anf in 9a (drugi 16 v motor), mata različen vbrizg goriva, 9a ma ma namreč e-tronic, abf pa ne, in je manj zakomplicirano, le ne veš kaj delaš, ker za te raznorazne tronice in podobno rabiš bit že maher za to. poleg tega ma abf 14 konjev več (136 proti 150), poleg tega 9a motorja nikoli ni bilo v trojki (če se motim naj me kdo popravi). baje naj bi bil abf boljši motor, ampak to so govorice, mel osebno nisem nobenega od teh, tako da ti ne znam povedat.
g60 je 8 ventilski 1.8 prisilno polnjen motor. ma 160 konjev, ni zapleten motor, pač navaden 8v. zajeb tega motorja je edino g-lader, ker ga verjetno ni nihče vzdrževal kot bi ga moral, in ga je treba obnovi, ker ko ti ga enkrat razgoni zna bit kar drago in težko najti novega. kar se pa tiče montaže v trojko pa nimam pojma, in tudi nisem še videl tega motorja v trojki. je pa sicer dober motor.
vsi ti motorji se dobijo brez problema, za ne neke astronomske vsote. če pa hočeš moč za malo denarja, pa še kej navijat pa nabij not 1.8 turbo (od 150 do 225 konjev, govorimo za stock motor), ki pa tudi ne rikne kar tako.
kar se pa tiče tega a se da dobit dober motor, seveda se da, samo treba je znat poiskat. pa fletno bi blo vedet a hočeš 2.9 ali 2.8 (abv ali aaa), namreč 2.9 je težko za dobit za nek normalen denar. da se pa dobit tudi bub (r32) motor za kolikor toliko normalen denar, samo izvedba tu je malo težja. trenutno vem za 4 2.8 vr6 motorje ki se prodajajo, do pred kratkim se jih je celo nekaj več, ki pa so dobili novega lastnika (oba moja 2.
. samo res pazi da se ne zahebeš ker eden moj ni bil preden pol p!zde mrzle vode, pa je bil kao na novo narejen itd... najbolje vzet kakega ki so se ga čim manj dotikal, po možnosti iz pasata (majo ga na viru pri domžalah ampak samo motor, brez menjalnika, kablovja in računalnika).
kaj več ti bo pa kak majster povedal, toliko samo za osnovno potešitev tvoje radovednosti.
lp, luka
... (Corrado) might be the greatest collection of bad VW ideas ever put into one car.