g60 problem

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a super98 dne Pe Okt 21, 2011 3:53 pm

daš razdelilno kapo dol in ponavadi imaš na fertajleru eno tako malo zarezico. no tam je 0 in od tam začneš štet.
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a genuss dne Pe Okt 21, 2011 7:45 pm

BeniNorc napisal/-a:dani, jaz sem za vžig že postavil pravilni vrstni red vžiga. ampak kje se začne 1,2,3,4 na razdelilni kapi, je pa v autodata programu zarisano narobe. oz. je treba vse komplet prestavit za eno luknjo v kontra smeri urinega kazalca.


Mislim, da si našel napako.

...potem si pa vžigi sledijo 1-4-3-2
Jeden Tag steigt die Zahl derer, die mich am Arsch lecken können
Uporabniški avatar
genuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 723
Pridružen: Sr Avg 20, 2008 9:43 pm
Kraj: Velike Lašče

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a BeniNorc dne So Okt 22, 2011 7:31 pm

genuss napisal/-a:
Mislim, da si našel napako.

...potem si pa vžigi sledijo 1-4-3-2


na frtajlerju grejo tako, na svečkah, pa 1,4,3,2
Uporabniški avatar
BeniNorc
The Polish connection
 
Prispevkov: 3063
Pridružen: To Apr 08, 2008 5:02 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Golf .. na plinsko olje :)

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne So Okt 22, 2011 7:48 pm

kakor na razdelilcu, tako na svečkah, kaj ga biksate zej [smilie=blink.gif]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a BureK dne Ne Okt 23, 2011 10:50 am

ce prestavljas za eno mesto je enako kot če bi zarotiral cel verteiler :wink:

s tem da gre verteiler v blok lahko na dva načina, s 180° razlike med njima :wink:
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a čare dne Ne Okt 23, 2011 12:05 pm

Pa zaporedje ni 1,4,3,2 ampak 1,3,4,2.
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a super98 dne Ne Okt 23, 2011 2:06 pm

jp, 1-3-4-2 mal sem se zatipkal
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a meister dne Ne Okt 23, 2011 7:21 pm

Evo avto je zalavfov predvžig je bil čist zamaknjen. Sedaj mam pa spet par vprašanj.
Avto lavfa v prostem teku pod 2000 obrati in raste nekje do 4000 obratov. Se bo to samodejno umirilo ali je mogoče narobe to da nimam povezanega sesalnega kolektorja z g-ladram in tudi nimam priklopljenega senzorja za zrak? Je še kakšna druga opcija?
Hvala vsem za pomoč!!!

LP
unpimp the auto
Uporabniški avatar
meister
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 255
Pridružen: To Sep 07, 2010 11:04 pm
Kraj: Železniki
Avto: mk2 20vT, s3 20vT

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a čare dne Ne Okt 23, 2011 7:48 pm

Pa je zdaj vžig naštelan točno al na oko??Najprej vse sestavi potem pa odpravi pomanjklivosti
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a BeniNorc dne Ne Okt 23, 2011 8:02 pm

mene je tud zajebavalo. poglej stikalo na loputi, ki ti da signal da je avto na minimumu.. takrat bi moglo past.
Uporabniški avatar
BeniNorc
The Polish connection
 
Prispevkov: 3063
Pridružen: To Apr 08, 2008 5:02 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Golf .. na plinsko olje :)

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a meister dne Ne Okt 23, 2011 8:12 pm

Vžig je na oko, katero stikalo na loputi? Aja, pa pozabu sm napisat da motorček za prosti tek stalno klika ko je kontakt. Ker naj bi moral klikniti samo enkrat naprej pa brneti. Potem je skoraj sigurno to krivec kajne? Bom tekom tedna vse sestavil da se vidi kako in kaj.
unpimp the auto
Uporabniški avatar
meister
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 255
Pridružen: To Sep 07, 2010 11:04 pm
Kraj: Železniki
Avto: mk2 20vT, s3 20vT

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a super98 dne Ne Okt 23, 2011 11:06 pm

Tudi če nimaš povezanega G-ladra, to nima vpliva na prosti tek.

-A imaš pravilno priklopljene vakuume z zadnje strani sesalnega kolektorja?
-A ti delujejo stikala za min/max gas na loputi
-Kaj je z lerlauf-ventilom? Ali deluje? A je bil spucan?

Lerlauf bi mogu kliknit im potem brneti, imaš prav. Vse se da premerit, vse kar rabiš je malo znanja elektrika, inštrument in poštena shema
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a meister dne Ne Okt 23, 2011 11:10 pm

Vakume mam povezane prav, zadnji navrh je računalnik spodnji je blindiran. Spredaj gre na bremze, stranski blindiran.
Katera stikala? Misliš lopute te se normalno odpirajo in zapirajo.
lerlauf ventila nism nič čistu, sploh nevem s čim se ga sčisti, edino kar je ves čas klika in ne brni.
unpimp the auto
Uporabniški avatar
meister
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 255
Pridružen: To Sep 07, 2010 11:04 pm
Kraj: Železniki
Avto: mk2 20vT, s3 20vT

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a super98 dne Ne Okt 23, 2011 11:21 pm

Na loputi za gas so stikala za min gas (ta potem daje signal računalniku in ta da vklaplja lerlauf ventil), in max gas. Počasi premikaj loputo za gas in slišal boš klikanje. Zadaj za loputo je pa 3-pinski konektor...
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a meister dne Ne Okt 23, 2011 11:23 pm

super98 napisal/-a:Na loputi za gas so stikala za min gas (ta potem daje signal računalniku in ta da vklaplja lerlauf ventil), in max gas. Počasi premikaj loputo za gas in slišal boš klikanje. Zadaj za loputo je pa 3-pinski konektor...



Aha, bom pogledal jutri, ali je tist konektor ki pride zadaj 3 pinski enak še kakšnemu konektorju in je možno da sem jaz narobe povezal?
unpimp the auto
Uporabniški avatar
meister
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 255
Pridružen: To Sep 07, 2010 11:04 pm
Kraj: Železniki
Avto: mk2 20vT, s3 20vT

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a super98 dne Ne Okt 23, 2011 11:34 pm

Ne verjamem da je tam zadaj še kaj podobnega...
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a meister dne Po Okt 24, 2011 7:33 pm

Evo ko nekaj zrihtam me začne je*at nekaj drugega. Sem popravil stikalo na kolektorju, zdj mi pa štand gas sploh ne dela ko zalavfa, lavfa na 1500rpm in to par sec nato se samodejno ugasne. Če mu dodam gas ni nič drugače, prav tako ni nič drugače če odklopim moder senzor ki pa ni nov. Za stikalo zadaj pa nisem siguren če sem priključil pravega saj ima senzor za zrak isto 3 pinskega. Mogoče kdo ve kakšne barve žice pridejo priklopljene na senzor zraka oz zadaj na kolektor. Lp
unpimp the auto
Uporabniški avatar
meister
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 255
Pridružen: To Sep 07, 2010 11:04 pm
Kraj: Železniki
Avto: mk2 20vT, s3 20vT

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Po Okt 24, 2011 8:17 pm

nemislim te nič kritizirat ampka, ko se podira se ponavadi označi kje je bil kaksen kabl prikljopljen to ti je pri novi montazi v veliko pomoč.

svetujem ti da poiščes neko dobro el shemo inštalacije g60 motorja in nato po barvah kablov rešuješ senzor za senzorjem.

p.s. ponavadi so kabli ravno prave dolzine in jih nemores narobe priklopit neda bi kaj sponalo oz bilo preveč ohlapno.
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a meister dne Po Okt 24, 2011 8:42 pm

pocesnkII napisal/-a:nemislim te nič kritizirat ampka, ko se podira se ponavadi označi kje je bil kaksen kabl prikljopljen to ti je pri novi montazi v veliko pomoč.

svetujem ti da poiščes neko dobro el shemo inštalacije g60 motorja in nato po barvah kablov rešuješ senzor za senzorjem.

p.s. ponavadi so kabli ravno prave dolzine in jih nemores narobe priklopit neda bi kaj sponalo oz bilo preveč ohlapno.



poglej, ko sem kupil motor samo tadva konektorja nista bila priklopljena to sem opazil šele danes ko sem se bolj poglobil, in zato jih tudi nisem pravilno priklopil ker nisem imel poslikano. Glede na to da je to moj prvi projekt, sem verjetno tudi naredil kakšno sliko.
S kabli je pa tako motor in električna napeljava je od corradota tako da se na to nemorem čisto nič zanesti na dolžine kablov, ker pride tam na računalnik veja na desno stran avtomobila pri golfu pa na levo.

Sedaj me ubistvu samo zanima zakaj mi prosti tek motorja ne deluje, saj sem tisto stikalo na loputi popravil tako da sedaj klika ko dodaš/odvzameš gas. In kakšno funkcijo ima tisti 3 pinski konektor ki pride priklopljen na kolektor. Ker ko se motor zažene deluje bp nekaj sec. nato se ugasne. Tekom tedna bom še menjal motorček prostega teka ker me še vedno moti tisto neprekinjeno klikanje, preventivno pa še oba senzorja za temp. vode če ima slučajno to kakšno zvezo. Ko bo pa to zamenjano in če še vedno ne bo delovalo sem pa spet na začetku in takrat bom res moral poklicati nekoga da pride pogledat ker meni počasi zmankuje idej kaj bi bilo lahko narobe.

LP
unpimp the auto
Uporabniški avatar
meister
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 255
Pridružen: To Sep 07, 2010 11:04 pm
Kraj: Železniki
Avto: mk2 20vT, s3 20vT

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Po Okt 24, 2011 9:37 pm

dokler ne dobiš kakega bolj konkretnega nasveta, poglej da se ni snela kaka cevka na/okoli sesalnega kolektorja.
jaz sem enkrat doktoriral na crkajočem štant-gasu, dokler se mi ni sneta cev dobesedno zataknila za nos...

:D
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a meister dne Po Okt 24, 2011 9:47 pm

saj to je to ker sem šel danes še 1x vse skozi pa je vse tako kot mora biti, vse cevke so nove in povezane oz blindirane tako kot morajo biti, res pa je da cevka do motornega računalnika ni točno 1m dolga..
unpimp the auto
Uporabniški avatar
meister
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 255
Pridružen: To Sep 07, 2010 11:04 pm
Kraj: Železniki
Avto: mk2 20vT, s3 20vT

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a BeniNorc dne To Okt 25, 2011 7:53 pm

če ni dolga točno 1m zna bit problem, sm laufat bi mogu vseeno.
leerlauf ventil je isti kot od PB-ja, gti 8v. preglej še kable od leerlaufa, ker meni so zgledali celi, ko so bli topli so bli pa čisto čigumijasti in ko si ga potegnu so se kabli kar podaljšali, samo baker noter se ni [smilie=zeppelin.gif] in ni blo stika..
Uporabniški avatar
BeniNorc
The Polish connection
 
Prispevkov: 3063
Pridružen: To Apr 08, 2008 5:02 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Golf .. na plinsko olje :)

Re: g60 problem

OdgovorNapisal/-a meister dne To Okt 25, 2011 10:06 pm

BeniNorc napisal/-a:če ni dolga točno 1m zna bit problem, sm laufat bi mogu vseeno.
leerlauf ventil je isti kot od PB-ja, gti 8v. preglej še kable od leerlaufa, ker meni so zgledali celi, ko so bli topli so bli pa čisto čigumijasti in ko si ga potegnu so se kabli kar podaljšali, samo baker noter se ni [smilie=zeppelin.gif] in ni blo stika..



Ne ne sj stika ma kr motorček klika, to je pa tud vse kar dela, ne da bi samo brlel, ali kliknil in brnel kot je treba ampak samo klika. Zaenkrat sumim da je to krivec. Stik pa je ker motorček dela če nebi delal pomoje tudi klikal nebi.
Se bom še mal po glav čohov predn bom ugotoviv kaj vse zajebava in da bo motor lepo lavfal.
unpimp the auto
Uporabniški avatar
meister
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 255
Pridružen: To Sep 07, 2010 11:04 pm
Kraj: Železniki
Avto: mk2 20vT, s3 20vT

Prejšnja

Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov

cron