BeniNorc napisal/-a:dani, jaz sem za vžig že postavil pravilni vrstni red vžiga. ampak kje se začne 1,2,3,4 na razdelilni kapi, je pa v autodata programu zarisano narobe. oz. je treba vse komplet prestavit za eno luknjo v kontra smeri urinega kazalca.
...potem si pa vžigi sledijo 1-4-3-2
genuss napisal/-a:
Mislim, da si našel napako....potem si pa vžigi sledijo 1-4-3-2
super98 napisal/-a:Na loputi za gas so stikala za min gas (ta potem daje signal računalniku in ta da vklaplja lerlauf ventil), in max gas. Počasi premikaj loputo za gas in slišal boš klikanje. Zadaj za loputo je pa 3-pinski konektor...
pocesnkII napisal/-a:nemislim te nič kritizirat ampka, ko se podira se ponavadi označi kje je bil kaksen kabl prikljopljen to ti je pri novi montazi v veliko pomoč.
svetujem ti da poiščes neko dobro el shemo inštalacije g60 motorja in nato po barvah kablov rešuješ senzor za senzorjem.
p.s. ponavadi so kabli ravno prave dolzine in jih nemores narobe priklopit neda bi kaj sponalo oz bilo preveč ohlapno.
BeniNorc napisal/-a:če ni dolga točno 1m zna bit problem, sm laufat bi mogu vseeno.
leerlauf ventil je isti kot od PB-ja, gti 8v. preglej še kable od leerlaufa, ker meni so zgledali celi, ko so bli topli so bli pa čisto čigumijasti in ko si ga potegnu so se kabli kar podaljšali, samo baker noter se ni in ni blo stika..
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov