Včas,ko so ti motorji še bili aktualni vsakodnevno (20 let nazaj),sem nastavljal CO na merilcu zraka. Imam tri za probat,pa se na nobenmu ne da nastavljat. Vse je blendirano z aluminijastim debelim čepom,ki ne gre ven brez vrtanja. Nastavnik prostega teka sem tudi menjal še z enim, pa ni nekakšnega uspeha. Imam takšen motor v svojmu avtu,ki sem ga pred kratkim sestavil in vgradil in dela bp u nulo a ne upam z njega kaj vzet,da se še meni kaj ne sfuzla,
!
Moti me to,da je motor kao 2E,vse je enako kot na mojmu,samo na loputi gasa ima dva konektorja in ne najdem sheme,ki bi imela dva konektorja. Moj ima samo enega,ki določa položaj plina.Tu pa ne vem,čemu služi.
Poleg tega ima pred regulatorjem prostega teka eno bay-pas povezavo na cev za servo ojačevalec zavor,ki ga moj tudi nima. Menim,da rač. ne dobi info da mora bit prosti tek, a se v to še nisem poglabljal. Najprej sem moral napravit eno srednjo generalko,ker je olje sililo v drugi valj.
Motor so vgradili v nemčiji eni mojstri menda kar tako na hitro in ne vem,od česa bi naj bil. Po računalniku sodeč,je od enga avtomatika,a sem tudi računalnik zamenjal,pa ni dobro. Boljše je le to,da so plini dosti boljši,kar nakazuje,da je računalnik navit. Avto gre pa sicer kot reaktivec
Še to,navodila za nastavitev točke vžiga po elsi so zelo zakomplicirana. Koliko se po iskušnjah nastavi vžig na prostem teku ?