VR6 hlajenje

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

VR6 hlajenje

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne To Jul 17, 2012 11:03 am

Potem ko mi je pozimi "odpadel" jermen (in sem dal gor novega jasno),
sem porajtal da avto rabi zeeeelo dolgo časa da se ogreje,
ko sem rinil v hajmatdinske klance na poti na wsee, se je pa zadeva preveč grela,
cagar je šel kar za kako tretjino čez normalo (sredinsko črtico za delovno temp.)


Ajd sem rekel, prekuhalo je termostat in je zaglavil v neki pozi in voda durh marš teče skozenj,
zato se ne ogreje po parih km na del. temp., ko je pa vroč ga pa pač ne odpre do konca in
se potem pač ogreva preko del. temp.


Snamem boga in pol iz avta da sem sploh prišel zraven, potegnem ven termostat in je bil lepo zaprt [smilie=blink.gif]
Ga stestiram v loncu vroče vode in se lepo odpira na vroče in zapre nazaj, ko mu je hladno.

Kaj pa zdaj, termostat očitno normalno deluje, cagar ga pa biksa po svoje ?
Pozimi sem dejansko imel občutek da se avto ne segreje, ker drugače zelo hitro začne pihat toplo, tukaj je blo pa treba kar nekaj časa čakat. In ko sem ga pozimi malo pritisnil po lj-obvoznici, se je motor začel ohlajat,
torej cagar padat navzdol, čeprav niti ni bil ogret na del.temp.

Simptomi kot za fuč termostat, a on dela normalno.

In ja, je original roba, Wahler - Made in Germany, in ja, jebentilator dela.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: VR6 hlajenje

OdgovorNapisal/-a BureK dne To Jul 17, 2012 11:53 am

če so vidni znaki obrabe na tisti osovinici, ki konča v uni zaprti kapsuli, in če se ne vrača enakomerno ampak se tu pa tam kje ustavi za kako stotinko sekunde, potem lahko to jebe. pa tudi ti nisi meril točne temperature odpiranja in zapiranja, tako da nisi "verodostojen" :mrgreen:
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: VR6 hlajenje

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne To Jul 17, 2012 1:52 pm

waser pump
po domače vodna pumpa?
dej ti lepo prvo poglej kaksne so cevi ko se avto segreva. na kilerju, sta obe topli, se prednima delovno tem.-> termostat, nobena topla-> termostat ali vodna pumpa.
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: VR6 hlajenje

OdgovorNapisal/-a čare dne To Jul 17, 2012 3:42 pm

E moj stari prdec imel si razkopan termostat pa si šel not tlačit tega istega starega.Naj ti malo v pomoč povem da sem na tipotu zamenjal 3 termostate ki so bili ne moreš verjet zaprti in ja tudi lepo so se odpirali od tega sta bila 2 BEHR ki sta bila kvalitetna in to vsak po eno leto potem pa spet cager samo do 75 stopinj pozimi. Menjaj termostat!
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: VR6 hlajenje

OdgovorNapisal/-a čare dne To Jul 17, 2012 3:43 pm

A ja pa praviš da se ti greje??Operi hladilnik (satje) ker po 18 letih najbrž ni več super prehodno.
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: VR6 hlajenje

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne To Jul 17, 2012 8:47 pm

BureK napisal/-a:če so vidni znaki obrabe na tisti osovinici, ki konča v uni zaprti kapsuli, in če se ne vrača enakomerno ampak se tu pa tam kje ustavi za kako stotinko sekunde, potem lahko to jebe. pa tudi ti nisi meril točne temperature odpiranja in zapiranja, tako da nisi "verodostojen" :mrgreen:


ti bom jaz dal stotinko boš videl :lol:
res da je stari originalni malo počasnejši kot ta novi za 15 ojru,
ampak ima ta novi tud malo manjšo luknjo, zato pa hitreje in bolj odpre in bo nazadnje po moje čisto enako.

sicer pa: če bi prepočasi odpiral, bi se motor hitro segrel na delovno temp. in čez,
tako pa se počasi ogreje, šele nato pa gre cagar čez... kot da bi bil hladen odprt,
ko je pa segret pa da ne bi dovolj hitro odprl, sej pravim, simptomi kot da je zaštekan termostat,
oz. kot da samo v srednjem delu malo odpira in zapira, v končne položaje pa ne pride.
pa ni zaštekan, gre all-da-way, edino če ga res kaka stotinka ne frkava :roll: :lol:
bomo vidli kak bo z drugim.

pocesnkII napisal/-a:waser pump
po domače vodna pumpa?
dej ti lepo prvo poglej kaksne so cevi ko se avto segreva. na kilerju, sta obe topli, se prednima delovno tem.-> termostat, nobena topla-> termostat ali vodna pumpa.


sproti sem še ugotovil, da ne dela pomožna električna pumpa, ampak tam nekje na corrado-forumih
sem prebral da so jih kar ven pobrali in brikali cev, da je bil vodokrog torej brez pumpe.
ta dodatna pumpa pomaga kadar se npr. vklopi jebentilator po tem ko ugasneš avto in voda kroži dokler laufa ventilator, čeprav je moped ugasnjen in glavna pumpa ne pumpa več.


čare napisal/-a:E moj stari prdec imel si razkopan termostat pa si šel not tlačit tega istega starega.Naj ti malo v pomoč povem da sem na tipotu zamenjal 3 termostate ki so bili ne moreš verjet zaprti in ja tudi lepo so se odpirali od tega sta bila 2 BEHR ki sta bila kvalitetna in to vsak po eno leto potem pa spet cager samo do 75 stopinj pozimi. Menjaj termostat!


zdaj sem prvič razkopal, termostat imam pa en nov za 15 ojru in če bo z njim delalo tako kot mora,
grem takoj po tistega za 50 ojru na porsche oz. če bi kje ceneje dobil tega origi Wahlera.
tam na stahlrubeerju ste rekli da imajo wahlerja, samo tam mi že en mesec nihče ne dvigne tulifona [smilie=angry.gif]
a ta štalgruber sploh še obstaja al kaj sem jaz zej take sreče da so lih takrat vsi na čik pauzi ??

no, saj pravim, za probo imam enega novega jeftinca in bom videl če bo kaj razlike.

sem pa, upam vsaj, našel tudi kje vodo pušča, ker sem bil zadnje cajte več pri pipi kot na tank-šteli :wink:
med tem plastičnim ohišjem termostata in senzorjev ter blokom motorja je bilo okol tesnila kar konkretno apnenca in verjetno tudi tesnilca. ohišje samo kot tako je brez razpok, zna bit da so ga že menjali in ker je treba dihtungo posebej naročit, je mojster verjetno kar staro nazaj not vtaknil :roll: nova dihtunga pride jutri, stane malo manj ku 6 ojru, nisem pa prej videl da je tud ena flančna zelo slaba, tak da bom jutri naročil še njo, dokler ne pride še ta,mi je pa Peter eno posodil, ki je na prvi pogled čisto ok.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: VR6 hlajenje

OdgovorNapisal/-a čare dne To Jul 17, 2012 8:52 pm

Stahlgruber:

01 5873 121
171
172
173

Če se ti do 16 ure na nobenega od teh telfonov kdo ne javi imaš ti zanič telefon. :D
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: VR6 hlajenje

OdgovorNapisal/-a nevednez dne To Jul 17, 2012 8:57 pm

meni se je termostat, ko sem ga dal ''kuhat'' normalno odprl in ko se je ohladil tudi normalno zaprl, ampak v avtu pa ni delal kot je treba in je bil (verjetno) skozi odprt ker avto se ni segrel na delovno temp.

Menjava z novim originalnim je rešila vse probleme.

Sicer nisem imel težav na VR6 motoju, ampak na 1.9TDI motorju :D
Uporabniški avatar
nevednez
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: Pe Feb 16, 2007 3:33 pm
Avto: štirje krogci

Re: VR6 hlajenje

OdgovorNapisal/-a luka32 dne To Jul 17, 2012 9:40 pm

nevem kako vi veste kakšna je temperatura, ko kuhate te termostate :|
Uporabniški avatar
luka32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1353
Pridružen: Pe Feb 29, 2008 8:03 pm
Kraj: Litija
Avto: golf iv, type 3 68'

Re: VR6 hlajenje

OdgovorNapisal/-a čare dne To Jul 17, 2012 9:50 pm

Sej prodajajo tud termometre nad 50 stopinj.
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: VR6 hlajenje

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Sr Jul 18, 2012 3:52 pm

Vlado bi rekel: greje zdaj on :D


dobil danes dihtungo, sestavil in šel na probe-fahrt.
notri je zej termostat za 15 ojru in se segreje takoj na del.temperaturo.

Slika


dihtunga 5,38 eur, termostat 13,80 eur.
treba najdit še električno pomožno vodno pompo, ker se mi zdi da bo z njo le bolj ziher kot pa brez.
tamala flančna za na plastično ohišje senzorjev in termostata pride cca. 20 ojru, naročim po dopustu.


edino še puščanje vode me malo skrbi, dolil sem cca 1l po prvi furi,
jasno, ker sem odprl gretje da je še radiator v kabini nafilalo.
pole sem skočil še po opravkih, onih kapljic ki so se vedno pojavile pod parkiranim avtom, ni več,
nivo je pa kljub temu spet malo padel.

če da vidimo reče shiptare.


osnovna napača je pa torej res bil termostat, hvala za spodbudo in nasvete [smilie=beer2.gif]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: VR6 hlajenje

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Če Avg 02, 2012 12:30 am

ŽucMac napisal/-a:
sproti sem še ugotovil, da ne dela pomožna električna pumpa, ampak tam nekje na corrado-forumih
sem prebral da so jih kar ven pobrali in brikali cev, da je bil vodokrog torej brez pumpe.
ta dodatna pumpa pomaga kadar se npr. vklopi jebentilator po tem ko ugasneš avto in voda kroži dokler laufa ventilator, čeprav je moped ugasnjen in glavna pumpa ne pumpa več.




kako je na golfih in korlnih nimam pojma, ampak na sharanu tale pomožna pompa mora bit,
ker se drugače pri enih 130km/h in zunanjih temperaturah nad 30°C začne šestak gret kar konkretno preko normale.

danes zamenjal še to, tak da bo ja mir in reč taka kot je original zamišljena.
amerikanerji naj jih pa kar ven mečejo, na njihovem corrado forumu sem namreč prebral,
da niso opazili nobene razlike... :lol:


pol pa reč kej 8)
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: VR6 hlajenje

OdgovorNapisal/-a suckovr6turbo dne Pe Avg 03, 2012 4:50 pm

ŽucMac napisal/-a:
ŽucMac napisal/-a:
sproti sem še ugotovil, da ne dela pomožna električna pumpa, ampak tam nekje na corrado-forumih
sem prebral da so jih kar ven pobrali in brikali cev, da je bil vodokrog torej brez pumpe.
ta dodatna pumpa pomaga kadar se npr. vklopi jebentilator po tem ko ugasneš avto in voda kroži dokler laufa ventilator, čeprav je moped ugasnjen in glavna pumpa ne pumpa več.




kako je na golfih in korlnih nimam pojma, ampak na sharanu tale pomožna pompa mora bit,
ker se drugače pri enih 130km/h in zunanjih temperaturah nad 30°C začne šestak gret kar konkretno preko normale.

danes zamenjal še to, tak da bo ja mir in reč taka kot je original zamišljena.
amerikanerji naj jih pa kar ven mečejo, na njihovem corrado forumu sem namreč prebral,
da niso opazili nobene razlike... :lol:


pol pa reč kej 8)

Isto je tud pri drugih večjih motorjih ne sam pr golfih in korlnih,te pumpe niso ble gor dane za okras ampak imajo svoj namen.Tisti k pa misljo da je lohk tud brez pa naj brikajo cevi,to je lahko kvečjemu kratkotrajna rešitev,dolgoročna pa pogubna za motor :mrgreen:
Uporabniški avatar
suckovr6turbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 227
Pridružen: To Feb 14, 2012 5:38 pm
Kraj: Usa
Avto: Prevec za nastevat

Re: VR6 hlajenje

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Pe Avg 03, 2012 7:14 pm

bmw tega nima [smilie=biggrin.gif] pa je 3.0 in isto 6 cilindrov
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: VR6 hlajenje

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Pe Avg 03, 2012 11:43 pm

zato se mu pa reče BemuMaterWagen, našim kištam pa ljudski vagen :mrgreen:
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov

cron