nekaj me zanima ker te dni mrzlično iščem 'mal' večjo turbino po ugodni ceni.
GT1749VB to naj bi bila turbina od 150hp tdija,
anglezi pol dajejo gor 52 ali pa celo 56mm sesalni del-->hybridi. zdej vsi to dajejo na vnt17, nihče pa na vnt15 kateri je original na 130hp tdiju.
zdej mene zanima zakaj to, saj mene so v gostilniških debatah poučili dvoje : da je za dizla fino da 'suva' v malih obratih (prime turbina do max2200rpm) in pa da manši je izpušni del turbine, prej prime.
torej laično sklepanje, ker je vnt15 manša od vnt 17, bi bila to bolsa izbira za 'prijemanje' turbine v nizjih obratih.
torej zakaj se 'swapa' turbino z izpušnim delom vnt 17(150hp) in se ne jemlje osnovo vnt15(130hp) in potem bi imeli gt155xVB. katera bi prijemala kot original 130hp-jeva moč pa nekje 200++hp
a sem čisto v temo brcnu?