Napisal/-a super98 dne Po Dec 05, 2011 1:06 pm
mašina kot taka ti paše not na šraufe in na nosilce. tukaj ne rabiš nobenih predelav. odloči se kakšen menjalnik boš uporabil. imaš dve možnosti, prva je od dvojke, druga pa od trojke. svetujem ti da za začetek pustiš od dvojke menjalnik, ker ne potegne za sabo nobenih predelav. če bi se odločil za menjalnik od Mk3, moraš zamenjati prestavno ročico/prestavni mehanizem (trojka ima zajle, dvojka pa drogovje) in nekaj moraš narediti s sklopko. pri trojki je hidravlična, pri dvojki na zajlo. lahko obdržiš hidravliko, vendar moraš zamenjati pedala in narediti luknjo za pritrditev cilindra v požarni steni. lahko se pa odločiš za predelavo na zajlo, kjer rabiš vagico, ki pride v menjalnik namesto hidro-cilindra in zajlo od '89 passata 35i. v tem primeru pedali sklopke ostanejo od Mk2.
dalje motor...
Imaš 2 varianti ABF motorjev. z blokado in brez. razlika je samo v elektriki oziroma v ECU-ju. Če dobiš tistega brez blokade je zadeva plug'n'play, sicer pod pogojem da je tvoj avto ZE2-novejša varianta elektrike. Če imaš stkalo za vse 4 na volanskem drogu potem je to ZE2. po letniku druga polovica '89, oziroma modelno leto '90.
Se pravi 8V motor ven, skupaj z motorno vejo elektrike. 16V-ja not, z elektriko vred, štekerji od elektrike so p'n'p jih vtakneš v fuse-box in pališ. to je to. pumpe za benz ostanejo in vse ostalo tudi... Edina stvar, ki jo je treba prevezati je obratomer. Žico z obratomerja vežeš direkt na cinšpulo (ki jo uporabiš od Mk3).
Če imaš blokado vžiga jo je treba dat "skenslat" ali pa zraven vežeš še code reader in "tabletko" iz ključa za vžig, ki jo kar nalimaš zraven.
No to bi nahitro bilo to. na forumo imamo 2 Mk2 ABF-a, enega ima uporabnik Burek, drugega pa Hex. Pri bureku sem pri predelavi sodeloval, in je operacija trajala en vikend...
TJUNING PA TO...