Iz avtomatika v ročnega

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

Iz avtomatika v ročnega

OdgovorNapisal/-a GOMK316V dne Če Feb 24, 2011 10:48 pm

Ker se nisem nikoli sraufal avta z atomatskim menjalnikom bom tukaj vprasal za nasvet.
In sicer gre za golf3 vr6 predelava iz avtomatskega menjalnika v navaden, zanima me kaj vse je potrebno zamejati pri avtu, priporocen cim bol podroben opis polek splosnih zadev kot so pedala, rocka itd.
Hvala v naprej.
GTI je v redu star ali nov.
TDI je pa za reveze ker pije ful premal.
Uporabniški avatar
GOMK316V
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2618
Pridružen: Sr Jan 21, 2009 9:30 pm
Kraj: V narocj Gorenskh planin
Avto: Golf3 16v,vw Käfer 1300 1968

Re: Iz avtomatika v navadenga

OdgovorNapisal/-a BruM dne Pe Feb 25, 2011 1:02 am

a to je tisti vr6 na avto net ?? ko ima napako na avtomatskem menjalniku? zanimivo je da sem ga lansko leto imel za it iskat za 600€ ... z isto napako..zdaj se prodaja za duplo ceno a napaka še vedno ni odpravljena...
BruM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1400
Pridružen: Po Avg 03, 2009 12:35 am
Kraj: >>obala<<
Avto: mercedes 500sec

Re: Iz avtomatika v navadenga

OdgovorNapisal/-a super98 dne Pe Feb 25, 2011 1:12 am

Pedala in šaltbox z zajlami itak, vztrajnik in sklopko, kakšne akse, naprej pa odvisno koliko je kaj "pameten" ta menjalnik oz koliko ima štroma. Verjetno je treba zamenjat še štrom okoli motorja in notranjosti (razne blokade vžiga če nimaš v P in pritisnjene bremze...)
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: Iz avtomatika v navadenga

OdgovorNapisal/-a lukavr6 dne Pe Feb 25, 2011 1:45 am

pa neki plastik v notranjosti sigurno.
... (Corrado) might be the greatest collection of bad VW ideas ever put into one car.
Uporabniški avatar
lukavr6
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 982
Pridružen: To Jun 23, 2009 8:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Corrado vr6, Corrado vr6, Renault Clio:)

Re: Iz avtomatika v navadenga

OdgovorNapisal/-a GOMK316V dne Pe Feb 25, 2011 2:20 am

Ja tistega mislim ja, samo pravi da cena je taka kot pac je in avto ze najmanj en let stoji in ni registriran in nec pa se vprasanje v kaksnem stanju je ta cas, ki tiste slike so starejs ko en let siguren.
Ja se mi je kr zdel kaksen bo postopek, ker opremo imam doma razen menjalnika in axs, bo avto treba it pogledat da vidmo kje smo.
Hvala vsem, ce se pa se kdo kej spomne naj pa pove.
GTI je v redu star ali nov.
TDI je pa za reveze ker pije ful premal.
Uporabniški avatar
GOMK316V
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2618
Pridružen: Sr Jan 21, 2009 9:30 pm
Kraj: V narocj Gorenskh planin
Avto: Golf3 16v,vw Käfer 1300 1968

Re: Iz avtomatika v navadenga

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Ne Feb 27, 2011 3:00 pm

jaz sem predelu crx delo solko enmu na rocnga
pac standar pomenas, odstranis VSO odvecno elektroniko od menjalnika, vse hidravlicne cevi ki so za hlajenje olja,.... pol me je pa hecal k avto ni hutu pod 1,5k rpm na stant gasu it in sem mogu menjat se sesalni kolektor (se dons nevem zakaj, lah pa da je bil kje pocen), akse so ostale enake le stevec je fino zamenjat da ti nekaze une P,R,N,D,...
drugace pa sproti vidis kaj in kako, bistvo je pa kot sem reku da se odstrani vsa navlaka kablov od elektrike,....

p.s. mal si prehitr se une skolke znebu bi samo prestavlju iz enga v druzga.
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: Iz avtomatika v ročnega

OdgovorNapisal/-a GOMK316V dne Ne Feb 27, 2011 5:19 pm

Ga imam se doma samo motor sem ven ruknu.
GTI je v redu star ali nov.
TDI je pa za reveze ker pije ful premal.
Uporabniški avatar
GOMK316V
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2618
Pridružen: Sr Jan 21, 2009 9:30 pm
Kraj: V narocj Gorenskh planin
Avto: Golf3 16v,vw Käfer 1300 1968

Re: Iz avtomatika v ročnega

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Po Feb 28, 2011 8:24 am

pol je pa to sala mala [smilie=beer.gif] [smilie=beer.gif] [smilie=beer.gif]
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: Iz avtomatika v ročnega

OdgovorNapisal/-a LEX dne Po Mar 07, 2011 3:57 pm

Tudi sam se ubadam s podobni vprašanjem. Sem že razmišljal kje kako temo odpreti, upam, da ne zameriš, če se kar v tvojo priključim? :)
Torej po dosedanjih raziskavah po izpljunkih googla sem prišel, do naslednjih zaključkov;
- polosovine
- menjalnik (komplet: nosilci, vztrajnik...)
- štarter (to mi ni čisto jasno zakaj-vztrajnik verjetno)
- pedalke (hidravlika se priključi na že obstoječi "nipl")
- menjalna ročica

V grobem je to to.
Sedaj pa k problemom in nekaterim rešitvam.
Torej avtomatik ne vžge, če ni v pozicij "P" ali "N". S tem si ni treba beliti glave saj ko odklopimo to zajlo, le ta skoči čisto skupaj in je enako, kot bi bila ročka v poziciji "P".
Prikaz v števcu (vsaj pri meni) se enostavno prekodira in ne izpisuje več tistega "PRND...". Prebrikat je potrebno še nek rele(verjetno tega za štarter ali pa za stisnjeno zavoro, huh), prekodirat ECU iz avto v manual, zvezat stikalo za "rikverc" luči, odstranit računalnik TCU.
Sedaj pa k največjemu problemu - glavna gred ni enaka!
Ročni menjalnik....
Slika
Avtomatski menjalnik...
Slika

In dva projekta po katerih sem tole zgoraj povzel,
- http://www.audizine.com/forum/showthrea ... highlight=
- http://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=6&t=16621

Glavna gred se torej samo pobrusi ali se tisti spacer kako drugače odstrani? Za tisti ležaj v vztrajniku mi je jasno ampak to brušenje glavne gredi, pa...?
Motor je 1.8t

Lep pozdrav
Uporabniški avatar
LEX
Novinec
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Pe Sep 24, 2010 9:27 pm
Kraj: Maribor
Avto: Passat 3bg

Re: Iz avtomatika v ročnega

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne To Mar 08, 2011 8:58 am

sej pravim od avta do avta razlicno, jaz pri del solu nisem mel takih problemov z glavno gredjo in vztrajnikom ter štarterjem, tut rikverc sem samo prevezal kable na nov menjalnik. [smilie=biggrin.gif]
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov

cron