Stran 1 od 1

oldschool idle control valve

OdgovorObjavljeno: Po Jan 09, 2012 9:10 pm
Napisal/-a $küll
Slika

zanima me kako deluje ta zadeva. ni motorček oz pumpa, ampak kao da samo spušča več al manj zraka skozi?

pa zamima me še če se da sprobat če dela...

Re: oldschool idle control valve

OdgovorObjavljeno: Po Jan 09, 2012 11:09 pm
Napisal/-a super98
to deluje točno tako kot si opisal. lopute so pri teh avtih zaprte, štandgas se regulira s tem ventilom, ki je v bistvu bypass mimo lopute in skozi njega vleče zrak. ko je loputa na minimumu oziroma na nuli, ta sproži stikalo, ki potem preko računalnika (če je digifant) aktivira "leerlauf mode" in odpre ventil.

kako ga probaš? da ga priklopiš in vidiš ali dela :D

Re: oldschool idle control valve

OdgovorObjavljeno: To Jan 10, 2012 12:00 am
Napisal/-a eugene
notri je en bimetal ovit z grelno spiralo ki zasuka eno loputo- zaslonko. pri čisto mrzlem motorju rabi recimo 3 minute ( govorim na pamet) gretja, da se zapre, če je motor delno ogret in s tem je ogret tudi sam lerlauf ventil, ker je prišravfan nekam na motor ( navadno sesalni kol.), pa rabi recimo le še minuto da se zapre in tako zniža obrate prostega teka. Če je motor ogret na del temp bi moglo bit popolnoma zaprto.

Re: oldschool idle control valve

OdgovorObjavljeno: To Jan 10, 2012 12:10 am
Napisal/-a no_name
Daj ga v lonec z vodo, ki jo ohladiš čimbolj do ledišča.
Postavi ga noter tako, da boš videl "skozi luknjo".
Nato zalaufej šporget in glej kako se zapira.
Pri katerih temperaturah so skrajne lege ne vem ampak videti moraš premike.
Enako ponovi kakor je eugene rekel; čimbolj ga pohladi, nato pa daj na štrom.
Mora se začeti zapirat.

Kakšno UZ čiščenje ne bi škodovalo...

Re: oldschool idle control valve

OdgovorObjavljeno: To Jan 10, 2012 1:00 am
Napisal/-a $küll
ok, pol je normalno da je pri sobni temperaturi odprt.

za kaj pa rabi konektor na njemu? krmili on kaj al nekaj krmili njega?

Re: oldschool idle control valve

OdgovorObjavljeno: To Jan 10, 2012 7:54 am
Napisal/-a eugene
Konektor je povezan z grelno spiralo, ki je notri, ovita okoli bimetala. Ko avto dela je na njemu 12 v.
Slika
Slika

Re: oldschool idle control valve

OdgovorObjavljeno: To Jan 10, 2012 9:20 am
Napisal/-a $küll
ha torej žica greje bimetal, ne toplota motorja, to pomeni da če povežem gor 12v se bo počasi zapirala... če dela...

Re: oldschool idle control valve

OdgovorObjavljeno: To Jan 10, 2012 10:40 pm
Napisal/-a eugene
toplota motorja tudi greje.bolj kot je topel krajši je čas zapiranja. ja če daš gor 12v se bo zaprla če dela.