ABF

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Mar 24, 2010 12:44 pm

Direct to head bodies. With fuel rails and interconnection links.
Volkswagen 2L 16V 45mm Direct body set....................£ 549.00
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a $küll dne Sr Mar 24, 2010 12:58 pm

mi poveš v čem je prednost ITB-jev pred navadnim kolektorjem? samo večja količina zraka al še kej?
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a G-laden dne Sr Mar 24, 2010 1:24 pm

Za poganjat posamicne lopute bos obvezno potreboval standalone saj ABF digifant ni zmozen delovati ker bo dobil pulz samo iz enega cilindra.
Izjema so dbilas ITB-i pri katerih dobis v kitu tudi chip za orig. racunalnik vendar so se izkazali kot izguba casa in denarja.

Z ITB-i bos predvsem dobil na odzivnosti motorja(navor), prirastek moci je minimalen.

Ce kdo rabi imam manual v anglescini za ABF-a.22mb
aufgeladen...
Uporabniški avatar
G-laden
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Pe Jun 16, 2006 8:11 pm
Avto: mk2 ABF

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a $küll dne Sr Mar 24, 2010 1:44 pm

torej praviš da original računalnik nebi deloval ker ima map. kaj pa če bi naredil tako kot je imel Competition za tekmovanja, da bi za ITB-je naredil škatlo, in maf postavil pred vhod v škatlo?

Slika
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Mar 24, 2010 2:00 pm

dalo bi se tudi z MAP samo bi blo neki jebanja. mogu met vakum porte na vsaki loputi, ki grejo na neko skupno kantico s katere bereš tlak.

MAP in MAF ni isti senzor ne isti princip merjenja. map je manifold absolute preasure. maf pa mass air flow. z mapom je merjenje obremenitve indirektno preko tlaka v kolektorjuč. tlak oz podtlak odčitavaš za loputami. maf pa direktno meri masni pretok zraka in ga lahko vstaviš pred lopute se pravi v dotok v skupni airbox. maf v bistvu dosti boljše dela ker meri direktno masni pretok in tako sam koregira spremembe v gostoti zraka, obrabo motorja,... in novejši maf senzorji so tudi imuni na pulzirajoče pretoke ker merijo neto pretok v eno smer. pulze nazaj v bistvu odštevajo.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Sr Mar 24, 2010 2:25 pm

G-laden napisal/-a:Ce kdo rabi imam manual v anglescini za ABF-a.22mb

vsekakor. naloži nekam na net in polinkaj!
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a G-laden dne Sr Mar 24, 2010 2:33 pm

aufgeladen...
Uporabniški avatar
G-laden
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Pe Jun 16, 2006 8:11 pm
Avto: mk2 ABF

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a gti97 dne Sr Mar 24, 2010 6:04 pm

skull vem za ene itbje nove s kolektorjem za 16v motor
gti97
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 403
Pridružen: So Okt 25, 2008 11:40 pm

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a DS71 dne Sr Mar 24, 2010 9:06 pm

mogoče bi bilo bolj humano(cenejše) airbox z trobentami pa ena loputa ..kot sem že nekje omenil ima tako narejena klasa S2000,zmogljivosti pa iste ali celo večje kot na kitcarkah z štirimi loputami
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Uporabniški avatar
DS71
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1966
Pridružen: Če Feb 05, 2009 9:51 pm
Kraj: Il. Bistrica
Avto: zoom zoom

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a BureK dne Sr Mar 24, 2010 9:38 pm

kaj če lih malo predelaš motor pa montiraš lysholma ? :)

Slika

ali Vortech-a :wink:

Slika
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a super98 dne Če Mar 25, 2010 10:47 pm

ABY :wink:
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a LaKi dne So Mar 27, 2010 12:24 pm

super98 napisal/-a:ABY :wink:


Podpis pod tole, kakšn ABF kaj si nor
Uresniči trenutni plan, namesto da razmišljaš o možnostih
Uporabniški avatar
LaKi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1514
Pridružen: Če Sep 04, 2008 9:06 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: '03 Audi A4 Avant 1.8T BEX; '99 Audi A4 1.6 ARM

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a valjo dne So Mar 27, 2010 12:45 pm

super98 napisal/-a:ABY :wink:


ADU :twisted:
Audi Coupe S2 1993
Audi 80 Cabrio 2.0 1998
Audi V8 4.2 1993
Uporabniški avatar
valjo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Po Feb 13, 2006 12:09 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Audi S2, Audi V8, Audi 80 Cabrio

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a $küll dne So Mar 27, 2010 1:21 pm

lahko vam govorit...
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a sovec1 dne So Mar 27, 2010 7:38 pm

Definitivno 20v turbo, competition 16v duša gor ali dol,če te to muči? Ker pol nevem zakaj bi nametal tolko keša in nepotrebnih stvari na avto da bi pol mel 170ps in bi te recimo 4m4t3r z cabrijem scat pelo . :wink: Će si že tolko keša zmetal na avto,reskiraj še za motor ,vsaj orginal s2 setup + čip.
Uporabniški avatar
sovec1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Sr Jun 10, 2009 10:52 pm
Kraj: majšperk city
Avto: BMW 525d

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a BureK dne So Mar 27, 2010 8:29 pm

za ABFa friznit boš porabil več kot za eno dobro mašino od S2. pa nikoli ne bo tega efekta ker v določenih primerih velja zlato pravilo "There is no replacement for displacement".

z takim avtom s stalnim štirikolesnim pogonom nimaš kaj počet, če je švoh mašina. 2.0 kot pri hondah, se vrti v obrate in tam daja neko določeno moč iz sebe. če hočeš napiljenega ABFa z itb-ji, bo to nekaj podobnega civicu VTI. goniš ga v obrate in tam se lepo obnaša. za DTM je to odlično....ampak pomisli malo na vsakdanjo vožnjo.
tak avto bi ti bil odličen za TrackDay-e...ker je na progi zadeva čisto drugačna kot na cesti.

za vsak dan mislim da je en original 2.2T odličen za se premikat ekonomično in nekoga tu pa tam spalit (ob ustrezni porabi seveda).

2.0 16V je mlinček in mu pašejo visoki obrati ampak visoki obrati = visoka poraba...pa 1 cilinder in 200cc manj = veliko manj moči .

raje se odloči za PRAVI motor za ta avto kot izbrat temno stran tuninga in konstantnega šravfanja in predvsem nezanesljivosti :wink:
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a Gloga dne So Mar 27, 2010 8:38 pm

Slika
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a $küll dne So Mar 27, 2010 9:15 pm

lahko vam govorit ki neveste kakšne so cene in kaj vse je treba zamenjat.

ABF je plug in, mi vse v motornem prostoru ostan kjer je. za aby moram spraznit komplet motorni prostor in vse na novo nametat od 5 cilindrca + komplet zavorni sistem zamenjat do abs enote.

unih 1K€ ki bi dal za napilit abf-a je pljunec v morju aby-ja.
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne So Mar 27, 2010 9:47 pm

za jurja boš dubu lih odmične ;)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a $küll dne So Mar 27, 2010 11:25 pm

kot je napisal G-laden, je dovolj samo ena ;)
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a BureK dne Ne Mar 28, 2010 4:52 am

potem pa naprej s projektom. bomo z veseljem spremljali in pomagali :wink:

se bova lahko skupaj igrala zdaj, ki imava podobne mašine [smilie=biggrin.gif]
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a $küll dne Ne Mar 28, 2010 10:09 am

najprej moraš dat krog da vidim kaj to je sploh...
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a frcac dne Ne Mar 28, 2010 10:30 pm

$küll napisal/-a:najprej moraš dat krog da vidim kaj to je sploh...


... v burekovem avtu ABF diha na skoraj pol manj mase, da štirikolesnega pogona sploh ne omenjam. Golf II ima reciva čez palc okol tone, tvoj pa po moje dobro tono pa pol. Stvar ni primerljiva. Po moje brca v temo...

Lep pozdrav, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Propeler fahrer
 
Prispevkov: 1570
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 9:08 pm
Kraj: Godovič
Avto: BMW pa še en BMW

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a $küll dne Ne Mar 28, 2010 11:39 pm

avto je moj, in brcam kamor hočem...
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: ABF

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne Ne Mar 28, 2010 11:55 pm

če bi že bi jaz kupil neko tako varianto..sfukaniga s2 al pa razbitiga iz tujine to še ziher lahko ke shadlaš..
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=128802368&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=18&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1

in potem pobereš ven motor in dele kaj rabiš ostalo prodaš po delih in je toto pomoje bi z deli dobo nazaj ziher 1500 euro če ne več..pa bi mel vse dele kaj rabiš za kake dva čuka doma..in bi mel vgrajen original s2 moped :twisted: če ne pa bom jaz tak naredo čez neke časa v cabria not 8)
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov

cron