K-Star

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

K-Star

OdgovorNapisal/-a no_name dne To Avg 31, 2010 3:33 pm

Okrog tega sem nekaj enkrat tudi tukaj zasledil, vendar se ni nič konkretnega napisalo.
Po internetu sem iskal informavcije vendar nisem tudi nič konkretnega našel.

U glavnem K-Star naj bi bil en modul, ki je priklopljen na "cold start valve". Le ta naj bi pri polnem plinu odprl ventil in s tem obogatil mešanico, kjer bi to bilo potrebno. Naj bi bil modul, ki ga lahko prosto programiraš. po območju vrtlajev in količini.

U glavnem, ali ima kdo kaj več informacij o tem oz. da ve za kakšno podobno foro...
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: K-Star

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Sep 01, 2010 12:14 am

na izi bi blo dat eno stikalo na loputo da ti ga sklene ko daš poln gas in en rele, ki vklopi cold start valve. kaj tvoj wur ima spodaj priklop za vakum iz kolektorja. tisti z audijev naj bi to meli.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: K-Star

OdgovorNapisal/-a no_name dne Sr Sep 01, 2010 8:25 am

Ja taka rešitev je bolj "šalabajzerska".
Namreč tako zvezano bi brizgal pri npr 3000 isto količino kot pri 7000, tko da to ni to...
Potrebno bi blo izdelat en modul, ki bi pač to s pulzno širino krmilil...
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: K-Star

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Sep 01, 2010 12:53 pm

imaš prav ampak je že itak sam mod šalabajzarski ker po moje ni neke prave razporeditve med cilindri zaradi pozicije.

v bistvu mogu tudi trajanje obogatitve spreminjat glede na hitrost odpiranja lopute.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: K-Star

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Sep 01, 2010 1:16 pm

no to zgoraj mogoče ni čisto res. vsaj megasquirt tega nima. tam se žačetna procentualna obogatitev določi glede na hitrost odpiranja lopute, začetna obogatitev pa se postopopoma, skozi nastavljiv, vendar konstanten, čaz trajanja zmanjšuje proti nič. s tem se poskuša kompenzirat prehodni pojav osiromašenja zarani povečanja debeline gorivnega filma na stenah sesalnega trakta ko naraste tlak v sesalni cevi ko pohodiš gas. je pa uprašanje če je taka rešitev res optimalna. sam sumim da tudi trajanje prehodnega pojava varira glede na delovno točko motorja.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov