Tha Reel M napisal/-a:halgeber lahko probas da ga pod napetostjo na roko vrtis in slisiš ko klika (tuljava) se mi zdi.
ali ima ta motor vzigalne tuljave na glavi? če ja missfired?
si probal zamenjat tuljavo in ignition control unit? Tuljava mora imeti primarno upornost med terminaloma 1 (-) in 15 (+) med 0.5 in 0.7 ohma in sekundarno upornost med terminaloma 15 (+) in 4 (srednim konektorjem) 3000 in 4000 ohmov.
so kabli do sveck v redu? lahko jih pomeris in sicer mora imeti upornost kabla iz razdelilca na tuljavo nekje med 4600 in 7400 in kabli do svečk upornost med 1200 in 2800 (merjeno na konektorjih).
imas znucano kapo razdelilca ali rotor notr? premeri razdelilec in vse konektorje (upornost mora biti 600 in 1400 ohmi)
svečke si pogledal? če je iskra rumeno uranžna in ne modra pomeni, da ni napetost do nje pravšnja
gorivo ziher šprica? samo če smrdi, pomeni, da ne užge pravilno
možno je tudi da te knock senzor heca
če ima ta motor loputo, preveri tudi stikala na njej..
in tako dalje... ko bos to preveril pa ti še kaj napišem
LP
M
ŽucMac napisal/-a:mene je passo 2.0i z 2E motorjem ebal občasno, brez simptomov.
nazadnje je le izpadlo da včasih noče vroč vžgat.
se pravi simptomi za mojo napako:
vse delalo normalno, včasih vroč ni vžgal, nazadnje odpovedal čist.
Piky napisal/-a:nekaj podobnega sem imel tudi jaz na bivšem GTIju, 1.8 PB motor.
ko je bil vroč, ga skorajda ni bilo mogoče vžgat, je cukal, smrdelo je po bencinu iz izpuha, ipd.(vendar samo ko je bil vroč), ko je bil mrzel, je vžigal čisto normalno BP, kot da ni nič narobe.
problem je bil v senzorju za temperaturo vode, ki je bil na prirobnici(modre barve), ko sem ga zamenjal je problem izginil.
valjo napisal/-a:hm bom tudi to probal..... če senzor odklopim, ima motor kakšne zasilne vrednosti ki jih ta senzor vn daje ?Piky napisal/-a:nekaj podobnega sem imel tudi jaz na bivšem GTIju, 1.8 PB motor.
ko je bil vroč, ga skorajda ni bilo mogoče vžgat, je cukal, smrdelo je po bencinu iz izpuha, ipd.(vendar samo ko je bil vroč), ko je bil mrzel, je vžigal čisto normalno BP, kot da ni nič narobe.
problem je bil v senzorju za temperaturo vode, ki je bil na prirobnici(modre barve), ko sem ga zamenjal je problem izginil.
ŽucMac napisal/-a:a meče iskro takrat ku ne pali ?
BureK napisal/-a:ima kako blokado vžiga in nek računalnik za to mogoče ?
valjo napisal/-a:BureK napisal/-a:ima kako blokado vžiga in nek računalnik za to mogoče ?
ima original, samo problem ni v temu.
Stanje trenutno je tako da sm zamenjal 3 "cinšpule" in dojel da ni problem v njih. Sm pa skoraj 100% sigurn da je problem hallgeber v razdelilni kapi, katero upam da dobim čimpreje iz nemčije.
valjo napisal/-a:problem rešen. kriv je bil rele30 pod volanom, katerega sem zamenjal in sedaj dela bp
nevednez napisal/-a:rele 30 je za napajanje motornega računalnika+nekaj senzorjev dobi ''štrom'' preko njegavaljo napisal/-a:problem rešen. kriv je bil rele30 pod volanom, katerega sem zamenjal in sedaj dela bp
releja pa ne meči stran, odpri ga in pospajaj kontakte na tiskanem vezju, zaradi vibracij se je pojavil ''hladen lot'' (slab stk) in bo delel kot nov ali še boljše kot nov
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov