g60 problem

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

g60 problem

OdgovorNapisal/-a meister dne Ne Sep 25, 2011 2:19 am

Imam sledeč problem z g60 motorjem: motor je na novo sestavljen novi ležaji,obročki,ventili,vodila,pumpa,svečke... vglavnem vse vse. (pred obnovo motor ni deloval) Sedaj mi pa motor noče vžgat. Motor obrača normalno ampak dobi preveč bencina in ga zalije. Ko mu s kleščami stisneš cevko za dovod bencina se trudi da bi vžgal. Zakaj motor tako zaliva? Injektorje sem pregledal in nobeden od njih ne "ščije". Danes sem tudi pomeril bencinsko pumpo ki da naprej 7barov!?! Ali nebi mogla dati pumpa ven 3 ali 3.5 bara?? Ali je mogoče možno da bi bil zanič regulator? Je še kakšna druga opcija da bi mi lahko narobe kaj drugega? Sam sumim, da je kriva bencinska pumpa nisem pa 100%
Kakršne koli pomoči bom zelo vesel.

LP Meister
unpimp the auto
Uporabniški avatar
meister
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 255
Pridružen: To Sep 07, 2010 11:04 pm
Kraj: Železniki
Avto: mk2 20vT, s3 20vT

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a eugene dne Ne Sep 25, 2011 8:23 am

če maš 7 barov na railu potem je regulator pritiska.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a meister dne Ne Sep 25, 2011 10:31 am

7 barov sem pomeril na dovodni cevi
unpimp the auto
Uporabniški avatar
meister
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 255
Pridružen: To Sep 07, 2010 11:04 pm
Kraj: Železniki
Avto: mk2 20vT, s3 20vT

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a eugene dne Ne Sep 25, 2011 10:51 am

isto. je samo filter vmes
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a meister dne Ne Sep 25, 2011 4:11 pm

Am narobe sem napisal 7 barov sem pomeril direkt iz pumpe, katera ni bila priključena na rail, sem pa prejle tud regulator dol odšravfov pa poskusu in se je normalno odpiral (sem poskusu z kompresorjem).
unpimp the auto
Uporabniški avatar
meister
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 255
Pridružen: To Sep 07, 2010 11:04 pm
Kraj: Železniki
Avto: mk2 20vT, s3 20vT

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a hex dne Ne Sep 25, 2011 6:45 pm

pumpa ti prevec daje. zamenjaj jo pa bos videl kaj rata :)
Chicks that dig dubs rule. Chicks that drive them is marriage material.
Uporabniški avatar
hex
Ima majhen penis
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Po Feb 27, 2006 1:04 am
Kraj: koroška bela
Avto: '89 GTI 16V (ABF), '06 Audi A4 3.0 TDI quattro

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Ne Sep 25, 2011 8:54 pm

Sicer ne vem kaj je krivo, ampak pumpa za g60 daje ene 3,5 al 4 bare če se ne motim.
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a eugene dne Ne Sep 25, 2011 10:03 pm

in kaj se mu je pokvarla pumpa in daje 7 barov namesto 3. jaz sem dal pompo od kjeta (5 barov tlaka) na navaden injection z regulatorjem na rejlu od 3 barov in je vse normalno delalo. pumpa samo potiska gorivo in notri ima en nepovrani ventil , ki skrbi da ko ne dela ne pade pritisk v dovodu.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Po Sep 26, 2011 12:04 am

pri meni je bilo popolnoma enako, pumpa ima okol 4 bare, regulator pritiska 3, na dovodni lajtungi pa 7 barov...

zamenjal regulator pritiska goriva, konec težav.


še slike v dokaz: viewtopic.php?p=136709#p136709
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a meister dne Sr Sep 28, 2011 9:29 pm

Evo danes naj bi prevzel regulator ki sem ga naročil po kataloški številki (037133035,0 280 160 747) v copex-u kjer naj bi imeli tudi ponaredke. Ceno mi je nastavil 44€ ko pa pridem tja mi je hotel prodati drugačen regulator manjši od tega ki ga imam sedaj in sigurno ne pravi za moj motor saj je imel manjše priklope, sva gledala po kataloški in vrže tega vrže ven. Ima mogoče kdo a posodit regulator za g60 ali pa vsaj notranjo pumpo da bi lahko probal kaj je narobe da ne bom metal denar skozi okno..
Hvala za pomoč in odgovore!
LP Meister
unpimp the auto
Uporabniški avatar
meister
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 255
Pridružen: To Sep 07, 2010 11:04 pm
Kraj: Železniki
Avto: mk2 20vT, s3 20vT

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Sr Sep 28, 2011 10:12 pm

a nimaš takega regulatorja ?


Slika
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a meister dne Če Sep 29, 2011 12:07 am

nope, ampak po kataloški vrže ven tega kot si ti prilepil sliko
takega imam:
Slika
unpimp the auto
Uporabniški avatar
meister
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 255
Pridružen: To Sep 07, 2010 11:04 pm
Kraj: Železniki
Avto: mk2 20vT, s3 20vT

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Če Sep 29, 2011 6:01 am

to je regulator s kodo 037 133 035 C :!:
v bistvu enak, le da je način pritrditve drugačen, zato tudi tisti "C" na koncu.

vsaj mislim tako, bom pogledal kaj točno piše na mojem.


Slika
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a lukavr6 dne Če Sep 29, 2011 11:35 pm

če ti paše od vr6 mam 2 delujoča rezerve. pa ne za 44 evrov ampak ti ga šenkam :D
... (Corrado) might be the greatest collection of bad VW ideas ever put into one car.
Uporabniški avatar
lukavr6
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 982
Pridružen: To Jun 23, 2009 8:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Corrado vr6, Corrado vr6, Renault Clio:)

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a BeniNorc dne To Okt 11, 2011 8:26 am

jaz tudi sumum regulator, ker se mi avto zaganja, na srednjih obratih pa cuka. pod polnim gasom ali ko avto vleče tega ni, ko pa vzdržujem hitrost pa cuka.. probal sem in odklapljal vsako stikalo posebej, resetiral rač., odklopil knock senzor, odklopil lambdo, .. nobene razlike. bencinski filter nov. dokler je avto hladen, se pravi dokler drži čok, se ne zaganja.

luka, bi se dalo dobit regulator vsaj za stestirat zadevo? da ne kupujem brezveze, če to ni vzrok napake..
Uporabniški avatar
BeniNorc
The Polish connection
 
Prispevkov: 3063
Pridružen: To Apr 08, 2008 5:02 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Golf .. na plinsko olje :)

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a super98 dne To Okt 11, 2011 11:28 am

Imel identičen problem... Po menjavi lambde in vseh možnih senzorjev sem ugotovil da mi je nagajala slaba masa na pokrovu ventilov. Preglej vse mase!

pa odbijač mi prodaj :D :D :D
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a BeniNorc dne To Okt 11, 2011 11:34 am

bom pogledal.. ampak zgleda vse ok.

dani, sej veš da bom če bo višek :) ampak res bom počakal da se ne zaj*bem! [smilie=zeppelin.gif]

8)
Uporabniški avatar
BeniNorc
The Polish connection
 
Prispevkov: 3063
Pridružen: To Apr 08, 2008 5:02 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Golf .. na plinsko olje :)

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a gti97 dne To Okt 11, 2011 3:36 pm

BeniNorc napisal/-a:jaz tudi sumum regulator, ker se mi avto zaganja, na srednjih obratih pa cuka. pod polnim gasom ali ko avto vleče tega ni, ko pa vzdržujem hitrost pa cuka.. probal sem in odklapljal vsako stikalo posebej, resetiral rač., odklopil knock senzor, odklopil lambdo, .. nobene razlike. bencinski filter nov. dokler je avto hladen, se pravi dokler drži čok, se ne zaganja.

luka, bi se dalo dobit regulator vsaj za stestirat zadevo? da ne kupujem brezveze, če to ni vzrok napake..


pr mojem cukanju sem tud menjal regulator pa šobe itd itd in ni nič bolše,,
gti97
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 403
Pridružen: So Okt 25, 2008 11:40 pm

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a gti97 dne To Okt 11, 2011 3:38 pm

beni midva imava skor isti problem
gti97
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 403
Pridružen: So Okt 25, 2008 11:40 pm

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a meister dne To Okt 11, 2011 3:59 pm

Tudi sam sem menjal regulator, pumpo od g60 mam zj gor,(tlak je bil sedaj normalen ni mi več zalivalo motorja) ampak avto še vedno ni hotel vžgati, zj sm pa opazil da sta bila rele 90 in rele 31 oba zanič bom poskusil še to zamenat za probo da vidim če je slučajno to vzrok za vse težave. Če pa to ne bo bom pa moral nekoga poklicat da pregleda kaj sem zašuštru ko sem vkup dajal..
unpimp the auto
Uporabniški avatar
meister
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 255
Pridružen: To Sep 07, 2010 11:04 pm
Kraj: Železniki
Avto: mk2 20vT, s3 20vT

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a super98 dne So Okt 15, 2011 7:16 pm

Brez teh dveh relejev avto ne vžge!
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a meister dne Če Okt 20, 2011 11:07 pm

super98 napisal/-a:Brez teh dveh relejev avto ne vžge!



Evo dobil sem mankajoči rele, avtu sedaj manjka čisto malo da bi polno zalavfal, ampak še vedno ni nič, je pa velika razlika med verglanjem z slabim relejem in novim. Je možno da nebi bil točno nastavljen vžig ali je tukaj lahko tudi kakšna druga malenkost?
unpimp the auto
Uporabniški avatar
meister
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 255
Pridružen: To Sep 07, 2010 11:04 pm
Kraj: Železniki
Avto: mk2 20vT, s3 20vT

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a BeniNorc dne Pe Okt 21, 2011 10:26 am

če bi mel zamik faze bi se srečali ventili in bati.. razen če je za en zob, ampak bi mogu kresnit, sm lavfal nebi pravilno..

dej mi povej kk si dal razdelilec vžiga in kable gor? ker jaz sem menjal in nisem pogledal kaj je blo, pa sem potem gledal kak gre vžig po vrsti v autodati, in ni vžgal.. je blo vse kable treba prestavit za eno luknjo v desno in dela BP.

nevem, lahko da ni nič takega, je pa vredno probat :)
Uporabniški avatar
BeniNorc
The Polish connection
 
Prispevkov: 3063
Pridružen: To Apr 08, 2008 5:02 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Golf .. na plinsko olje :)

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a super98 dne Pe Okt 21, 2011 1:51 pm

Seveda je možno. Lahko, da so kabli zamenjani med seboj, postavi vertajler na 0, potem si pa vžigi sledijo 1-4-3-2, v smeri urinega kazalca na razdelilni kapi. Tako natakneš tudi kable na svečke. Lahko je pa tudi predvžig totalno zamaknjen!
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a BeniNorc dne Pe Okt 21, 2011 3:18 pm

dani, jaz sem za vžig že postavil pravilni vrstni red vžiga. ampak kje se začne 1,2,3,4 na razdelilni kapi, je pa v autodata programu zarisano narobe. oz. je treba vse komplet prestavit za eno luknjo v kontra smeri urinega kazalca.
Uporabniški avatar
BeniNorc
The Polish connection
 
Prispevkov: 3063
Pridružen: To Apr 08, 2008 5:02 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Golf .. na plinsko olje :)

Naslednja

Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov

cron