vr6 servis Q-ji

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

Re: vr6 servis Q-ji

OdgovorNapisal/-a čare dne So Nov 05, 2011 11:59 am

16 ključ za svečke od uniorja boš dobil v Bauhausu ali Merkurju in ni neki extra drag.
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: vr6 servis Q-ji

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Sr Nov 09, 2011 11:22 am

yap, tle čez cesto v vaškem merkurji, je podaljšana 16-ka 7 ojru.
pogledal še za gedoro 36, ki sem si jo sposodil za filter odšravfat, ta pride pa okol 15 ojrov.



en prašanje čist baj-d-vej:
en in edini jermen, ki je na vr motorju, je dolg skor kilometer, reče se mu pa mikro-jermen [smilie=blink.gif] wtf ?
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: vr6 servis Q-ji

OdgovorNapisal/-a luka32 dne Sr Nov 09, 2011 2:43 pm

Mikro jermen je vrsta jermena. Maš klinastega, zobatega, mikro, pa še kakšnga
nima veze kolk je dolg [smilie=zeppelin.gif]
Uporabniški avatar
luka32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1353
Pridružen: Pe Feb 29, 2008 8:03 pm
Kraj: Litija
Avto: golf iv, type 3 68'

Re: vr6 servis Q-ji

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Sr Nov 09, 2011 3:40 pm

ta je rebrast :D dolg je pa ku pondeljk in mu štacunar pravi mikro :lol:
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: vr6 servis Q-ji

OdgovorNapisal/-a super98 dne Sr Nov 09, 2011 3:57 pm

ja, to je mikro-jermen...

klinastega imaš na dvici (je tanjši od mikro, pa v klin če gledaš prerez)

zobati je pa verjetno jasno kakšen je :D
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: vr6 servis Q-ji

OdgovorNapisal/-a malinuc dne Ne Nov 27, 2011 7:42 pm

npr. uniorjeva podaljšana gedora 3/8 pa pol izvlečni megnet da potegneš svečko ven iz luknje
Uporabniški avatar
malinuc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Pe Jun 04, 2010 4:39 pm
Kraj: Zagorje ob Savi
Avto: Golf II GL TDI, MB 190D 2.5

Re: vr6 servis Q-ji

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Če Feb 14, 2013 11:01 am

evo ga, novo vprašanje:

dva dni nazaj se odpeljem z mrzlim sharanom na cesto,
in pri vključevanju na prednostno cesto mal pritisnem na gas in krap zgubi vso moč.

ene parkrat sem to že porajtal, vedno samo in le pri mrzlem motorju in še to le v prvem kilometru vožnje.
ponavadi sem stisnil kuplungo in malo po malo pomagal z gasom in je oživel nazaj v 2-3sek in peljal dalje b.p.

e, tokrat je ugasnil čist.
ustavim ob strani, zaverglam in se sliši kot da vrti samo štarter.

najprej sem pomislil, da smo te sreče in je še na krapu odletela ketna tako kot fotru zadnjič zobata guma.
mal kolnem, probam še enkrat, isti šmoren.
pol se spomnim da se je tistem motorju, ki sem ga zadnjič enkrat privlekel domov,
menda zgodilo isto in so ugotovili da je ketna fuč...

začnem klet na polno, ker sem se ustavil lih pod železniškim podvozom in bi posledična stala cela LJ,
pa qrc, dejmo probat še enkrat... ljudski avto pali, poknem v prvo in pelje on dalje brez problema,
ni duha ni sluha o kakem pomanjkanju moči, skratka ko da se ništa ni zgodilo lihkar [smilie=blink.gif]

se pravi, na mrzlem motorju, nekje do 1km vožnje,
če pritisnem malo na gas, se avto upre, zgleda kot da bi zgubil ene dva cilindra,
sedaj v zadnjem primeru, je pa čist ugasnil, kot da bi ga zalilo al kaj.

svečke sem enkrat že zamenjal in je blo isto.
jih bom zamenjal še enkrat za vsak slučaj.

kaj bi lahko še bilo ?

drugih simptomov nobenih, avto laufa normalno.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: vr6 servis Q-ji

OdgovorNapisal/-a Slicker dne Če Feb 14, 2013 1:22 pm

Mas cinspulo al frtajler? Ooo ta lepi vr6 svet:)
Uporabniški avatar
Slicker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1210
Pridružen: Po Maj 28, 2007 2:15 pm
Kraj: okolica Trebnjega
Avto: Golf VR6

Re: vr6 servis Q-ji

OdgovorNapisal/-a Piky dne Če Feb 14, 2013 1:40 pm

ha ha ha ha

Verjetno je to ja. Imel iste probleme. :mrgreen:

http://www.favdl.net/forum/viewtopic.php?p=126723#p126723
The best engine in the world is the vagina.It can be started with one finger,it is self-lubricating,it takes any size piston and it changes its own oil every four weeks.
It is only a pity that the management system is so fucking temperamental.
Dr.H.O.K.
Uporabniški avatar
Piky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1178
Pridružen: So Maj 10, 2008 11:25 am
Kraj: LJ
Avto: VW CORRADO VR6

Re: vr6 servis Q-ji

OdgovorNapisal/-a suckovr6turbo dne Če Feb 14, 2013 2:31 pm

Ja žuci,to ti da misliti kaj bi lahko bilo,avto vžge mrzel in po kratkem času začne trokirati ali pa ugasne in potem štarter vrti v prazno kot da nebi sploh mel glave na motorju hehehe.Po parih poizkusih pa vžge in dela normalno in ti ni nič jasno.
Težava tiči v tlaku olja,se pravi v oljni črpalki-varnostni ventil visokega tlaka se iz neznanega razloga(verjetno svinjarije,drobni opilki in pobobno...)ne odpre in s tem povzroči previsok tlak olja v samem motorju in oljnih kanalih.Ker pa so dročniki ventilov šibka točka jih raztegne inmotor nima več kompresije.Sam še nisem imel primera pri vr6 pri ostalih pa in benz.in diesel.
Tastari vw-ji ki niso mel dročnikov in si podlagal ploščice pod ventile,tam ti je pa tesnilko oljnega filtra porinlo ven,in če si vztrajal in vedno bolj pritegoval oil.filter ti ga je na koncu odprlo(razneslo).Malo razmišljaj o tem,jst bi na tvojem mestu potegnu oil.pumpo dol pa pregledal :wink:
Uporabniški avatar
suckovr6turbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 227
Pridružen: To Feb 14, 2012 5:38 pm
Kraj: Usa
Avto: Prevec za nastevat

Re: vr6 servis Q-ji

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Če Feb 14, 2013 5:54 pm

Slicker napisal/-a:Mas cinspulo al frtajler? Ooo ta lepi vr6 svet:)

cinspulo, ker je novejši, torej OBD2 motor, ampak dvomim da je to to.


Piky napisal/-a:Verjetno je to ja. Imel iste probleme. :mrgreen:

http://www.favdl.net/forum/viewtopic.php?p=126723#p126723

po moje ni to to, ker avto ne crkne kar tako, ampak samo če na koncu ulice, ko se z mrzlim probam uštulit v gužvo, mrzlega pritisnem in takrat se upre, ampak samo takrat - v slabih treh letih do sedaj se je to zgodilo ene petkrat, zdaj je tud prvič gasnil čist, drugače je še vedno delal in peljal naprej, mal sem mu pomagal tako, da sem ga držal na drseči sklopki in je po 2-3sek imel spet polno moč in ni frkaval več, lahko si ga pritisnil na polno in vseeno ni blo frke.

mrzlega itak ne teram, še toplega ne, ampak saj pravim, včasih zjutre je treba vskočit v promet in se včasih upre.. pol pa dela bp.


suckovr6turbo napisal/-a:Ja žuci,to ti da misliti kaj bi lahko bilo,avto vžge mrzel in po kratkem času začne trokirati ali pa ugasne in potem štarter vrti v prazno kot da nebi sploh mel glave na motorju hehehe.Po parih poizkusih pa vžge in dela normalno in ti ni nič jasno.
Težava tiči v tlaku olja,se pravi v oljni črpalki-varnostni ventil visokega tlaka se iz neznanega razloga(verjetno svinjarije,drobni opilki in pobobno...)ne odpre in s tem povzroči previsok tlak olja v samem motorju in oljnih kanalih.Ker pa so dročniki ventilov šibka točka jih raztegne inmotor nima več kompresije.Sam še nisem imel primera pri vr6 pri ostalih pa in benz.in diesel.
Tastari vw-ji ki niso mel dročnikov in si podlagal ploščice pod ventile,tam ti je pa tesnilko oljnega filtra porinlo ven,in če si vztrajal in vedno bolj pritegoval oil.filter ti ga je na koncu odprlo(razneslo).Malo razmišljaj o tem,jst bi na tvojem mestu potegnu oil.pumpo dol pa pregledal :wink:


no, tole je verjetno ta prava razlaga.
sicer nikoli ne trokira ali ugasne mrzel, dela b.p. tako mrzel kot topel.
razen če ga mrzlega pritisnem...

sem že mislil da ima kak senzor vgrajen in ko vidi da bi ga mrzlega tiščal, "nekaj odpre" in adijo kompresija :lol:
ja, točno tako je zgledalo, kot da vrti brez kompresije.


bom pogledal oljno pumpo, itak bo treba naredit servis na 15.000, pa bom še karter snel zraven.
a se da ta überlauf-ventil spucat, razdret al bo treba kar drugo pumpo ?

drugače pa, kar se tiče tistega da ti dihtungo flikne na filtru ven, no točno to se je naredilo na gti-ju pred leti :roll:

k sreči krapa ne tiščim ne mrzlega ne vročega, drugače bi tud tu že kaj polomilo.





aja, pa še nekaj: oni motor ki sem ga dobil v gešenk, je mende naredil isto - ugasnil in ni več vžgal, vrtel pa kot da ni kompresije... zej če še zaropotalo ni nič, zna bit da sem dober motor domov privlekel :wink: al pa čez ventile piha...
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: vr6 servis Q-ji

OdgovorNapisal/-a suckovr6turbo dne Če Feb 14, 2013 10:18 pm

Ej žuci žuci,po moje kr pumpo dol potegn pa spuci tist varnostni ventil,ne bo škodilo :lol:
javi kakšen bo rezultat :D
lp.
Uporabniški avatar
suckovr6turbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 227
Pridružen: To Feb 14, 2012 5:38 pm
Kraj: Usa
Avto: Prevec za nastevat

Re: vr6 servis Q-ji

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Pe Feb 15, 2013 11:09 am

suckovr6turbo napisal/-a:kr pumpo dol potegn pa spuci tist varnostni ventil,
javi kakšen bo rezultat


bom spucal, obljubim :lol: in hvala za namig :D
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: vr6 servis Q-ji

OdgovorNapisal/-a Slicker dne Pe Feb 15, 2013 1:07 pm

a ni ventil za olje v glavi?
Uporabniški avatar
Slicker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1210
Pridružen: Po Maj 28, 2007 2:15 pm
Kraj: okolica Trebnjega
Avto: Golf VR6

Re: vr6 servis Q-ji

OdgovorNapisal/-a nevednez dne Pe Feb 15, 2013 1:36 pm

Slicker napisal/-a:a ni ventil za olje v glavi?


a ne služi ta samo temu, da olje ne odteče nazaj v karter?
Uporabniški avatar
nevednez
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: Pe Feb 16, 2007 3:33 pm
Avto: štirje krogci

Re: vr6 servis Q-ji

OdgovorNapisal/-a malinuc dne Pe Feb 15, 2013 1:57 pm

pomoje je ta za preprečitev škode na črpalki.
Uporabniški avatar
malinuc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Pe Jun 04, 2010 4:39 pm
Kraj: Zagorje ob Savi
Avto: Golf II GL TDI, MB 190D 2.5

Re: vr6 servis Q-ji

OdgovorNapisal/-a suckovr6turbo dne Pe Feb 15, 2013 3:59 pm

Slicker napisal/-a:a ni ventil za olje v glavi?

Ja je v glavi oljne črpalke...
Uporabniški avatar
suckovr6turbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 227
Pridružen: To Feb 14, 2012 5:38 pm
Kraj: Usa
Avto: Prevec za nastevat

Re: vr6 servis Q-ji

OdgovorNapisal/-a suckovr6turbo dne Pe Feb 15, 2013 4:01 pm

nevednez napisal/-a:
Slicker napisal/-a:a ni ventil za olje v glavi?


a ne služi ta samo temu, da olje ne odteče nazaj v karter?

Ta je namenjen samo temu ja...
Uporabniški avatar
suckovr6turbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 227
Pridružen: To Feb 14, 2012 5:38 pm
Kraj: Usa
Avto: Prevec za nastevat

Re: vr6 servis Q-ji

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Ne Jun 30, 2013 10:01 am

suckovr6turbo napisal/-a:kr pumpo dol potegn pa spuci tist varnostni ventil,
javi kakšen bo rezultat


isto.
mrzlega mal pritisnil in je ugasnil, čez minuto vžgal in delal b.p. dalje.

ventil laufa lepo sem in tja, svinjarije nobene, opilkov nobenih.
je pa res da se ne da pihnit skozi, vendar ne vem kje je končni položaj.
stisnil sem ga na roke kolkor je šlo, pa vseeno ne pihnem skozenj.
al je res kaj zamašeno al pa ne odprem dovolj ventila na roke, da bi pihnil čez :?

a si ti kdaj probal na roke stisnit in pihnit čez ?
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Prejšnja

Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov