Menjava Motorja 2.0 8v za 1.8T

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

Menjava Motorja 2.0 8v za 1.8T

OdgovorNapisal/-a Max16V dne To Avg 16, 2011 11:33 pm

Ker se mi zdi da bo motor v mojem golfu počasi pr 290000km odropotal svoje, sem razmišljal o menjavi motorja. Ker se mi zdi da je 2.0 8v motor skoraj malo premalo za golfa 3ko ( ali pa sem se že navadil) sem prišel na idejo da bi menjal motor z motorjem iz 1.8T npr tipa Agu iz golfa 4ke. Sedaj pa me zanima zanima par stvari. Zanima me ali nosilci motorja vsi pašejo, ali je potrebno kaj predelav? Elektrika se verjetno kar vsa zamenja oz. deloma predela? Verjetno bi bilo najboljše da bi kupil enega razbitega 4ko 1.8T in potem samo prestavljal iz tiste na mojo 3ko. Mogoče kdo ve če je na kakšni tuji strani kje opisan projekt menjave motorja z 1.8T v 3ki ? Mogoče kakšen predlog ali pa nasvet za kakšen drug motor? Hvala za odgovore.
Uporabniški avatar
Max16V
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 178
Pridružen: Če Sep 03, 2009 4:42 pm
Kraj: Šentrupert
Avto: '92 Golf III GTI 16v

Re: Menjava Motorja 2.0 8v za 1.8T

OdgovorNapisal/-a bertovtone dne To Avg 16, 2011 11:51 pm

najlazje bos dav vzdolzni motor iz kakega passata ali avdija ker mas ze prstimane lukne za nosilce in nimas takih predelav sravf na sravf,isto lahko potem ponucas servo,klimo alternator od tvojega motorja ...


lp
old volkswagens never die,they just get lower
----------------------------------------------------------
luža pod starim avtomobilom je švic od konjev
-----------------------------------------------------------
Uporabniški avatar
bertovtone
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2019
Pridružen: Sr Apr 21, 2010 3:09 pm
Kraj: /\^¿
Avto: mk1 GTI 16V./passat R line/.Land cruiser

Re: Menjava Motorja 2.0 8v za 1.8T

OdgovorNapisal/-a Nejc351 dne Sr Avg 17, 2011 10:55 am

In kako bi, če bi, potem zadevo homologiral? Sam mislim da bi bil čipan 1.8T super izbira za Golfa3 glede zmogljivosti/porabe, samo problem je v naši zakonodaji.
Power is nothing without control
Nejc351
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 242
Pridružen: Pe Okt 27, 2006 8:29 pm
Kraj: Idrija
Avto: Golf III 2.0 16v

Re: Menjava Motorja 2.0 8v za 1.8T

OdgovorNapisal/-a BureK dne Sr Avg 17, 2011 11:39 am

pa če golf je imel 2.0 16v motor z 110kW. zakaj ne bi ti dal not 1.8T z isto močjo ? jaz mislim da ne bi smelo bit problemov to homologirat.
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Menjava Motorja 2.0 8v za 1.8T

OdgovorNapisal/-a Nejc351 dne Sr Avg 17, 2011 12:33 pm

Sam mislim da je tako, da bi lahko brez problema dal v avto 2.8 VR 6 ker je v Golfu 3 že bil serijsko, ne gre pa to z 1.8T ker ni bil nikoli v golfu 3, čeprav sta po moči enaka. Tako da mislim da ni vse tako enostavno in bi že bili potrebni A-testi. Upam pa da se motim :oops:

Tukaj bi bilo dobro vprašati strokovnjake :D

http://www.varnostvprometu.org/
Power is nothing without control
Nejc351
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 242
Pridružen: Pe Okt 27, 2006 8:29 pm
Kraj: Idrija
Avto: Golf III 2.0 16v

Re: Menjava Motorja 2.0 8v za 1.8T

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Sr Avg 17, 2011 12:48 pm

ja, atest bi blo potrebno naredit. kar pa ni nek hud bavbav, če imaš vse potrebne papirje, in če moč motorja ne presega največje moči motorja, original vgrajenega v ta avto (+/- neki kw, nevem točno predpisa). tak da 1.8t iz mk4 v mk3 bi se dalo narest.

sem imel podoben projekt mk3 1.9d motor v mk2. in je šlo z vsemi ustreznimi papirji in atestom, brez problema skos, čist legalno.
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Menjava Motorja 2.0 8v za 1.8T

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Sr Avg 17, 2011 2:55 pm

Ce je dec iz prekmurja uspesno homologiral brez kaksnih hudih zapletov v mk1 1.1, vr6 motor, bi bil 1.8t z "istimi" kW v mk3 najmanjsi problem. Sicer pa je najmocnejsi motor v mk3 z 142kW.

P.s. Samo da ne bos na koncu razocaran z 1.8t 150ps. :wink:
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: Menjava Motorja 2.0 8v za 1.8T

OdgovorNapisal/-a BureK dne Sr Avg 17, 2011 3:17 pm

drugače naj bi ti prišravfal na ta motor nosilce od tvojega motorja in motor pade na mesto. nosilec na menjalniku je treba predelat v smislu da v original menjalnik zvrtaš večje luknje ali menjaš menjalnik; sprenji nosilec motorja je treba malo predelat ali naredit na novo...ne spomnem se točno, pa tudi od menjalnika je odvisno.

polosovine bi mogle pasat in ostalo bi se moglo že malo zakomplicirat ampak spet ni nič nemogoče :)
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Menjava Motorja 2.0 8v za 1.8T

OdgovorNapisal/-a luka32 dne Sr Avg 17, 2011 3:24 pm

Gloga napisal/-a:Ce je dec iz prekmurja uspesno homologiral brez kaksnih hudih zapletov v mk1 1.1, vr6 motor, bi bil 1.8t z "istimi" kW v mk3 najmanjsi problem. Sicer pa je najmocnejsi motor v mk3 z 142kW.

P.s. Samo da ne bos na koncu razocaran z 1.8t 150ps. :wink:

Jaz tudi lahko homologiram vr6 v enko, ker imam pač veze, nekdo drug pa ne bo mogel homologirat pa če je bog.
Čist tko je, pol na koncu pa še rečem, da sem to naredil čisto po zakonu in brez nevemkakšnih papirjev, pa se bojo takoj trije pobil med sabo :lol:

Jaz nebi verjel vsega folku, kar pišejo po forumih.

In če smo lih po zakonu, kera enka je pa imela takšno moč v originalu kot vr6, ker baje ne moreš homologirat več konjev, kot jih je bilo v originalu??
Uporabniški avatar
luka32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1353
Pridružen: Pe Feb 29, 2008 8:03 pm
Kraj: Litija
Avto: golf iv, type 3 68'

Re: Menjava Motorja 2.0 8v za 1.8T

OdgovorNapisal/-a BureK dne Sr Avg 17, 2011 3:50 pm

luka32 napisal/-a:Jaz nebi verjel vsega folku, kar pišejo po forumih.


[smilie=beer2.gif]

samo naredit je treba pa potem it tam reševat zadeve. če boš ti šel tam spraševat kaj bi pa kaj ne bi se noben ne bo posvetil debati in boš verjetno dobil take čudne odgovore.

če boš ti to mašino dal v avto in se pripeljal na tehničnega, ti ne bo noben reku da zdaj ti to lepo spravi. večina teh strojev se na konvu homologira...no..morejo bit dobro narejeni :wink:
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Menjava Motorja 2.0 8v za 1.8T

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Sr Avg 17, 2011 4:29 pm

Jest sm pisal iz lastnih izkušenj, brez kakršnihkoli vez, in povsem legalno. VR6 v enko pač tako ne gre... :)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Menjava Motorja 2.0 8v za 1.8T

OdgovorNapisal/-a ziga dne Sr Avg 17, 2011 10:40 pm

No še malo offtopica, jaz bi rad dal v enko, ki je original 1.6D, motor od GTI-ja 1.6 81kw. Zakomplicira se, ker za homologacijo mi lahko SAMO Porsche Slovenija izda dokument da ta motor lahko gre not v moj avto in mi tega dokumenta ne izdajo, ker pač bremze ne ustrezajo... tolk o tem
Sej ne rečem da se ne da homologirat drugega motorja, samo ne tako enostavno...
Uporabniški avatar
ziga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Sr Maj 02, 2007 3:43 pm
Kraj: Savinjska dolina
Avto: Golf mk1 gti, Golf 2 GTI 8v

Re: Menjava Motorja 2.0 8v za 1.8T

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Sr Avg 17, 2011 10:46 pm

še dobr. dajat gtija na dizlove bremze je samomor.
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Menjava Motorja 2.0 8v za 1.8T

OdgovorNapisal/-a BureK dne Sr Avg 17, 2011 10:50 pm

kot da je problem nadradit celotni zavorni sistem ?!

sem prej napisal, da je pomembno da je avto narejen tako kot je treba, in ti noben ne bo nič reku.
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Menjava Motorja 2.0 8v za 1.8T

OdgovorNapisal/-a bertovtone dne Sr Avg 17, 2011 10:58 pm

BureK napisal/-a:kot da je problem nadradit celotni zavorni sistem ?!

sem prej napisal, da je pomembno da je avto narejen tako kot je treba, in ti noben ne bo nič reku.

x2

lp
old volkswagens never die,they just get lower
----------------------------------------------------------
luža pod starim avtomobilom je švic od konjev
-----------------------------------------------------------
Uporabniški avatar
bertovtone
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2019
Pridružen: Sr Apr 21, 2010 3:09 pm
Kraj: /\^¿
Avto: mk1 GTI 16V./passat R line/.Land cruiser

Re: Menjava Motorja 2.0 8v za 1.8T

OdgovorNapisal/-a ziga dne Sr Avg 17, 2011 11:01 pm

Jurtz napisal/-a:še dobr. dajat gtija na dizlove bremze je samomor.

Vem ja da je potrebno menjat zavorni sistem z močnejšim in ga tudi sem + stabilizatorje, samo jih to ne zanima, pač motor ne ustreza in pika.
Uporabniški avatar
ziga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Sr Maj 02, 2007 3:43 pm
Kraj: Savinjska dolina
Avto: Golf mk1 gti, Golf 2 GTI 8v

Re: Menjava Motorja 2.0 8v za 1.8T

OdgovorNapisal/-a bertovtone dne Sr Avg 17, 2011 11:28 pm

to se da homologirat pac rabis met zavore ustrezne ,keksen papir od tehnologa ce po nosilci predelani in pa papir od vw pa se da vse narest ni to tko kt pr men pr yugotu k hocjo met vsega in svasta...


lp [smilie=beer.gif]
old volkswagens never die,they just get lower
----------------------------------------------------------
luža pod starim avtomobilom je švic od konjev
-----------------------------------------------------------
Uporabniški avatar
bertovtone
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2019
Pridružen: Sr Apr 21, 2010 3:09 pm
Kraj: /\^¿
Avto: mk1 GTI 16V./passat R line/.Land cruiser

Re: Menjava Motorja 2.0 8v za 1.8T

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Če Avg 18, 2011 10:59 am

dizel in gti, obe enki jasno, pašejo motorji in nosilci "šravf na šravf".

če ti zahtevajo samo še dodelavo zavor, se s tem res ni treba obremenjevat.
zadaj je treba namontirat regulator zavornega pritiska, spredaj dvojne diske ("prisilno" hlajeni) in kar paše zraven,
ne vem katere čeljusti imaš sedaj gor in kakšen zavorni cilinder... toj to.

kaj jih moti pri motorju, da "motor ne ustreza in pika" ?
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Menjava Motorja 2.0 8v za 1.8T

OdgovorNapisal/-a ziga dne Če Avg 18, 2011 4:09 pm

ŽucMac napisal/-a:dizel in gti, obe enki jasno, pašejo motorji in nosilci "šravf na šravf".

če ti zahtevajo samo še dodelavo zavor, se s tem res ni treba obremenjevat.
zadaj je treba namontirat regulator zavornega pritiska, spredaj dvojne diske ("prisilno" hlajeni) in kar paše zraven,
ne vem katere čeljusti imaš sedaj gor in kakšen zavorni cilinder... toj to.

kaj jih moti pri motorju, da "motor ne ustreza in pika" ?


Vem da vse paše šravf na šravf. Sem klical in mi je "strokovnjak" dejal da ja pa vi veste da GTI ima stabilizatorje, pa močnejše zavore... ja ne nevem, mislim halo sej nisem z lune :roll:
Sem mu poskušal objasnit da bom vse premotiral, če mam gti-ja doma z gnilo školko, pa je še kar naprej svoje gonil da za ta motor moje zavore (dizel )ne ustrezajo...da ga ne briga kaj bom jaz z bremzami naredu.

Se bom v priliki osebno oglasil pri njih in jim pojasnil na štiri oči kako je na stvari, mogoče se jim prek telefona pač ne da ukvarjat s takimi kot sem jaz.
Uporabniški avatar
ziga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Sr Maj 02, 2007 3:43 pm
Kraj: Savinjska dolina
Avto: Golf mk1 gti, Golf 2 GTI 8v

Re: Menjava Motorja 2.0 8v za 1.8T

OdgovorNapisal/-a Max16V dne Ne Avg 21, 2011 5:31 pm

Potem je najboljše da najdem motor iz passata ali a6/a4, se pravi vzdolžno postavljen. Sem gledal pri golfu 4ki pa ima precej drugače narejno kot 3ka. Nebom razočaran z 1.8T 150ps, boljše kot zdaj teh 116ps (verjetno jih je že precej manj) bo sigurno :D Še vedno pa je opcija čipanje, če bo premalo
Uporabniški avatar
Max16V
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 178
Pridružen: Če Sep 03, 2009 4:42 pm
Kraj: Šentrupert
Avto: '92 Golf III GTI 16v

Re: Menjava Motorja 2.0 8v za 1.8T

OdgovorNapisal/-a BureK dne Ne Avg 21, 2011 5:36 pm

pri prečno postavljenih 1.8T motorji boš imel manj stvari za predelavat.

vzdolžno postavljeni motorji imajo drugačen sesalni kolektor, menda tudi karter in pa seveda menjalnik. torej pri prečnih lahko dobiš tudi motor s svojim original menjalnikom ki je recimo na mk4 GTI imel velik diferencijal, za razliko od octavie.

če boš recimo vzdolžni motor dajal v avto boš mogu najt ustrezen menjalnik, v smislu prestavnih razmerij.
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Menjava Motorja 2.0 8v za 1.8T

OdgovorNapisal/-a Max16V dne Ne Avg 21, 2011 6:23 pm

Aha, potem iz 4ke motor. Sem si tukaj ogledal bolj podrobno to predelavo http://www.wolfsburg-edition.info/wbb3/ ... -8t-umbau/ in ugotavljam da če se odločim za predelavo da bo hudo zanimivo :D
Uporabniški avatar
Max16V
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 178
Pridružen: Če Sep 03, 2009 4:42 pm
Kraj: Šentrupert
Avto: '92 Golf III GTI 16v

Re: Menjava Motorja 2.0 8v za 1.8T

OdgovorNapisal/-a dejanck dne Ne Avg 28, 2011 12:37 pm

ti jst prodam motor iz passata, bom jst pa dizlčka notr dal [smilie=zeppelin.gif]
Uporabniški avatar
dejanck
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: So Okt 24, 2009 2:19 pm
Kraj: Trebelno
Avto: Passat 3b 1.8T


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov

cron