1.8 16V PL

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

1.8 16V PL

OdgovorNapisal/-a Syncro4Life dne Če Apr 29, 2010 10:03 pm

Pozdravljeni mam ene par vprašanj in sicer lotil sem se obnove enega zapuščenega PL-a in danes sem ga razmontiral na prafaktorje. Zdaj pa ma zanima kaj bi bilo treba naredit da bi ga lahko mirne duše nazaj zložil in nasadil v kako vredi školjko?
(Honanje bloka,novi rinki,ravnanje glave,pogojno novi tefloni,gredični ležaji in semeningi in seveda vsa tesnila... to že vem da je nuja)
In še eno vprašanje koliko luffa ma lahko gred katera goni oljno pumpo?
Zdaj vas pa prosim da popravite ta moj seznam in dodate kaj bi blo še dobro naredit da mi nebo kje umrl in kje bi se dalo še kakšnega lipicanca dobit?



Lp.Gregor
Can't pee on what you can't catch......Volkswagen
Uporabniški avatar
Syncro4Life
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:10 pm
Kraj: Krasinec
Avto: GolfII Syncro nepremičnina

Re: 1.8 16V PL

OdgovorNapisal/-a samurai dne Če Apr 29, 2010 10:44 pm

Syncro4Life napisal/-a:,pogojno novi tefloni,


Lp.Gregor


kako to misliš pogojno, sej se hecaš a ne - OBVEZNO :wink:
Pa po mijih izkušnjah s temi 16v motorji skoraj zagotovo tudi vodila ventilov, glave se kaj dosti ne ravna na teh 16v motorjih, če je enkrat že bila ravnana, potem jo drugič zagotovo ne boš, ker bo prenizka :wink:
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...
Uporabniški avatar
samurai
Udarni sogovornik
 
Prispevkov: 2158
Pridružen: Če Okt 05, 2006 9:46 pm
Kraj: Celje
Avto: corrado

Re: 1.8 16V PL

OdgovorNapisal/-a Syncro4Life dne Pe Apr 30, 2010 2:37 am

samurai napisal/-a:
Syncro4Life napisal/-a:,pogojno novi tefloni,


Lp.Gregor


kako to misliš pogojno, sej se hecaš a ne - OBVEZNO :wink:
Pa po mijih izkušnjah s temi 16v motorji skoraj zagotovo tudi vodila ventilov, glave se kaj dosti ne ravna na teh 16v motorjih, če je enkrat že bila ravnana, potem jo drugič zagotovo ne boš, ker bo prenizka :wink:


Ja saj v tem je problem ker nevem kaj je bilo narejeno in kaj ne ker sva z benijem tega mojga siromaka rešla odpada... mi lahko prosim napišeš kaj bi bilo potrebno zamenjat oz postorit oz. kaj se ponavadi menja na takem motorju ker z tem res nimam izkušenj.
Hvala
Lp.
Can't pee on what you can't catch......Volkswagen
Uporabniški avatar
Syncro4Life
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:10 pm
Kraj: Krasinec
Avto: GolfII Syncro nepremičnina

Re: 1.8 16V PL

OdgovorNapisal/-a samurai dne Pe Apr 30, 2010 1:05 pm

sej bistvo si zadel kar zadeva osnove.
Blok pohonati (bi bilo dobro, da ga razstaviš in samo blok postaviš nekam ven na vremenske vplive, da pošteno zarusta in potem daš honati), novi glavni ležaji in ojnični ležaji, ter seveda obročki, spodaj imaš na glavni gredi še dva semeringa in je to potem to, še tesnilo karterja in imaš spodnji del končan. Odvisno v kakšnem stanju je oljna črpalka, po potrtebi zamenjaš še to ( seveda odvisno od financ). Okrog glave je bilo bolj ali manj vse povedano, če je ni potrebno ravnati, jo pač ne ravnaš, vodila bodo skoraj zagotovo za zamenjati in seveda tefloni, pa malo popraviti ventilske sedeže (požlajfati na pasto, odvisno koliko imajo tesnilne površine, nekje cca 1.7 mm bi naj bil minimum) in je to okrog glave vse. Zdej samo še tesnilo glave in vijake (ali pa ne , nekateri bluzijo, da je potrebno dati nove vijake, jst jih nikoli nisem kupil novih vijakov in nikoli nisem imel problemov, pa nisem samo en motor podrl :wink: , torej moje mnenje je : tudi stari so ok). Naslednja stvar so dročniki, tudi ti radi pojejo svojo serenado, zdej ker jih imaš 16 je strošek malo večji, ampak tudi še ne tako zelo dramatično, jst bi jih menjal. Pregledaš odmične gredi, da niso zažrene in je to potem to, motor sestavljen, seveda boš zamenjal še semering jermenice odmične gredi in na drugi strani pri razdelilcu tudi (tu rado spusti in potem je olje v razdelilcu, oziroma tam masti, ter kasneje spušča in teče po motorni glavi), na tej strani sicer ni takšnega semeringa, ampak je v razdelilcu, sam razdelilec pa ima nekakšno gumico okoli, da dihta - tudi zamenjati. Ostane ti še tesnilo ventil pokrova in zadeva je rešena, kar zadeva bloka in motorne glave, potem ostanejo samo kolektorji, za katere lahko uporabiš stara tesnila, če jih lepo snameš, razen izpušni kolektor zna biti, da boš rabil nova, ker se stara rada razletijo, ko jih snemaš.
Naslednja stvar so šobe za bencin - zamenjaš vsa tesnila (kupi original - ni pretirano drago - na eno šobo pridejo trije o ringi različnih dimenzij), šobe preveriš če lepo pršijo, če ne, jih daš na čisščenje. Zdej to je to, v bistvu bolj ali manj vse, kar zadeva motorja, ostane pa ti še famozni K-jettronic, tu ima sreča velik pomen ali dela ok ali pa jebe, da bolj ne more. Tu nimaš kaj popravlajti in razdirati, samo očistiš vse, vključno z škatlo in loputo (ki je skoraj zagotovo popolnoma zamaščena), preveriš pritisk pumpe goriva in njeno delovanje, ampak to že več ne zadeva motorja in motor mora delati bp. Malo jebe je pri nastavljanju k-jetronica, katerega bolj ali manj nastaviš po občutku, seveda ko motor dela in potem boš lahko vsake tri mesece malo popravljal tisti vijak za nastavitev - zakaj, ne vem, sej pravim, če imaš srečo dela bp, če ne se pa vsake malo poigraš z nastavitvijo, sej to so minimalne spremembe, za kakšno osmino obrata vijaka, enkrat v levo drugič v desno - kakor kdaj.

Zdej o konjih je bilo že veliko povedanega, kaj in kako, kje in kdaj za koliko denarja, tako da o tem ne bi, malo prečekiraj forum imaš veliko napisanega o loputah, vztrajnikih, ventilih, predelavi glave, odmičnih, dročnikih, batih, ...etc
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...
Uporabniški avatar
samurai
Udarni sogovornik
 
Prispevkov: 2158
Pridružen: Če Okt 05, 2006 9:46 pm
Kraj: Celje
Avto: corrado

Re: 1.8 16V PL

OdgovorNapisal/-a Syncro4Life dne Pe Apr 30, 2010 2:44 pm

Ufff si se pa potrudil da si mi spisal, hvala bom rekel :) bom še danes malo vrgel na pult kaj imam in kaj nimam in kaj bo še treba pa Beni pride malo firbec napast pa bomo na papir vrgli :)

Zanima me pa glede vremenske obdelave bloka :D ni mi čist potegnilo zakaj :D
Oljno črpalko sem nameraval izprobat z nafto v kakšni odrezani kanti samo nevem če bom tu videl če je vredu ali ne(hvala Beniju za idejo).
Vijaki ki držijo glavo na mestu se mi zdijo čisto zdravi tako da nebom menjal.
Odmične so kot bi bile včeraj narejene brez kakih znakov obrabe dročnike moram pa ven pobrat pa videt samo si bi rad prej malo ogledal kako pa kaj da kakega v glavo ne fašem.
Tesnila izpušnega kolektorja so cela in na pogled ohranjena ampak sem malo skeptičem bom videl kako se odločim,najbrš ni nek strošek.
Zdaj šobe nevem kako bi stestiral imaš kako idejo?

Hvala za nasvete in Lp.
Can't pee on what you can't catch......Volkswagen
Uporabniški avatar
Syncro4Life
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:10 pm
Kraj: Krasinec
Avto: GolfII Syncro nepremičnina

Re: 1.8 16V PL

OdgovorNapisal/-a samurai dne Po Maj 10, 2010 5:25 pm

Syncro4Life napisal/-a:1. Zanima me pa glede vremenske obdelave bloka :D ni mi čist potegnilo zakaj?
2. Zdaj šobe nevem kako bi stestiral imaš kako idejo?
3. Hvala za nasvete in Lp.


1. zato da postane material porozen, konkretno stene valjev :wink:
2. ne potrebuješ drugega, kot da mami izmakneš en kozarec za vlaganje - potegneš dizo ven in jo daš v kozarec kjer boš lepo videl ali prši ali ne tako kot bi naj
3. ni blema, kadarkoli
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...
Uporabniški avatar
samurai
Udarni sogovornik
 
Prispevkov: 2158
Pridružen: Če Okt 05, 2006 9:46 pm
Kraj: Celje
Avto: corrado

Re: 1.8 16V PL

OdgovorNapisal/-a Syncro4Life dne Po Maj 10, 2010 5:52 pm

:D zdaj mi je jasna vremenska obdelava bloka :D

injektorje pa bi blo pa fajn dat kakemu serviserju zrihtat oz. spucat kaj meniš o tem,malo sem bral tu po forumu pa so fantje mnenja da je to zdravo naredit.Ker ma en znanec napravo če se temu lahko tako reče, jo je doma naredil uporablja pa jo za testirat dize od dizelce, mogoče bi lahko samo nafto zamenjal z bencinom pa probal? ker bi rad probal injektor preden se ga nabije v glavo.

Hvala za odgovore in Lp.
Can't pee on what you can't catch......Volkswagen
Uporabniški avatar
Syncro4Life
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:10 pm
Kraj: Krasinec
Avto: GolfII Syncro nepremičnina

Re: 1.8 16V PL

OdgovorNapisal/-a samurai dne Po Maj 10, 2010 6:15 pm

Seveda lahko preko te naprave to naredi, sej poznam to, samo nisem omenjal, ker sem bil prepričan, da nimaš te opcije, drugače pa lahko ja tako stestirate, ampak najlažje je pač doma, kar na avtomobilu in takoj veš katera diza je ok in katera ni ok
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...
Uporabniški avatar
samurai
Udarni sogovornik
 
Prispevkov: 2158
Pridružen: Če Okt 05, 2006 9:46 pm
Kraj: Celje
Avto: corrado


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov