Avto ne užge vedno

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

Avto ne užge vedno

OdgovorNapisal/-a valjo dne Če Maj 05, 2011 10:13 pm

Ker vas je na forumu kar nekaj poznavalcev za digifant vas prosim za pomoč. Audi 80, motor 2.0e (abk) mi zadnje čase vsepogosteje nagaja pri užiganju. Avto vergla, bencin dobi, a motor ne užge. Ko motor užge, ne dela normalno, cuka in iz izpuha smrdi po bencinu.
Večino časa avto normalno užge in dela brez problemov, zato mislim da je napaka na kakem senzorju. Tester ne pokaže nobene napake.
Sumim razdelilno kapo oz hallgeber ki je v njej ?
Audi Coupe S2 1993
Audi 80 Cabrio 2.0 1998
Audi V8 4.2 1993
Uporabniški avatar
valjo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Po Feb 13, 2006 12:09 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Audi S2, Audi V8, Audi 80 Cabrio

Re: Avto ne užge vedno

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Če Maj 05, 2011 10:39 pm

halgeber lahko probas da ga pod napetostjo na roko vrtis in slisiš ko klika (tuljava) se mi zdi.
ali ima ta motor vzigalne tuljave na glavi? če ja missfired?
si probal zamenjat tuljavo in ignition control unit? Tuljava mora imeti primarno upornost med terminaloma 1 (-) in 15 (+) med 0.5 in 0.7 ohma in sekundarno upornost med terminaloma 15 (+) in 4 (srednim konektorjem) 3000 in 4000 ohmov.
so kabli do sveck v redu? lahko jih pomeris in sicer mora imeti upornost kabla iz razdelilca na tuljavo nekje med 4600 in 7400 in kabli do svečk upornost med 1200 in 2800 (merjeno na konektorjih).
imas znucano kapo razdelilca ali rotor notr? premeri razdelilec in vse konektorje (upornost mora biti 600 in 1400 ohmi)
svečke si pogledal? če je iskra rumeno uranžna in ne modra pomeni, da ni napetost do nje pravšnja
gorivo ziher šprica? samo če smrdi, pomeni, da ne užge pravilno
možno je tudi da te knock senzor heca
če ima ta motor loputo, preveri tudi stikala na njej..

in tako dalje... ko bos to preveril pa ti še kaj napišem :D

LP
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: Avto ne užge vedno

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Če Maj 05, 2011 10:41 pm

aja pa še to. ima ta avto senzor gredi? pomoje ne, če ne je lahko tut to problem

Lp
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: Avto ne užge vedno

OdgovorNapisal/-a valjo dne Pe Maj 06, 2011 9:28 am

Hvala za info!
Zoprno je samo to, da avto trenutno dela brez problemov in tega ne morem sprobat, se prabi da moram počakat na dan ko ne bo hotu užgat [smilie=zeppelin.gif]
imaš morda kakšno shemo digifanta in senzorjev da malo preštudiram zadevo

Tha Reel M napisal/-a:halgeber lahko probas da ga pod napetostjo na roko vrtis in slisiš ko klika (tuljava) se mi zdi.
ali ima ta motor vzigalne tuljave na glavi? če ja missfired?
si probal zamenjat tuljavo in ignition control unit? Tuljava mora imeti primarno upornost med terminaloma 1 (-) in 15 (+) med 0.5 in 0.7 ohma in sekundarno upornost med terminaloma 15 (+) in 4 (srednim konektorjem) 3000 in 4000 ohmov.
so kabli do sveck v redu? lahko jih pomeris in sicer mora imeti upornost kabla iz razdelilca na tuljavo nekje med 4600 in 7400 in kabli do svečk upornost med 1200 in 2800 (merjeno na konektorjih).
imas znucano kapo razdelilca ali rotor notr? premeri razdelilec in vse konektorje (upornost mora biti 600 in 1400 ohmi)
svečke si pogledal? če je iskra rumeno uranžna in ne modra pomeni, da ni napetost do nje pravšnja
gorivo ziher šprica? samo če smrdi, pomeni, da ne užge pravilno
možno je tudi da te knock senzor heca
če ima ta motor loputo, preveri tudi stikala na njej..

in tako dalje... ko bos to preveril pa ti še kaj napišem :D

LP
M
Audi Coupe S2 1993
Audi 80 Cabrio 2.0 1998
Audi V8 4.2 1993
Uporabniški avatar
valjo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Po Feb 13, 2006 12:09 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Audi S2, Audi V8, Audi 80 Cabrio

Re: Avto ne užge vedno

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Pe Maj 06, 2011 9:53 am

mene je passo 2.0i z 2E motorjem ebal občasno, brez simptomov.

nazadnje je le izpadlo da včasih noče vroč vžgat.
tako sem enkrat popizdia in šel po kolega da odvlečeva škatlo domov.
prideva nazaj in hočem pokazat da ne šmirgla 5posto in je vžgal s prve... ko se je ohladil, t.j. po ene 2 urah.

no, ko je dokončno crknil, je bila fuč vžigalna tuljava.
po zamenjavi je vžgal in delal bp.

se pravi simptomi za mojo napako:
vse delalo normalno, včasih vroč ni vžgal, nazadnje odpovedal čist.



kar se tiče stikal na loputi, moj 2E ni imel stikal ampak trimer-potenciometer da je komp vedel trenutni položaj lopute.
imel sem napako tudi tu, bili so slabi kontakti in je avto med vožnjo izgubil obrate za trenutek dva,
padli so na štant-gas, nato pa je spet normalno delal naprej.

da sem zgruntal kaj je narobe, sem rabil ene tri mesece, ker je pač ebalo občasno.
vendar, če ta trimer odklopiš, avto dela naprej, vžiga normalno (vsaj poleti je takrat, ne vem za nizke temp.),
edino poraba je malo tako tako, ker nima povratne info iz lopute.


pa vse tisto kar ti je tapraviM napisal, bo treba preverit :D
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Avto ne užge vedno

OdgovorNapisal/-a Piky dne Pe Maj 06, 2011 10:04 am

nekaj podobnega sem imel tudi jaz na bivšem GTIju, 1.8 PB motor.
ko je bil vroč, ga skorajda ni bilo mogoče vžgat, je cukal, smrdelo je po bencinu iz izpuha, ipd.(vendar samo ko je bil vroč), ko je bil mrzel, je vžigal čisto normalno BP, kot da ni nič narobe.
problem je bil v senzorju za temperaturo vode, ki je bil na prirobnici(modre barve), ko sem ga zamenjal je problem izginil.
The best engine in the world is the vagina.It can be started with one finger,it is self-lubricating,it takes any size piston and it changes its own oil every four weeks.
It is only a pity that the management system is so fucking temperamental.
Dr.H.O.K.
Uporabniški avatar
Piky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1178
Pridružen: So Maj 10, 2008 11:25 am
Kraj: LJ
Avto: VW CORRADO VR6

Re: Avto ne užge vedno

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Pe Maj 06, 2011 10:15 am

ja res lej, piky ima prav, na modri senzor sem pa čisto pozabil.

ta javlja temp vode v komp in če ni senzor ok, je cela zmešnjava.
še posebej v dneh ko zunanja temp niha, zjutraj hladno, čez dan pa vroče.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Avto ne užge vedno

OdgovorNapisal/-a valjo dne Pe Maj 06, 2011 10:21 am

evo točno to tut jaz opažam, kadar je vroče ponavadi ne užge !
se pravi užigalna tuljava ?

hallgeber (senzor v razdelilni kapi) torej nima veze tukaj ? ker pri motornicu npr v primeru da gre senzor po gobe, avta ne moreš užgat. pomaga pa občasno če ga poliješ z mrzlo vodo :wink:

ŽucMac napisal/-a:mene je passo 2.0i z 2E motorjem ebal občasno, brez simptomov.

nazadnje je le izpadlo da včasih noče vroč vžgat.

se pravi simptomi za mojo napako:
vse delalo normalno, včasih vroč ni vžgal, nazadnje odpovedal čist.


Audi Coupe S2 1993
Audi 80 Cabrio 2.0 1998
Audi V8 4.2 1993
Uporabniški avatar
valjo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Po Feb 13, 2006 12:09 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Audi S2, Audi V8, Audi 80 Cabrio

Re: Avto ne užge vedno

OdgovorNapisal/-a valjo dne Pe Maj 06, 2011 10:22 am

hm bom tudi to probal..... če senzor odklopim, ima motor kakšne zasilne vrednosti ki jih ta senzor vn daje ?

Piky napisal/-a:nekaj podobnega sem imel tudi jaz na bivšem GTIju, 1.8 PB motor.
ko je bil vroč, ga skorajda ni bilo mogoče vžgat, je cukal, smrdelo je po bencinu iz izpuha, ipd.(vendar samo ko je bil vroč), ko je bil mrzel, je vžigal čisto normalno BP, kot da ni nič narobe.
problem je bil v senzorju za temperaturo vode, ki je bil na prirobnici(modre barve), ko sem ga zamenjal je problem izginil.
Audi Coupe S2 1993
Audi 80 Cabrio 2.0 1998
Audi V8 4.2 1993
Uporabniški avatar
valjo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Po Feb 13, 2006 12:09 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Audi S2, Audi V8, Audi 80 Cabrio

Re: Avto ne užge vedno

OdgovorNapisal/-a Piky dne Pe Maj 06, 2011 11:18 am

valjo napisal/-a:hm bom tudi to probal..... če senzor odklopim, ima motor kakšne zasilne vrednosti ki jih ta senzor vn daje ?

Piky napisal/-a:nekaj podobnega sem imel tudi jaz na bivšem GTIju, 1.8 PB motor.
ko je bil vroč, ga skorajda ni bilo mogoče vžgat, je cukal, smrdelo je po bencinu iz izpuha, ipd.(vendar samo ko je bil vroč), ko je bil mrzel, je vžigal čisto normalno BP, kot da ni nič narobe.
problem je bil v senzorju za temperaturo vode, ki je bil na prirobnici(modre barve), ko sem ga zamenjal je problem izginil.


da, deloma je pomagalo tudi, da sem odklopil senzor, dokler nisem kupil novega, sicer avto ni lavfal kot bi moral, samo se ga je pa le dalo vžgat in ni več tako cukal ipd..
The best engine in the world is the vagina.It can be started with one finger,it is self-lubricating,it takes any size piston and it changes its own oil every four weeks.
It is only a pity that the management system is so fucking temperamental.
Dr.H.O.K.
Uporabniški avatar
Piky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1178
Pridružen: So Maj 10, 2008 11:25 am
Kraj: LJ
Avto: VW CORRADO VR6

Re: Avto ne užge vedno

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Pe Maj 06, 2011 12:49 pm

a meče iskro takrat ku ne pali ?
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Avto ne užge vedno

OdgovorNapisal/-a valjo dne Pe Maj 06, 2011 3:08 pm

ŽucMac napisal/-a:a meče iskro takrat ku ne pali ?


nop
Audi Coupe S2 1993
Audi 80 Cabrio 2.0 1998
Audi V8 4.2 1993
Uporabniški avatar
valjo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Po Feb 13, 2006 12:09 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Audi S2, Audi V8, Audi 80 Cabrio

Re: Avto ne užge vedno

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Pe Maj 06, 2011 3:31 pm

takrat ko ne pali oz. nima iskre, vzemi en dober frtajler (katerikoli, da le konektor paše),
nanj priklopi dovod iz vžigalne tuljave in konektor za impulzator,
poveži še z maso (magari samo pritisni nekam, drugače te bo treslo :lol: ),
daš kontakt s ključem in na roke obrneš razdelilec vžiga.

aja, pa en kabel daš na bilo kater izhod za svečo in ga usmeriš nekam proti masi.

če vrže iskro na tem razdelilcu, je vžigalna ok, razdelilec na avtu pa fuč.
če ne vrže iskre tud na tem "ročnem" razdelilcu, je fuč vžigalna tuljava.

simpl ku pasulj :D
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Avto ne užge vedno

OdgovorNapisal/-a BureK dne Pe Maj 06, 2011 11:16 pm

ima kako blokado vžiga in nek računalnik za to mogoče ?
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Avto ne užge vedno

OdgovorNapisal/-a valjo dne To Maj 10, 2011 10:29 am

BureK napisal/-a:ima kako blokado vžiga in nek računalnik za to mogoče ?


ima original, samo problem ni v temu.


Stanje trenutno je tako da sm zamenjal 3 "cinšpule" in dojel da ni problem v njih. Sm pa skoraj 100% sigurn da je problem hallgeber v razdelilni kapi, katero upam da dobim čimpreje iz nemčije.
Audi Coupe S2 1993
Audi 80 Cabrio 2.0 1998
Audi V8 4.2 1993
Uporabniški avatar
valjo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Po Feb 13, 2006 12:09 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Audi S2, Audi V8, Audi 80 Cabrio

Re: Avto ne užge vedno

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne To Maj 10, 2011 10:33 am

valjo napisal/-a:
BureK napisal/-a:ima kako blokado vžiga in nek računalnik za to mogoče ?


ima original, samo problem ni v temu.


Stanje trenutno je tako da sm zamenjal 3 "cinšpule" in dojel da ni problem v njih. Sm pa skoraj 100% sigurn da je problem hallgeber v razdelilni kapi, katero upam da dobim čimpreje iz nemčije.


če imas hallgeber pod napajanjem in ga vrtis na roko, slišiš klike. če niso enakomerni te on heca. simple

LP
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: Avto ne užge vedno

OdgovorNapisal/-a valjo dne So Maj 28, 2011 7:26 pm

problem rešen. kriv je bil rele30 pod volanom, katerega sem zamenjal in sedaj dela bp [smilie=auto.gif]
Audi Coupe S2 1993
Audi 80 Cabrio 2.0 1998
Audi V8 4.2 1993
Uporabniški avatar
valjo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Po Feb 13, 2006 12:09 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Audi S2, Audi V8, Audi 80 Cabrio

Re: Avto ne užge vedno

OdgovorNapisal/-a BureK dne Po Maj 30, 2011 4:08 pm

in za kaj je ta relay ? benc pumpa ?
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Avto ne užge vedno

OdgovorNapisal/-a nevednez dne To Maj 31, 2011 10:55 am

rele 30 je za napajanje motornega računalnika+nekaj senzorjev dobi ''štrom'' preko njega :)

valjo napisal/-a:problem rešen. kriv je bil rele30 pod volanom, katerega sem zamenjal in sedaj dela bp [smilie=auto.gif]


releja pa ne meči stran, odpri ga in pospajaj kontakte na tiskanem vezju, zaradi vibracij se je pojavil ''hladen lot'' (slab stk) in bo delel kot nov ali še boljše kot nov :D
Uporabniški avatar
nevednez
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: Pe Feb 16, 2007 3:33 pm
Avto: štirje krogci

Re: Avto ne užge vedno

OdgovorNapisal/-a valjo dne To Maj 31, 2011 11:32 am

nevednez napisal/-a:rele 30 je za napajanje motornega računalnika+nekaj senzorjev dobi ''štrom'' preko njega :)

valjo napisal/-a:problem rešen. kriv je bil rele30 pod volanom, katerega sem zamenjal in sedaj dela bp [smilie=auto.gif]


releja pa ne meči stran, odpri ga in pospajaj kontakte na tiskanem vezju, zaradi vibracij se je pojavil ''hladen lot'' (slab stk) in bo delel kot nov ali še boljše kot nov :D


tako je.
rele sm odpru, prelotu ampak ni hotu delat kot je treba. sm kupu novga za 16e
Audi Coupe S2 1993
Audi 80 Cabrio 2.0 1998
Audi V8 4.2 1993
Uporabniški avatar
valjo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Po Feb 13, 2006 12:09 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Audi S2, Audi V8, Audi 80 Cabrio


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov

cron