Kar malo počakaj.
Bom poročal kaj bom delal na svojem, kaj se splača in kaj ne.
Predelave, ki so na vidiku:
-preprofilirani sedeži ventilov in ventili (že narejeno)
-obdelani sesalni kanali in izpušni (že narejeno)
-obdelan sesalni kolektor (že narejeno)
-predelava izpušne odmične v sesalno (še čaka)
-izdelava custom izpušnega sistema, nadgrajenega z tehnologijo iz motociklov (pri yamahi poznan kot EXUP ventil) (še čaka)
-svečke ustrezne toplotne vrednosti (še čaka)
-prenastavitev sistemskega tlaka v k-jet in kontrolnega tlaka v WUR (prenastavitev samo za zagotavljanje pravilne zmesi zrak/gorivo) (še čaka, po potrebi)
-prenastavitev predvžiga na frtajlerju in mogoče tudi remap predvžiga v CPU
Vse predelave bodo prikazane v moji temi o Corradu 16V. Bodo pa tudi vse predelave podprte z meritvami in izpisom na valjih, ki jih izdelujem za kolega, tako, da ne bo vse samo ena gostilniška debata
Za valje s kolegom računava, da bodo postavljeni nekje okrog novega leta, tako da se bodo predelave vršile takrat.
Nadgradnjo z G60 sem pa tudi že sam študiral ampak sem si premislil iz več razlogov:
-kompresija 10:1 bi dopuščala boost samo nekje 0,25bar (kar bi tudi privedlo do max. moči najbrž preko 170KM)
-1.8 16V ima klinasti jermen, ki je prešvoh za gnanje G60; bi moral predelati vse na PK5 ali PK6 jermen
-želim, da ko dvignem havbo, da motorni prostor izgleda original