WOB napisal/-a:zdej bom izpadu nesramn ampak hebat ga
Ta motor ima že original dost potneciala samo izkoristit ga je treba znat. In ko to enkrat skužiš nerabiš nobenih odmičnih od KR-ja, pa SKN-ov čipov pa kaj jaz vem kaj še. Samo jajca je treba imet na pravem mestu . Pa verjemi kaj govorim, sem imel KR-ja in z tem tvojim sem se peljal tako da............, totano brez veze si delaš delo. Moje mnenje!
Če je pa že treba šarit po motorju, in če bi rad imel NA potem se pa tega loti kot se zagre, en pravi anšpric gori, taprave bate, odmične kot se zagre, poštimano glavo, auspuh, podvozje itd... samo tukaj je pa treba spet malo večja jajca da stisneš ven iz tega vse.
brez zamere!
LP
Dejan
BureK napisal/-a:če misliš prilezt do 150-160 konjev, boš tam ap cap s kosi od KR in tem auspuhom pa enim K&N filtrom in še kako malenkostjo (najdi KR Fuel enrichment )
če misliš menjavat odmične in delat kaj več na motorju, bo že sam proizvedel več moči kot je tebi dovolj zato raje poslušaj WOB-a.
X-Hair napisal/-a:...Sam v tem videu je bil še vedno 1.8?...
----->X-Hair napisal/-a:
eugene napisal/-a:stock k- jetronik naj bi zadostoval za do 180 km.
Tha Reel M napisal/-a:namen imam tudi zlajšat vztrajnik
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov