Predelava AAD -> ABK

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

Predelava AAD -> ABK

OdgovorNapisal/-a Goti dne Sr Maj 30, 2012 5:48 pm

Zdravo!

Me zanima, če je kdo kaj takega počel. Imam odlično ohranjen motor AAD (1984 ccm, 85 KW) z realnimi 130.000 prevoženimi, v audi 100 C4, ki je kot nov. Dobesedno.

In tega AAD jebe nekaj elektronika že nekaj časa, natančneje jetronic. Ne drži štandgasa, ni šans, menjali vse živo na uradnem servisu.
Zdaj glede na to, da je motor baje identičen novejši različici ABK, ki je ista, samo elektronika je VW digifant, sem pomislil, da bi ga na digifanta predelal, novejši letniki majo to že not, tako da bi lahko verjetno kje dobil komplet štrom, vbrizg in računalnik ...

Ima kdo kako idejo. pripombo, pomislek?

Nekaj na temo enakosti:
http://www.vask.org.nz/index.php?topic=10627.0
Uporabniški avatar
Goti
Šverca božje aktovke
 
Prispevkov: 2394
Pridružen: To Feb 28, 2006 11:56 am
Kraj: Ljubljana/Prevalje
Avto: Tolsti šved - xc90

Re: Predelava AAD -> ABK

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Maj 30, 2012 7:04 pm

kaj je to 2.0 16v kot ima skull v compiju? Mislim da je največja težava senzor na glavni gredi, ki pa je seveda rešljiva. drugo je samo prevekslaš.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3802
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Predelava AAD -> ABK

OdgovorNapisal/-a Goti dne Sr Maj 30, 2012 8:01 pm

Ne, 8V klasika. Oba 85 KW, 4 cilindre, isti blok in glava.
Uporabniški avatar
Goti
Šverca božje aktovke
 
Prispevkov: 2394
Pridružen: To Feb 28, 2006 11:56 am
Kraj: Ljubljana/Prevalje
Avto: Tolsti šved - xc90

Re: Predelava AAD -> ABK

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Sr Maj 30, 2012 8:37 pm

?? 2.0 85kw naj bi bil 5cilindrc v stari stotki. Mislm typ44. Prvic slisim za kej tacga. Razen Porsche, ki ima 125km.
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: Predelava AAD -> ABK

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne Sr Maj 30, 2012 10:49 pm

Gloga napisal/-a:?? 2.0 85kw naj bi bil 5cilindrc v stari stotki. Mislm typ44. Prvic slisim za kej tacga. Razen Porsche, ki ima 125km.

ja jaz vem da je moj kolega mel v stotki 2,0 motor 4 cilinderski ki je bil na oko videt enak kot iz golfov trojk 1.8..

videt je bil nekak tak..

Slika
nevem pa kolko ps je mel..je pa vedno jamral da nikam negre in da žere ko svinja..hehe

samo ta na sliki j 2.0 101 ps..

wiki pa pravi to.. tak da je obstajal..

Modell Hubraum (cm³) Motorcode Zylinder Leistung Bauzeit

2.0 1984 AAE 4 74 kW (101 PS) 12.1990–07.1994

2.0 E 1984 AAD, ABK 4 85 kW (115 PS) 12.1990–07.1994

2.0 E 16V 1984 ACE 4 103 kW (140 PS) 01.1992–07.1994
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: Predelava AAD -> ABK

OdgovorNapisal/-a Goti dne Če Maj 31, 2012 12:15 am

Hehe, kaj vidva izumljata, saj sem napisal, da gre za C4 in ne C3. Motor je AAD in je identičen ABK, samo z drugim vbrizgom.

Ista prostornina, isti konji.

Tako zgleda:

http://www.youtube.com/watch?v=bRqiODzzKrA

Tu je pa za primerjavo:

http://www.audicoupetyp89.de/engine.htm

Slika
Slika
Uporabniški avatar
Goti
Šverca božje aktovke
 
Prispevkov: 2394
Pridružen: To Feb 28, 2006 11:56 am
Kraj: Ljubljana/Prevalje
Avto: Tolsti šved - xc90

Re: Predelava AAD -> ABK

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Maj 31, 2012 6:31 am

V glavnem vse pomenjaš z enega na drugega. Če nima senzorja na gredi in dobiva podatke o hitrosi vrtenja in fazi iz razdelilca pa toliko lažje. če ima senzor na gredi in ta je pri vag notri v bloku pa je zajebancija, bi mogu zobato kolo nekako na gred montirat in zrvtat luknjo v bloku za senzor. lahko pa nardiš zunanje na jermenici, kot imajo normalni avti, ampak mora pazit na pozicije zobatega kolesa in senzorja.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3802
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Predelava AAD -> ABK

OdgovorNapisal/-a Goti dne Če Maj 31, 2012 12:36 pm

Uh, v take podvige s senzorji se ne bi spuščal, ni časa. Edino tako, kot sem že najprej napisal. Če bi šlo enostavno premaknit štrom in kolektor in šobe in kišto za zračni filter in ... Vprašanje, če je sploh pumpa za bencin ista. Moram etko ali etos zakurblat najprej.
Uporabniški avatar
Goti
Šverca božje aktovke
 
Prispevkov: 2394
Pridružen: To Feb 28, 2006 11:56 am
Kraj: Ljubljana/Prevalje
Avto: Tolsti šved - xc90

Re: Predelava AAD -> ABK

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Maj 31, 2012 12:42 pm

pumpo lahko pustiš od k-jeta.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3802
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron