Slicker napisal/-a:Mas cinspulo al frtajler? Ooo ta lepi vr6 svet:)
Piky napisal/-a:Verjetno je to ja. Imel iste probleme.
http://www.favdl.net/forum/viewtopic.php?p=126723#p126723
suckovr6turbo napisal/-a:Ja žuci,to ti da misliti kaj bi lahko bilo,avto vžge mrzel in po kratkem času začne trokirati ali pa ugasne in potem štarter vrti v prazno kot da nebi sploh mel glave na motorju hehehe.Po parih poizkusih pa vžge in dela normalno in ti ni nič jasno.
Težava tiči v tlaku olja,se pravi v oljni črpalki-varnostni ventil visokega tlaka se iz neznanega razloga(verjetno svinjarije,drobni opilki in pobobno...)ne odpre in s tem povzroči previsok tlak olja v samem motorju in oljnih kanalih.Ker pa so dročniki ventilov šibka točka jih raztegne inmotor nima več kompresije.Sam še nisem imel primera pri vr6 pri ostalih pa in benz.in diesel.
Tastari vw-ji ki niso mel dročnikov in si podlagal ploščice pod ventile,tam ti je pa tesnilko oljnega filtra porinlo ven,in če si vztrajal in vedno bolj pritegoval oil.filter ti ga je na koncu odprlo(razneslo).Malo razmišljaj o tem,jst bi na tvojem mestu potegnu oil.pumpo dol pa pregledal
suckovr6turbo napisal/-a:kr pumpo dol potegn pa spuci tist varnostni ventil,
javi kakšen bo rezultat
Slicker napisal/-a:a ni ventil za olje v glavi?
Slicker napisal/-a:a ni ventil za olje v glavi?
nevednez napisal/-a:Slicker napisal/-a:a ni ventil za olje v glavi?
a ne služi ta samo temu, da olje ne odteče nazaj v karter?
suckovr6turbo napisal/-a:kr pumpo dol potegn pa spuci tist varnostni ventil,
javi kakšen bo rezultat
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov