Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne To Feb 23, 2010 4:59 pm

Ma abf bi dal, samo je drago, kot drugo pa bi rad ohranil orginalnost. torej 1.8 motor, da imam tudi mir pred raznimi policaji in izrednimi tehnicnimi... torej... kot je zapisal eugene, načeloma nebi smelo biti problema z PL osnovo in KR odmičnimi. Sej če se daje schrick gor zadeva tut dela brez vsakih predelav a ne?
Kar si zapisal eugene je super, sem tudi prej prebiral razlike med KE in K-jetom...
Torej gremo dalje...koliko pride material za obnovo mašine..tko od oka..ene 500 eur a? Meni se nikamor ne mudi, ker se bom sedaj začel pocas vozit z to mašino in bo tako nekaj casa, tisto pa bom počasi lepo sestavljal in pedenal...
Še kakšno mnenje?

Lp
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne To Feb 23, 2010 5:08 pm

WOB napisal/-a:zdej bom izpadu nesramn ampak hebat ga :D

Ta motor ima že original dost potneciala samo izkoristit ga je treba znat. In ko to enkrat skužiš nerabiš nobenih odmičnih od KR-ja, pa SKN-ov čipov pa kaj jaz vem kaj še. Samo jajca je treba imet na pravem mestu [smilie=biggrin.gif] . Pa verjemi kaj govorim, sem imel KR-ja in z tem tvojim sem se peljal tako da............, totano brez veze si delaš delo. Moje mnenje!

Če je pa že treba šarit po motorju, in če bi rad imel NA potem se pa tega loti kot se zagre, en pravi anšpric gori, taprave bate, odmične kot se zagre, poštimano glavo, auspuh, podvozje itd... samo tukaj je pa treba spet malo večja jajca da stisneš ven iz tega vse. :mrgreen:

brez zamere!

LP
Dejan


Wobič, ni panike, kle debatiramo...by tha way, stojal te se vedno čaka :D
Ne skrbi, ta motor ostaja notr, vsaj se nekaj casa..govorim o dologorčnih načrtih, ker se mi s tem nikamor ne mudi...bi pa nekoc rad imel pod haubo malo več KM...zatorej ta debata...
Zbiram mnenja, predloge itd..
Mogoče tudi ti kaj veš kar mene zanima, zato naj te ne bo sram mi odgovort na kakšno vprašanje..kr pogumno... :mrgreen:
No prični kar z odgovori :D

Lp
m
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a BureK dne To Feb 23, 2010 6:02 pm

če misliš prilezt do 150-160 konjev, boš tam ap cap s kosi od KR in tem auspuhom pa enim K&N filtrom in še kako malenkostjo (najdi KR Fuel enrichment :wink: )

če misliš menjavat odmične in delat kaj več na motorju, bo že sam proizvedel več moči kot je tebi dovolj zato raje poslušaj WOB-a.
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne To Feb 23, 2010 6:12 pm

BureK napisal/-a:če misliš prilezt do 150-160 konjev, boš tam ap cap s kosi od KR in tem auspuhom pa enim K&N filtrom in še kako malenkostjo (najdi KR Fuel enrichment :wink: )

če misliš menjavat odmične in delat kaj več na motorju, bo že sam proizvedel več moči kot je tebi dovolj zato raje poslušaj WOB-a.


ne ne rabim delat neki vec, ker se mislim dirkat pa se vozit od bencinske do bencinske...tko da....
gremo dalje..

Lp
m
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a BureK dne To Feb 23, 2010 6:16 pm

pol pa svoj motor podri pa predelaj to kar že imaš :wink: oldschool tuning.

nič ne bomo stran metal pa novo kupoval !

:D
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a X-Hair dne To Feb 23, 2010 7:01 pm

Dobr se ga uničuje model. Sam v tem videu je bil še vedno 1.8? Pridobil 3s :shock: Hm.... bi se kr šolal. Sicer raceland je zaprt, maaaa bi blo zanimivo probat, če bi bil kaj na boljšem.

Ma dej dej. Grem popravljat naprej kar mam za popravt. Že tak sm čist zmešan od drugih stvari, zdej sm še tuki fertik. Dooooh :? ČIIIIST preveč dogajanja zadnje cajte.

Dejan Slika
EKOTOP - globinsko kemično čiščenje
Uporabniški avatar
X-Hair
Ga bazni!
 
Prispevkov: 2689
Pridružen: Ne Feb 05, 2006 8:50 pm
Kraj: Fant od Fare
Avto: Beli 16V-strah in trepet Zale

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a BOND 007 dne To Feb 23, 2010 7:20 pm

X-Hair napisal/-a:...Sam v tem videu je bil še vedno 1.8?...

Izgleda da ne. 1.9... Drugi video 3:25?? ;)


X-Hair napisal/-a:Slika
----->
__http://www.hondaclub-si.com/forum/images/smiles/fools_appl.gif__

Pa smo te razkrinkali... Honda VTEC imaš v starčku... [smilie=blink.gif] [smilie=zeppelin.gif] :lol: :lol:
My name is Bond. James Bond. 8)
Uporabniški avatar
BOND 007
Na skrivaj vozi Aston Martina
 
Prispevkov: 2489
Pridružen: Če Feb 16, 2006 8:16 pm
Kraj: Forme, Velenje
Avto: '09 Passat TDI, '90 GTI 8V

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a X-Hair dne To Feb 23, 2010 7:49 pm

Mislil sem, da je narejen iz 1.8 in ne iz 2.0. :wink:

Razkrinkan, OJOJ.

Slika
EKOTOP - globinsko kemično čiščenje
Uporabniški avatar
X-Hair
Ga bazni!
 
Prispevkov: 2689
Pridružen: Ne Feb 05, 2006 8:50 pm
Kraj: Fant od Fare
Avto: Beli 16V-strah in trepet Zale

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Feb 23, 2010 8:16 pm

1.9 se mi zdi kar fanj. verjetno se ga da kaj bolj vrtet kot 2.0 ker ma manj hoda. tisti v vidju ima 272st odmično če sem prav zastopu. k- jet je ostal.

če bi se dalo dat še večje ventile bi blo super samo si dokaj omejen pri tej mali vw izvrtini. mislim da grejo max 1mm večji. sicer nisem vidu še glave tako od blizu tako da ne vem kako je z sedeži samo se bojim da so preozki za večje ventile. menjat 16 sedežev pa je kar jeba. eni lahki kovani bati lajšat ojnice in ima da se zvrti 8k. pa ene itbje in en ajnšpric... oh,kako lepo je sanjat :mrgreen:
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a super98 dne To Feb 23, 2010 11:42 pm

motor, ki je trenutno v roccotu GRE KO PES. Vrti se BP na 8k. To ni rekla-kazala, ampak videno na lastne oči, ko mi je še cilinder kazal kaj avtoček zmore po obnovi motorja. Res samo :shock: :shock: . Kakšen VTi, ta zadeva se res z lahkoto obrne.

V 5th gearu so se po angleško poigrali z Mk2. Se pravi kot je treba, sem na enem angleškem forumu zasledil topic o tem... Na motorju je narejena predelava z 9A bottomend-om (se pravi 2.0), obdelano glavo z odmičimi, kovanimi bati itd. To se delali pri priznanem angleškem VW-tunerju TSR, kjer angleži na veliko kupujejo obnovljene, navite, takšne in drugačne mašine... Bremze so od G60...

jaz bi šel na 2.0, da ga malo popraviš v nizkih obratih, dal zrihtat glavo in zamenjal odmične. S kakšnimi schrick-ovimi, tiste od KRja dajo premalo, pa že delaš naredi na polno.
Zdej bati in ojnice res stanejo, koliko ima smisla ne vem.
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a no_name dne Sr Apr 28, 2010 3:46 pm

eugene napisal/-a:stock k- jetronik naj bi zadostoval za do 180 km.


Ali je to dejstvo ali se samo govori o tem, da to bi šlo?
Ker nekje sem zasledil, da bi šlo celo do 200KM, pr angležih...

Kako ima KR motor rešeno glede predvžiga?
Videl sem "frtajler". Ali se predvžig spreminja z obrati?
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a BureK dne Sr Apr 28, 2010 4:16 pm

ko se bo kdo resno lotil in nabavil materijal v vrednosti >1000€ za resen projekt predelave motorja, se bodo razčistili razni dvomi in sumi. do takrat bomo samo nabijali v prazno.

ker pa tega ne bo počel nihče, (ker dobiš 1.8T z 225 konji za ta dnar in s 500€ jih imaš že 300) ne bomo nikoli vedli :mrgreen: [smilie=beer2.gif]
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a $küll dne Sr Apr 28, 2010 6:20 pm

jaz sem uni mona ;)
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a no_name dne Če Apr 29, 2010 2:28 pm

A obstaja kakšna "groba" procedura, kako se nastavlja k-jetronic?
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a BureK dne Če Apr 29, 2010 4:51 pm

na netu se najde (eMule) service manual (Haynes ali Bentley, ne vem točno...), pa bi mogu not najt postopek :wink:
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne So Avg 14, 2010 1:11 am

evo burek jst sm nabavil osnovo... sedaj pa pila v roke... da bo mal bol zivahno pod haubo...
torej so kaksni posebni postopki pri podiranju motorja?

