Gloga napisal/-a:Ce je dec iz prekmurja uspesno homologiral brez kaksnih hudih zapletov v mk1 1.1, vr6 motor, bi bil 1.8t z "istimi" kW v mk3 najmanjsi problem. Sicer pa je najmocnejsi motor v mk3 z 142kW.
P.s. Samo da ne bos na koncu razocaran z 1.8t 150ps.
luka32 napisal/-a:Jaz nebi verjel vsega folku, kar pišejo po forumih.
BureK napisal/-a:kot da je problem nadradit celotni zavorni sistem ?!
sem prej napisal, da je pomembno da je avto narejen tako kot je treba, in ti noben ne bo nič reku.
Jurtz napisal/-a:še dobr. dajat gtija na dizlove bremze je samomor.
ŽucMac napisal/-a:dizel in gti, obe enki jasno, pašejo motorji in nosilci "šravf na šravf".
če ti zahtevajo samo še dodelavo zavor, se s tem res ni treba obremenjevat.
zadaj je treba namontirat regulator zavornega pritiska, spredaj dvojne diske ("prisilno" hlajeni) in kar paše zraven,
ne vem katere čeljusti imaš sedaj gor in kakšen zavorni cilinder... toj to.
kaj jih moti pri motorju, da "motor ne ustreza in pika" ?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov