo iskali glavo
...
Na koncu sem od nasih, kupil cel motor od golfa 2 1.6d, cup glavo dol kontrola, očistit, zglancat, še ni bila potrebna brušenja in hop šraufaj gor;)
slike čiščenja:
evo še malo novih slik od ciscenja materjalov in finega brusenja pred uso montazo
v ozadju glava ospredaj pa sesalni kolektor, pa seveda razredčilo
najbols brjatu vrtalni stroj pa nastavek za fino glancanje
use na kupu, vkljucno s staro glavo pred selitvijo na toplo
pa smo se preselil v hiso na toplo, zunaj je res mrzlo
po čiščenju sem jo sestavil skupaj in je samo še čakalo na vgraditev v grešnega kozla, uf mučenja je pa blo;)
prvo sesalni kolektor
potem pa se ostalo in glava sestaulena,
po skoraj enem mesecu je passat zalavfal, glavo pritrdil in je uzgal, res da ma prvi bat luft in je blok že zdihan, ampak pelal se bomo neki cajta potem bomo vidli kaj naprej.
še slike in posnetek
pa še video
pri usem pa hvala compadru da je svetoval in pomagal z modrimi nasveti;)