Da ne delam nove teme--zanima me tudi za platišča, če imam na prednjem koncu 7J platišča in na zadnjem 7.5 ali 8J se da normalno homologirat, seveda z TUV papirji ali so komplikacije? in kako je potem, če je možna takšna kombinacija(7J - 8J) z pnevmatikami, če so druge dimenzije?
naceloma se da homologirat pri nas razlicne sirine spredaj zadaj samo na vozilih ki imajo zadnji pogon,
na vozilih s sprednjim pogonom pa ne. izjema so vozila, ki imajo tako kombinacijo homologirano od raznih
podjetji, tunerskh his.
kot si razlagam, si najbrz mislil s papirji za 7 spredaj in papirji za 7.5/8 zadaj posebej. zal ne gre tako.
recimo za golfa mk2 lahko homologiras ats cup 7/9 s papirjem od kerscherja v enem enotnem tuv-u, ki je tako predelavo
izvajal in ima recimo tudi exkluzivo za ats cup 9j. pri maticni ats, tako recimo ne bos dobil tuv za ats cup 9j.
bbske so poglavje zase, se posebej ker jih je vecina razsirjenih v garazah. tako recimo bbs kot firma sploh ne dovoli
menjave obrocev v lastni reziji....
govorim o legalniih stvareh, da se ne bo kdo spet usajal. kako je v praksi vemo. lahko imas culo in gre skozi,
marsikoga se da (baje) podplacat, marsicesa marsikje ne vedo, ponekod si stvari tolmacijo po svoje.
skratka, nekje ti bo slo skozi, nekje ne.
uradno ne.