Napisal/-a Ales1A dne Pe Jan 07, 2011 9:26 pm
Cev (pomojem za podtlak), ki igre iz zadnjega dela sesalnega kolektorja na narebren del k-jet (tiste kupole, že naprej od lopute). Vmes imam en motorček za podtlak, ki naj bi skrbel za držanje obratov (to naj bi imeli samo avti s klimo). Moj nima klime, ima pa to in zadeva ne dela vredu. Če nastavim štantgas tako da se avto mrzel ne zaletava (torej cca 900-1000 rpm) se potem ko se avto segreje obrati pri prostem teku dvignejo na 2000 rpm. Če tisti "motorček" dam stran in povežem samo ceu imam pri čisto zategnjenem šraufu na loputi pri mrzlem avtu 1000rpm, pri segretem pa 1400rpm. Sedaj me pa zanima, kako imajo to rešeno serijsko k-jeti brez klime (ali ta motorček je tam ali in in če sploh je povezava s sesalnik kolektorjem). Morm še probat kako je če se blindira tisto ceu.
Upam da kdo razume, kaj me muči.