1,8 DX in kompresor

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

1,8 DX in kompresor

OdgovorNapisal/-a urs1 dne Če Feb 18, 2010 12:06 pm

ok , vprašanje .... golf mk1 gti 1,8 dx , montaža kompresorja , pa ne od g60 ampak recimo eatona od mb-ja .... kakšne so predelave , kaj se potrebuje , če se komu sanja ???
Boli te kurac sej si na morju sam plaža je mal daleč ;)
Uporabniški avatar
urs1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: Če Jan 08, 2009 7:29 pm
Kraj: ljubljana
Avto: Golf mk1 Cabrio , MB W124CE

Re: 1,8 DX in kompresor

OdgovorNapisal/-a BureK dne Če Feb 18, 2010 12:20 pm

dx ima mehanski vbrizg ?

če ja, potem moreš prešaltat najraje na digifanta, menjat bate in ojnice, zrihtat nosilec in intercooler ...in to naj bi bilo nekako to.
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: 1,8 DX in kompresor

OdgovorNapisal/-a BureK dne Če Feb 18, 2010 12:21 pm

aja...jaz imam Eatona M65 če te zanima 8)
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: 1,8 DX in kompresor

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Če Feb 18, 2010 1:25 pm

Moje laicno mnenje:
Mislim da ti najlazje dobit g60 motor z riknenmu laderjem. Ni pretirane zajebancije, motor je narejen za vecjo kompresijo. edino prestavne vzvode bi mogu predelat.. Skoda dx-a, se posebej ce ti dobr laufa, ga raje ven potegn pa nekam v kot pokrit..
Sicer pa mislm da je blo ze kar nekaj napisenga o tem. ....Burek?
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: 1,8 DX in kompresor

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Feb 18, 2010 1:57 pm

bate z dishom (poglobitev v zgornjem delu) in digifant od g60 ali kak megasquirt. če daš bate od g60 potem rabiš še ojnice ker majo večji sornik. v bistvu je res manj zajebancije če vzameš za osnovo g60-ko kot je reku gloga. velikost ventilov bi znala bit ista (40 x 33) samo mislim da dx nima ventila polnjenega z natrijem , ki boljše odvaja temperaturo. odmična tudi ne vem če je ista, ampak recimo da bi delovala tudi tista od dxa.

kaj bi menjalnik sploh zdržal?
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: 1,8 DX in kompresor

OdgovorNapisal/-a urs1 dne Če Feb 18, 2010 2:32 pm

sej nisem imel namena to naredit ampak me pa zanima čisto teoretično .
Boli te kurac sej si na morju sam plaža je mal daleč ;)
Uporabniški avatar
urs1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: Če Jan 08, 2009 7:29 pm
Kraj: ljubljana
Avto: Golf mk1 Cabrio , MB W124CE

Re: 1,8 DX in kompresor

OdgovorNapisal/-a BureK dne Če Feb 18, 2010 4:38 pm

teoretično moreš imet te kovane oziroma brizgane bate, nekoliko nižje kompresijsko razmerje in elektronski vbrizg.

potem če se lotiš zadeve resno, se to ne ustavi tle. miljarda prkčarij in malenkosti in kosi ki se ti u glavi ujemajo, v praksi pa ne...in tako potem res vidiš, da je boljše prešaltat na original G60 in po potrebi tega predelat.

Hex prodaja motor za 200, kar predstavlja dobro bazo za igranje.

če tega ne misliš delat ( ti dam prav ) pa itak brezveze nabijat :mrgreen:
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: 1,8 DX in kompresor

OdgovorNapisal/-a urs1 dne Če Feb 18, 2010 5:38 pm

sej jaz imam kompleten g60 motor tako da mi to ne bi delalo problemov , ampak kot sem rekel to je bilo čisto teoretično oz. hipotetično vprašanje , da kaj novega izvem :wink:
Boli te kurac sej si na morju sam plaža je mal daleč ;)
Uporabniški avatar
urs1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: Če Jan 08, 2009 7:29 pm
Kraj: ljubljana
Avto: Golf mk1 Cabrio , MB W124CE

Re: 1,8 DX in kompresor

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Ne Feb 21, 2010 12:58 pm

Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: 1,8 DX in kompresor

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Po Mar 01, 2010 9:59 am

Uff [smilie=blink.gif]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov