to pa je gromozanska poraba, mal čez 100l...
Dize so vedno zažgane tam okol, seveda je tudi možna okvara, ampak pelji avto do kake delavnice in preglejte najprej lambdo, vžig, luftmeser, senzorje in tipala temp... Možno tudi puščanje goriva ipd.
Dize se pa pregledajo doma tako, da jih daš na skupni vod, priključiš bencin, vklopiš na vod kabel od dize za hladni vžig, odklopiš moder senzor na flanšni od glave, pod vsako nastaviš merilno posodico in verglaš točno 30 sekund. V tem času bi se ti moglo natečit nekje 87 cc bencina, razlike med injektorji max 9 cc. Dize morajo čimbolj razpršit bencin. Servis na Boschu (ultrazvočno čiščenje in nič drugega) te bo stalo okoli 120 EUR, razlike ne bo. Problem je pa ker teh diz ne dobiš več na Boschu, na Audi servisu pa stane ena čez 200 EUR.
Audi 80 2.0E '94; VW Beetle 1200 '74; Lambretta 150Li '58; Yamaha Wildstar XV1600