Lp
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a BureK dne So Avg 14, 2010 12:35 pm

imam en ful dober kotni biaks za to delo [smilie=biggrin.gif]
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne So Avg 14, 2010 7:33 pm

ne ne resno... osnova je KR, sedaj pa bi rad spravil nekaj vec konj radi bi prlezu do ene 150-160 ce bi se dalo...
kakšen je postopek sedaj... masina je se sestavljena kaj naj naredim?
kaj naj najprej podrem, kaj naj najprej pogledam? kako je s kompresijo itd? kaj je treba menjat..dejte mal napotkov tisti ki to veste... namen imam tudi zlajšat vztrajnik, malo popravit glavo pa take fore... ce bi prisel na 160 bi bil ze kar vesel, kar bi bilo se vec pa se toliko bolj....
no da vidmo... delal se bo pocas in temeljito..pomoje bo froc prej star eno leto kot pa bo motor koncan... :mrgreen:


LP
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a BureK dne So Avg 14, 2010 7:47 pm

kovane bate rabiš in nosilec kompresorja + kompresor in prilezeš na unih 210 :mrgreen:
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a BureK dne So Avg 14, 2010 7:50 pm

do no try this at home.



no really....

..don't !




;) lahko menjaš odmične, fedrčke, poliraš, ližeš, lajšaš....ma nič ne bo tako dobro kot en G-lader [smilie=biggrin.gif]

jaz ga sanjam ponoči...morem se čimprej znebit ABFa ali naredit tako kot svetujem tebi zdaj [smilie=biggrin.gif]
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne So Avg 14, 2010 8:13 pm

obstaja tut moznost g60 16 v :D
dani ti razmisljas v tej smeri kaj?
torej...
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne So Avg 14, 2010 8:32 pm

16vG60 = $$$ ;)

se da tud 8v naredit precej poskočno za dost manj dnarja.
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a BOND 007 dne So Avg 14, 2010 8:41 pm

ABF mit G60?
A gre to... :mrgreen:
My name is Bond. James Bond. 8)
Uporabniški avatar
BOND 007
Na skrivaj vozi Aston Martina
 
Prispevkov: 2489
Pridružen: Če Feb 16, 2006 8:16 pm
Kraj: Forme, Velenje
Avto: '09 Passat TDI, '90 GTI 8V

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Ne Avg 15, 2010 12:47 pm

Hre hre, hudic u rt. So ze pr Vw nekaj spacal skupej pa ni slo ravno v serijsko proizvodnjo. :wink:
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: Predelava 1.8 16V motorja, ostaja NA

OdgovorNapisal/-a no_name dne To Avg 17, 2010 12:23 pm

Tha Reel M napisal/-a:namen imam tudi zlajšat vztrajnik


Vztrajnik pusti pri miru; je že OK za normalno uporabo,
po pričanju te bukvice:
Slika

Za dosego tvojega cilja bi moralo zadostovati:
-obdelava sesalnega kolektorja ("port match")
-obdelava sesalnih kanalov
-obdelava sedežev ventilov
-obdelava ventilov
-predelava WUR oz. ornk nastavitev (se mi zdi da 3/4 KR motorjev laufa razštelanih in ene 20% pod svojimi zmogljivostmi)
-en konkreten izpušni kolektor 4-2-1 in lonec

Počakaj par mesecev, da bo moj vozen bo na valjih izmerjeno.
Pripravljam pa tudi predelano izpušno odmično gred iz izpušne v sesalno, tako da bom dejansko položil skupaj graf z originalno in z zamenjano. Pa bomo vidl koliko konjev se skriva v tej predelavi.

Nekdo je napisal, da KR odmične ne dajejo dost, pa povem, da so hudičevo dobre !
V tej knjigi npr. navaja za izbiro gredi; 294°napram 282° le 6 konjev razlike, s tem da je "povprečna" moč nižja. In v "povprečnem" območju se avto nahaja 99% svojih kilometrov, razen pri nekaterih vaških "loebih" k majo non-stop 6000-7000 obratov. Za rally(pa še tu pogojno) in razne GHD to pride v poštev, za avto ki se uporablja tudi na cesti pa ne !
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov