ABF

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

ABF

OdgovorNapisal/-a $küll dne To Mar 23, 2010 8:59 pm

Torej zanima me čim več o tem motorju, od a do ž.

Zanima me recimo, do katerega letnika je bil brez immobilizerja, če se da ta immo kako shekat.

Zanimajo me tudi možne predelave. Katere odmične bi šle noter, kateri injekorji, do kolko moči (konji+navor) se lahko pride brez večjih predelav (torej s komplet izpuhom, injektorji, odmične, remap).

Zanima me teža celega motorja brez (brez menjalnika).

Kako je z vbrizgom. Imajo vsi ABF-i popolnoma isti vbrizg. Je ta sekvenčni?

Vse to me zanima ker še tuhtam med ABF-om in ABY-jem.
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a Vičo dne To Mar 23, 2010 9:39 pm

Immo je prišel '93, verjetno se ga da shekat (kaj se pa ne da dan danes... :) ), se pa da tudi naštimat tisti obroček okoli ključavnice in kodo iz ključa.
ABF brez kata, s čipom in par manjšimi predelavami naj bi dal iz sebe ~ 170 PS.

Jst ti ga še vedno odsvetujem, tvoj avto je pretežek za tak motor, quattro še nekaj pobere, vrtet ga je treba v visoke obrate..
Porabil ti ne bo nič manj kot ta ki ga imaš zdej, morda kak liter.
Sem mnenja, da z tem swapom premalo dobiš :wink:
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a BureK dne To Mar 23, 2010 9:52 pm

ma tema lahko vseeno gre naprej :D

je kar nekaj ljudi tle z ABFi, bi znalo še komu prit prav tole s predelavami :)

treba imet konje za skurit gume za Wortherseeju :mrgreen:

GUMMI !! GUMMMI !!!! [smilie=beer.gif]
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a BeniNorc dne To Mar 23, 2010 10:18 pm

BureK napisal/-a:treba imet konje za skurit gume za Wortherseeju :mrgreen:


eh, jaz sem jih včeraj z bianchijem 1.1 37kW... res..
Uporabniški avatar
BeniNorc
The Polish connection
 
Prispevkov: 3063
Pridružen: To Apr 08, 2008 5:02 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Golf .. na plinsko olje :)

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a BureK dne To Mar 23, 2010 10:20 pm

tudi jaz na Zipu25 :D


ampak to ni point
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a $küll dne To Mar 23, 2010 11:01 pm

Vičo napisal/-a:Immo je prišel '93, verjetno se ga da shekat (kaj se pa ne da dan danes... :) ), se pa da tudi naštimat tisti obroček okoli ključavnice in kodo iz ključa.
ABF brez kata, s čipom in par manjšimi predelavami naj bi dal iz sebe ~ 170 PS.

Jst ti ga še vedno odsvetujem, tvoj avto je pretežek za tak motor, quattro še nekaj pobere, vrtet ga je treba v visoke obrate..
Porabil ti ne bo nič manj kot ta ki ga imaš zdej, morda kak liter.
Sem mnenja, da z tem swapom premalo dobiš :wink:


vičo: se ne strinjam. že ta motor ki ga imam noter je ok za težo mojega avta, in abf nikakor nemore bit step back.

burek: moraš mi dat krog s tvojim da vidim kaj je na stvari.
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne To Mar 23, 2010 11:58 pm

$küll napisal/-a:
Vičo napisal/-a:Immo je prišel '93, verjetno se ga da shekat (kaj se pa ne da dan danes... :) ), se pa da tudi naštimat tisti obroček okoli ključavnice in kodo iz ključa.
ABF brez kata, s čipom in par manjšimi predelavami naj bi dal iz sebe ~ 170 PS.

Jst ti ga še vedno odsvetujem, tvoj avto je pretežek za tak motor, quattro še nekaj pobere, vrtet ga je treba v visoke obrate..
Porabil ti ne bo nič manj kot ta ki ga imaš zdej, morda kak liter.
Sem mnenja, da z tem swapom premalo dobiš :wink:


vičo: se ne strinjam. že ta motor ki ga imam noter je ok za težo mojega avta, in abf nikakor nemore bit step back.

burek: moraš mi dat krog s tvojim da vidim kaj je na stvari.


ma ti povem da bos razočaran..samo ne ko bos peljal burekovega amapak ko bos ce bos to dal v svojega...burekov avto ne gre slabo..samo sem pričakoval več od tega motorja

LpM
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a $küll dne Sr Mar 24, 2010 12:02 am

ni nobenega ki bi znal odgovorit na moja vprašanja?
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a woodoo dne Sr Mar 24, 2010 12:11 am

NEPOTREBNA INFORMACIJA:

Mulci u VW-u su ABF-a morali malo zagušit zato kaj je pokazival več konjev kot 2.8 VR6

Tak da ta motor ma potencijal

a če te zanima kilaža pridi do mene dvigni ga pa boš cidl! :D :D [smilie=beer.gif]
Uporabniški avatar
woodoo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: So Feb 20, 2010 2:33 pm
Kraj: CRO Karlovac Kučevice
Avto: Corrado 16V Golf MKI `79

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a G-laden dne Sr Mar 24, 2010 1:08 am

$küll napisal/-a:ni nobenega ki bi znal odgovorit na moja vprašanja?


Obstaja vec vrst racunalnikov; Digifant 3.0, Digifant 3.2, z blokado, brez blokade.
Npr. ECU s koncnico "G" je digifant 3.2 brez blokade, katerega so ugrajevali tudi v novejse modele tako da tu ni moc govoriti do katerega letnika so bili racunalniki brez immo-ta.

ABF racunalnik deluje slabo z ostrimi odmicnimi.
V primeru da imas Euro2 in montiras 268/268, bos avto moral "žgat" pred tehnicnim da naredis ispusne pline.
Kot zelo dobra kombinacija se je izkazala 268 sesalna in ABF izpusna. Sicer ca 4-5KM manj v primerjavi z 268/268, vendar 15Nm vec navora. Moj glas gre za 268/260 katere imam tudi sam :)
Naslednje odstranit katalizator oz ga zamenjat s pretocnim(100 ali 200zell) in montirat 63,5mm izpuh.
Na koncu seveda remap.
S tako predelavo lahko pricakujes ca 180-185KM in 200+Nm oz po domace povedano ca. 7sec hitrejsi avto 0-200km/h. Za ca 195KM bo potreben poseg v glavo in znizanje kompresije. Se nikjer nisem zasledil da bi kdo presegel 200KM z orig. blokom in ABF digifantom, razen v SLO seveda, pri nas se montira "rally" glava pa je ze 225KM :D
Injektorjev se ne menja, ce imas zeljo po vecji porabi se lahko montira 4bar regulator od vr6.
Ne pozabit na zlajsan vztrajnik in krajsi menjalnik ki je ubistvu prva predelava na ABF-u da ga naredis poskocnega :)

Teza bloka, glave in vztrajnika brez agregatov ca 75kg.

Vsi ABF-i imajo enak, sekvencni vbrizg.

Genug? :)
aufgeladen...
Uporabniški avatar
G-laden
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Pe Jun 16, 2006 8:11 pm
Avto: mk2 ABF

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Sr Mar 24, 2010 1:19 am

skull na drevo pa nikol vec dol..aja pa vroči Kaj uzemi s seboj.
Zakon odgovor

LP

m
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a $küll dne Sr Mar 24, 2010 1:29 am

g laden: torej se da ugotovit če ima avto immo al ne po šifri ecu-ja? recimo da najdem avto na odpadu, pa ključev ni...

kateri motor ima 268 sesalno?

kaj si hotel povedat z 4bar regulatorjem od vr6, da je večja poraba, efekta pa ni?

kaj to pomeni - Teza bloka, glave in vztrajnika brez agregatov ca 75kg - gol motor brez pritiklin? (alternator, pumpe itd?)
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a G-laden dne Sr Mar 24, 2010 1:40 am

1.
Racunalniki s koncnico AE AL BE BF imajo blokado
Racunalniki s koncnico F G AB nimajo blokade

Vendar je tu treba pazit se na digifant 3.0/3.2

2. noben, bo treba aftermarket

3. tako je, test s 180KM ABF-om je pokazal skoraj 2L vecjo porabo brez efekta.

4.blok ca 45kg, glava ca 20kg, vztrajnik ca 10kg.Teze celega motorja zal nevem, lahko udarim v prazno in recem 100+kg :) , 02A menjalnik brez olja 38kg.
aufgeladen...
Uporabniški avatar
G-laden
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Pe Jun 16, 2006 8:11 pm
Avto: mk2 ABF

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a $küll dne Sr Mar 24, 2010 1:46 am

kaj pomeni blok, gol, z bati/ojnicami/gredjo al brez...?

kako to da "večji" injektorji nič ne pomagajo?

kolko pride ta aftermarket odmična?
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a super98 dne Sr Mar 24, 2010 1:48 am

ne večji injektorji, ampak 4-bar regulator. original je 3-bar. ti šprica benz pod večjim pristiskom not

blok pa pomoje komplet z gredjo itd
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a BeniNorc dne Sr Mar 24, 2010 1:52 am

wooow, tukaj sem se pa še jaz nekaj naučil. pravi odgovor, svaka čast.
Uporabniški avatar
BeniNorc
The Polish connection
 
Prispevkov: 3063
Pridružen: To Apr 08, 2008 5:02 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Golf .. na plinsko olje :)

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a G-laden dne Sr Mar 24, 2010 2:06 am

268 schrick 320eur

blok bo pa ca 45kg kar prazen.

Zakaj ti je info o kg tako pomemben? :)
aufgeladen...
Uporabniški avatar
G-laden
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Pe Jun 16, 2006 8:11 pm
Avto: mk2 ABF

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a fritz dne Sr Mar 24, 2010 2:09 am

skull rad preracunava :D
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Mar 24, 2010 2:16 am

konji brez večjih predelav- kakih 170-180 mogoče. v bistvu je vse odvisno pri katerih obratih bo motor živel. na to baziraš odmično, predelave na glavi, izpušni kolektor,...bate, ojnice,..

odmične si pač tiste ki grejo v vw 16v. shrichk, oettinger, kent,...

kar se tiče injektorjev je tako, da so večji injektorji potrebni šele, ko tej ne zmorejo več dovajat potrebnega goriva za pretok zraka, ki ga je motor zmožen potegnit vase. večji injektorji sami po sebi ne prinesejo več moči.

nimajo abfji vsi digifant- ki je neka vw varjanta motronika. mislim da je to v tistih letih blo še vse batch fire- se pravi ni sekvenčni vbrizg, kar se pa meni ne zdi posebno kritično.

lahko pa si omisliš kak aftermarket kontroler vbrizga. če že potem predlagam da pogledaš dta60pro-slab 1k€. zmore sekvenčni vbrizg, vžig in jadajadada. je pa tudi nov megasquirt (3) zmožen sekvenčnega vbrizga.

konec koncev sploh ne rabiš abfja ampak lahko prav tako predelaš svojega.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Mar 24, 2010 2:20 am

uf sem tolko časa pisal , da je padlo tačas nevem kolko odgovorov.(delamo kremšnite s punco :D )

kar se tiče vbriza res nisem siguren če je sekvenčni al ne, samo sumim, tako da če ja kaka druga sigurna informacija potem...
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a super98 dne Sr Mar 24, 2010 2:39 am

je sekvenčni 100%
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Mar 24, 2010 2:44 am

evo tu neki o digifanu. tudi o tem zakaj ne moreš met daljših odmičnih( ker uporablja kot glavni senzor MAP( tlak v kolektorju) ,ki ful pulzira na minimumu z dolgimi, bolj športnimi odmičnimi. da se to rešit z kakim boljšim aftermarket injekšonom, ki ima kombinirano MAP in kot lopute ( tudi megasquirt to zmore).
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4020288&postid=51347748

piše tudi o temu kako z original kolektorjem ne greš čez 200km. kar sem sumu.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a $küll dne Sr Mar 24, 2010 9:54 am

super, nekaj infotov se je nabralo, kar naprej.

rabil bi še potrditev da ima signal za porabo za BC v elektronski obliki, ne na vakum kot G60...
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a $küll dne Sr Mar 24, 2010 12:28 pm

btw.: ITB-ji bi tudi prišli v poštev. je kej od njih?
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Mar 24, 2010 12:35 pm

je je. samo $$$$. jenvey so verjetno prva izbira.
http://www.jenvey.co.uk/
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Naslednja

Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron