za ABFa friznit boš porabil več kot za eno dobro mašino od S2. pa nikoli ne bo tega efekta ker v določenih primerih velja zlato pravilo "There is no replacement for displacement".
z takim avtom s stalnim štirikolesnim pogonom nimaš kaj počet, če je švoh mašina. 2.0 kot pri hondah, se vrti v obrate in tam daja neko določeno moč iz sebe. če hočeš napiljenega ABFa z itb-ji, bo to nekaj podobnega civicu VTI. goniš ga v obrate in tam se lepo obnaša. za DTM je to odlično....ampak pomisli malo na vsakdanjo vožnjo.
tak avto bi ti bil odličen za TrackDay-e...ker je na progi zadeva čisto drugačna kot na cesti.
za vsak dan mislim da je en original 2.2T odličen za se premikat ekonomično in nekoga tu pa tam spalit (ob ustrezni porabi seveda).
2.0 16V je mlinček in mu pašejo visoki obrati ampak visoki obrati = visoka poraba...pa 1 cilinder in 200cc manj = veliko manj moči .
raje se odloči za PRAVI motor za ta avto kot izbrat temno stran tuninga in konstantnega šravfanja in predvsem nezanesljivosti