Nastavitev motorja 2E

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

Nastavitev motorja 2E

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Ne Jul 08, 2012 10:34 pm

Ima gdo kaj več iskušenj z nastavitvijo motorja 2E ? (Golf 3 gti 115 KM )
Nikakor ne uspem nastaviti obratov in nikakor mi ne uspe doseči,da bi po spuščenem plinu obrati koj padli na prosti tek. Motor je generalno obnovljen,"fauš" zraka ne jemlje. Poiskusil sem menjati merilec pretoka zraka,regulator prostega teka,kot tudi računalnik. Motor so vgradili v cadija 1 in ga tudi mehansko sfrizirali,kar se vidi po ošiljeni odmični gredi in poliranih kanalih ter ispušnega kolektorja,ki ima izhod za vsak valj do podna.
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: Nastavitev motorja 2E

OdgovorNapisal/-a BureK dne Ne Jul 08, 2012 11:35 pm

kaj ni nek plastični čep na LMM-u ki ga snameš in potem z enim malim inbusom štelaš neki....pa na loputi bi tudi mogu bit en vijak če se ne motim
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Nastavitev motorja 2E

OdgovorNapisal/-a GTI-user dne Ne Jul 08, 2012 11:56 pm

Najbolše bo če se na bertoneta obrneš on menda obvlada 2E motrje :wink:
Uporabniški avatar
GTI-user
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr Apr 07, 2010 8:21 pm
Kraj: Vrhnika
Avto: šou na THP francoza

Re: Nastavitev motorja 2E

OdgovorNapisal/-a bertovtone dne Po Jul 09, 2012 12:00 am

oddusek motorja spelji nekam na tla tam na sesalni cevi pa blindiraj luknjo bo prec boljs,drgac pa lmm ali motorcek prosega teka mam oboje za probat ce rabis,
da se pa tudi nastavljat lmm ,je pa tudi razlika v lmm niso vsi isti
na loputi pa na enih je bil vijak za nastavitev na velikih ga pa ni vendar tle je vsa pamet v lmm in motorcku prostega teka

lp
old volkswagens never die,they just get lower
----------------------------------------------------------
luža pod starim avtomobilom je švic od konjev
-----------------------------------------------------------
Uporabniški avatar
bertovtone
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2019
Pridružen: Sr Apr 21, 2010 3:09 pm
Kraj: /\^¿
Avto: mk1 GTI 16V./passat R line/.Land cruiser

Re: Nastavitev motorja 2E

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Po Jul 09, 2012 8:15 am

Včas,ko so ti motorji še bili aktualni vsakodnevno (20 let nazaj),sem nastavljal CO na merilcu zraka. Imam tri za probat,pa se na nobenmu ne da nastavljat. Vse je blendirano z aluminijastim debelim čepom,ki ne gre ven brez vrtanja. Nastavnik prostega teka sem tudi menjal še z enim, pa ni nekakšnega uspeha. Imam takšen motor v svojmu avtu,ki sem ga pred kratkim sestavil in vgradil in dela bp u nulo a ne upam z njega kaj vzet,da se še meni kaj ne sfuzla, :lol: !

Moti me to,da je motor kao 2E,vse je enako kot na mojmu,samo na loputi gasa ima dva konektorja in ne najdem sheme,ki bi imela dva konektorja. Moj ima samo enega,ki določa položaj plina.Tu pa ne vem,čemu služi.

Poleg tega ima pred regulatorjem prostega teka eno bay-pas povezavo na cev za servo ojačevalec zavor,ki ga moj tudi nima. Menim,da rač. ne dobi info da mora bit prosti tek, a se v to še nisem poglabljal. Najprej sem moral napravit eno srednjo generalko,ker je olje sililo v drugi valj.

Motor so vgradili v nemčiji eni mojstri menda kar tako na hitro in ne vem,od česa bi naj bil. Po računalniku sodeč,je od enga avtomatika,a sem tudi računalnik zamenjal,pa ni dobro. Boljše je le to,da so plini dosti boljši,kar nakazuje,da je računalnik navit. Avto gre pa sicer kot reaktivec :lol:

Še to,navodila za nastavitev točke vžiga po elsi so zelo zakomplicirana. Koliko se po iskušnjah nastavi vžig na prostem teku ?
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: Nastavitev motorja 2E

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Po Jul 09, 2012 9:21 am

enak problem sem jaz mel na hondi crx ko sem predelal iz avtomatika na ročnega. ni pa ni spustu prostega teka pod 1500rpm.
na koncu se obupal in zamenjal celoten sesalni kolektor z vsemi senzorji, tezava je bila odpravljena. kaj in kako mi pa se danes ni jasno. lahko da ti manjka kaka povezava med računalniki med motornim in za avtomatiko, nekaj v tej smeri mislim (po delovanju se nisem več ubadal) da je bilo krivo za visok prosti tek.
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: Nastavitev motorja 2E

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Po Jul 09, 2012 12:58 pm

si prepričan da je 2e? da ni kak drug 2.0 8v motor?
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Nastavitev motorja 2E

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Po Jul 09, 2012 1:05 pm

Na bloku je 2E, krmilnik je po kataloški tudi 2E, a za avtomatika. Sicer kot sem omenil, sem krmilnik menjal,a ni vredu. Bom še počakal na kakšnen predlog dan,dva,potem bom zadevo odpravil razlike med mojim in tem motorjem. Potem pa [smilie=chair.gif] nad švabe šušmarje :wink: !!
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: Nastavitev motorja 2E

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne To Jul 10, 2012 11:04 pm

ena redkih stvari, ki so me motile na 2E motorju, je bilo ravno to, (pre)počasno padanje vrtljajev na štant-gas.

nikoli zrihtal in sčasoma se tud sekiral nisem več (je pa padlo na 900 obratov, to pa je).
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Nastavitev motorja 2E

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Sr Jul 11, 2012 7:23 am

Ma men na mojmu kar dobro špila, pa sem vse kar na oko nastavil vključno s predvžigom vred. Sem frtajler malo levo-desno in basta ! je blo treba improvizirat,ker sem bil neučakan. Podrobnosti sledijo. Ma sedaj mi je en navlekel eno kosilnico od cadija,tu pa nič ne štima. Ma si moram čas vzet.
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: Nastavitev motorja 2E

OdgovorNapisal/-a GTI-user dne Po Jul 16, 2012 6:18 pm

Ker je lih tema o 2E motorjih pa da ne odpiram nove bom, kar tu prašal. Avto mi konkretno preveč bencina popije. Tankam čist polnega naredim 230kilometrov in je tank 3/4 prazen :( . Menjal sem lambdo sondo ampak je isto. Avto je avtomatik, motor ni nič tikan razen drug izpušni kolektor imam pa katalizator je odstranjen.
lp
Uporabniški avatar
GTI-user
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr Apr 07, 2010 8:21 pm
Kraj: Vrhnika
Avto: šou na THP francoza

Re: Nastavitev motorja 2E

OdgovorNapisal/-a bertovtone dne Po Jul 16, 2012 7:20 pm

ce nimas original lambde je to zaradi nje sem sam probaval vsesorte...isto ce nimas vziga nastavlenga se ti pozna na porabi
old volkswagens never die,they just get lower
----------------------------------------------------------
luža pod starim avtomobilom je švic od konjev
-----------------------------------------------------------
Uporabniški avatar
bertovtone
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2019
Pridružen: Sr Apr 21, 2010 3:09 pm
Kraj: /\^¿
Avto: mk1 GTI 16V./passat R line/.Land cruiser

Re: Nastavitev motorja 2E

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne To Jul 17, 2012 7:26 am

Meni je zadevo uspelo urediti,ne u nulo,ker je motor friziran,a do meje uporabe. Tale 2E je dokaj simpl zadeva,samo vse mora biti BP. Porabo boš pa najbolje čekiral z meritvijo ispušnih plinov. Na osnovi teh meritev boš lahko določil vzrok previsoke porabe. Najpomembneje je,da nimaš kje vstopa "tujega " zraka,ki ti bo največ dvignil porabo.
Kar se tiče porabe ocenjujem,da bom s svojmu napravil nekje okoli 600 km z enim tankom (55l) mešane vožnje, (regionalna,mestna,avtocesta)
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: Nastavitev motorja 2E

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne To Jul 17, 2012 11:46 am

jest jih nardim tam nekje, ja. 600-650.
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Nastavitev motorja 2E

OdgovorNapisal/-a jerson dne To Jul 17, 2012 12:40 pm

jst jih z ABFjem delam 600-700.....tank naj bi imel 55l, jaz sem ga čisto(do pumpe sm komj še prišel :D) spraznil in vanj nalil max 49l, mogoče kdo ve vzrok? :lol:
Uporabniški avatar
jerson
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po Mar 07, 2011 12:43 pm
Avto: Passat R-Line

Re: Nastavitev motorja 2E

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne To Jul 17, 2012 1:53 pm

Ti imaš čarobno roko, naliješ jih 55,pokaže pa 49 :wink: :D Drugače pa tale cady, s katerim se ukvarjam pije zihr 15 litrov. Deset mi jih je skuril na mestu med nastavljanjem motorja :roll:
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: Nastavitev motorja 2E

OdgovorNapisal/-a bertovtone dne To Jul 17, 2012 2:11 pm

to pa kar tece,da nimas povratka v tank zabitga??
old volkswagens never die,they just get lower
----------------------------------------------------------
luža pod starim avtomobilom je švic od konjev
-----------------------------------------------------------
Uporabniški avatar
bertovtone
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2019
Pridružen: Sr Apr 21, 2010 3:09 pm
Kraj: /\^¿
Avto: mk1 GTI 16V./passat R line/.Land cruiser

Re: Nastavitev motorja 2E

OdgovorNapisal/-a GTI-user dne To Jul 17, 2012 6:47 pm

bertone napisal/-a:ce nimas original lambde je to zaradi nje sem sam probaval vsesorte...isto ce nimas vziga nastavlenga se ti pozna na porabi

Lambda je BOSCH kataloška številka na novi sondi in na stari sta isti. Tud konektor je isti. Tone a je možno da mam tud jaz povratek zabit?
Lp
Uporabniški avatar
GTI-user
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr Apr 07, 2010 8:21 pm
Kraj: Vrhnika
Avto: šou na THP francoza


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov