nekaj okoli turbin

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

nekaj okoli turbin

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Sr Feb 17, 2010 9:55 pm

nekaj me zanima ker te dni mrzlično iščem 'mal' večjo turbino po ugodni ceni.

GT1749VB to naj bi bila turbina od 150hp tdija,
anglezi pol dajejo gor 52 ali pa celo 56mm sesalni del-->hybridi. zdej vsi to dajejo na vnt17, nihče pa na vnt15 kateri je original na 130hp tdiju.
zdej mene zanima zakaj to, saj mene so v gostilniških debatah poučili dvoje : da je za dizla fino da 'suva' v malih obratih (prime turbina do max2200rpm) in pa da manši je izpušni del turbine, prej prime.
torej laično sklepanje, ker je vnt15 manša od vnt 17, bi bila to bolsa izbira za 'prijemanje' turbine v nizjih obratih.
torej zakaj se 'swapa' turbino z izpušnim delom vnt 17(150hp) in se ne jemlje osnovo vnt15(130hp) in potem bi imeli gt155xVB. katera bi prijemala kot original 130hp-jeva moč pa nekje 200++hp
a sem čisto v temo brcnu?
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: nekaj okoli turbin

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne To Feb 23, 2010 9:41 am

mogoce bo tole kdo vedu
seat leon 16ohp (bpx) ja 160hp 1.9 tdi, ali je to enako velika turbina kot pri 150hp golfu (arl)
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: nekaj okoli turbin

OdgovorNapisal/-a BureK dne To Feb 23, 2010 12:27 pm

pomoje je samo elektronika drugačne med temi
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: nekaj okoli turbin

OdgovorNapisal/-a Slicker dne Če Feb 25, 2010 12:09 am

pocesnkII napisal/-a:mogoce bo tole kdo vedu
seat leon 16ohp (bpx) ja 160hp 1.9 tdi, ali je to enako velika turbina kot pri 150hp golfu (arl)

kje si ti najdu 160hp tdi v leonu? jaz vem samo za ibizo cupro pa za nič druzga v VAG koncernu.
Uporabniški avatar
Slicker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1210
Pridružen: Po Maj 28, 2007 2:15 pm
Kraj: okolica Trebnjega
Avto: Golf VR6

Re: nekaj okoli turbin

OdgovorNapisal/-a nevednez dne Če Feb 25, 2010 10:44 am

tak kot je slicker napisal

1.9L 160konjski TDI je bil (samo) v ibizi
118 kilowatts (160 PS; 158 bhp) @ 3,750 rpm; 330 newton metres (243 ft·lbf) @ 1,900 rpm — BPX, BUK

SEAT Ibiza Mk3 (BPX: 03/04->, BUK: 11/05-12/08) (engine exclusively developed by Audi for SEAT Sport)

še link: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... D_43-118kW
Uporabniški avatar
nevednez
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: Pe Feb 16, 2007 3:33 pm
Avto: štirje krogci

Re: nekaj okoli turbin

OdgovorNapisal/-a Slicker dne Če Feb 25, 2010 11:32 am

bpx in buk motorja sta bila oba v Ibizi Cupra Tdi. Buk vem da ima večjo turbino, za bpx pa ne vem. vem pa tudi da je dal hrvat na 130hp ibizo od cupre turbino in ima malenkost čez 190HP z direkt auspuhom in drugim IC-jem. tako da za ta dnar kukr je turbo od cupre dobiš kako bolš turbino.
Uporabniški avatar
Slicker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1210
Pridružen: Po Maj 28, 2007 2:15 pm
Kraj: okolica Trebnjega
Avto: Golf VR6


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov