Tudi sam se ubadam s podobni vprašanjem. Sem že razmišljal kje kako temo odpreti, upam, da ne zameriš, če se kar v tvojo priključim?
Torej po dosedanjih raziskavah po izpljunkih googla sem prišel, do naslednjih zaključkov;
- polosovine
- menjalnik (komplet: nosilci, vztrajnik...)
- štarter (to mi ni čisto jasno zakaj-vztrajnik verjetno)
- pedalke (hidravlika se priključi na že obstoječi "nipl")
- menjalna ročica
V grobem je to to.
Sedaj pa k problemom in nekaterim rešitvam.
Torej avtomatik ne vžge, če ni v pozicij "P" ali "N". S tem si ni treba beliti glave saj ko odklopimo to zajlo, le ta skoči čisto skupaj in je enako, kot bi bila ročka v poziciji "P".
Prikaz v števcu (vsaj pri meni) se enostavno prekodira in ne izpisuje več tistega "PRND...". Prebrikat je potrebno še nek rele(verjetno tega za štarter ali pa za stisnjeno zavoro, huh), prekodirat ECU iz avto v manual, zvezat stikalo za "rikverc" luči, odstranit računalnik TCU.
Sedaj pa k največjemu problemu - glavna gred ni enaka!
Ročni menjalnik....
Avtomatski menjalnik...
In dva projekta po katerih sem tole zgoraj povzel,
-
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... highlight=-
http://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=6&t=16621Glavna gred se torej samo pobrusi ali se tisti spacer kako drugače odstrani? Za tisti ležaj v vztrajniku mi je jasno ampak to brušenje glavne gredi, pa...?
Motor je 1.8t
Lep pozdrav