tomos90 napisal/-a:Kukr jst vem kompresor dela skus na vseh obratih, turbina pa samo od, nevem, 2500 naprej (odvisno kater avto). Mislim, da je to to, nisem pa 100%.
eugene napisal/-a:Ne vem kaj dosti o prisilnem polnjenju. Onovna razlika med komp in turbo je kot so napisali v načinu pogona. Kompresor je gnan z gredi, turbino pa ženejo izpušni plini. Večina kompresorjev je tudi t.i. positive displacement naprav kar pomeni da ob vsakem obratu premaknejo isti volumen zraka ( če zanemarimo puščanje mimo rotorja) turbina pa ne. Turbina je kot nek ventilator oz. kot dva ventilatorja. Pri nizkih obratih je pretok izpušnih plinov premajhen, da bi se turbina sploh začela vrtet zato avto ne vleče, do določenih obratov. Pri katerih obratih se začne turbina vrtet je odvisno predvsem od njene velikosti (in kota lopatic- zato so iznašli turbine z variabilno geometrijo). Starejši turbo avto bo zato pri nizkih obratih slabo vleku. pri določenih obratih se bo zbudu in potem je veselje dokler ne zmanjka turbini zraka zaradi velkosti. Kompresor pa fila zrak že od nizkih obratov do neke meje...recimo
eugene napisal/-a: Pri nizkih obratih je pretok izpušnih plinov premajhen, da bi se turbina sploh začela vrtet zato avto ne vleče, do določenih obratov. Pri katerih obratih se začne turbina vrtet je odvisno predvsem od njene velikosti (in kota lopatic- zato so iznašli turbine z variabilno geometrijo).
maki napisal/-a:živjo fantje
Recimo da samo avto pripeljas pa odpelješ bi to stalo tam okoli 1000-1200e.
Matic napisal/-a:maki napisal/-a:živjo fantje
Recimo da samo avto pripeljas pa odpelješ bi to stalo tam okoli 1000-1200e.
Kje?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov