sej bistvo si zadel kar zadeva osnove.
Blok pohonati (bi bilo dobro, da ga razstaviš in samo blok postaviš nekam ven na vremenske vplive, da pošteno zarusta in potem daš honati), novi glavni ležaji in ojnični ležaji, ter seveda obročki, spodaj imaš na glavni gredi še dva semeringa in je to potem to, še tesnilo karterja in imaš spodnji del končan. Odvisno v kakšnem stanju je oljna črpalka, po potrtebi zamenjaš še to ( seveda odvisno od financ). Okrog glave je bilo bolj ali manj vse povedano, če je ni potrebno ravnati, jo pač ne ravnaš, vodila bodo skoraj zagotovo za zamenjati in seveda tefloni, pa malo popraviti ventilske sedeže (požlajfati na pasto, odvisno koliko imajo tesnilne površine, nekje cca 1.7 mm bi naj bil minimum) in je to okrog glave vse. Zdej samo še tesnilo glave in vijake (ali pa ne , nekateri bluzijo, da je potrebno dati nove vijake, jst jih nikoli nisem kupil novih vijakov in nikoli nisem imel problemov, pa nisem samo en motor podrl
, torej moje mnenje je : tudi stari so ok). Naslednja stvar so dročniki, tudi ti radi pojejo svojo serenado, zdej ker jih imaš 16 je strošek malo večji, ampak tudi še ne tako zelo dramatično, jst bi jih menjal. Pregledaš odmične gredi, da niso zažrene in je to potem to, motor sestavljen, seveda boš zamenjal še semering jermenice odmične gredi in na drugi strani pri razdelilcu tudi (tu rado spusti in potem je olje v razdelilcu, oziroma tam masti, ter kasneje spušča in teče po motorni glavi), na tej strani sicer ni takšnega semeringa, ampak je v razdelilcu, sam razdelilec pa ima nekakšno gumico okoli, da dihta - tudi zamenjati. Ostane ti še tesnilo ventil pokrova in zadeva je rešena, kar zadeva bloka in motorne glave, potem ostanejo samo kolektorji, za katere lahko uporabiš stara tesnila, če jih lepo snameš, razen izpušni kolektor zna biti, da boš rabil nova, ker se stara rada razletijo, ko jih snemaš.
Naslednja stvar so šobe za bencin - zamenjaš vsa tesnila (kupi original - ni pretirano drago - na eno šobo pridejo trije o ringi različnih dimenzij), šobe preveriš če lepo pršijo, če ne, jih daš na čisščenje. Zdej to je to, v bistvu bolj ali manj vse, kar zadeva motorja, ostane pa ti še famozni K-jettronic, tu ima sreča velik pomen ali dela ok ali pa jebe, da bolj ne more. Tu nimaš kaj popravlajti in razdirati, samo očistiš vse, vključno z škatlo in loputo (ki je skoraj zagotovo popolnoma zamaščena), preveriš pritisk pumpe goriva in njeno delovanje, ampak to že več ne zadeva motorja in motor mora delati bp. Malo jebe je pri nastavljanju k-jetronica, katerega bolj ali manj nastaviš po občutku, seveda ko motor dela in potem boš lahko vsake tri mesece malo popravljal tisti vijak za nastavitev - zakaj, ne vem, sej pravim, če imaš srečo dela bp, če ne se pa vsake malo poigraš z nastavitvijo, sej to so minimalne spremembe, za kakšno osmino obrata vijaka, enkrat v levo drugič v desno - kakor kdaj.
Zdej o konjih je bilo že veliko povedanega, kaj in kako, kje in kdaj za koliko denarja, tako da o tem ne bi, malo prečekiraj forum imaš veliko napisanega o loputah, vztrajnikih, ventilih, predelavi glave, odmičnih, dročnikih, batih, ...etc
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...