Povečanje ventilov na glavi motorja Golf 1 GTI

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

Povečanje ventilov na glavi motorja Golf 1 GTI

OdgovorNapisal/-a golf1_16V_T dne Ne Sep 23, 2012 9:19 pm

Pozdravljeni,

v mislih imam predelati glavo EG motorja 1.6 od GTI-ja. Zanima me, če kdo v Sloveniji dela takšne predelave in kolko bi to stalo. V mislih imam naslednje:
-povečanje sesalnih in izpušnih kanalov ter poliranje le teh (to se ni tak problem)
-povečanje ventilov sesalni-40mm izpušni-36mm

Slika

Slika

Na slikah lahko vidite omenjeno predelavo se pravi povečanje ventilov in kanalov ter optimiranje le teh. Prosim za vašo pomoč, če kdo ima s tem izkušnje oz. kdo lahko to naredi v Sloveniji.
Fuck new models cars i'm riding old school !!
Uporabniški avatar
golf1_16V_T
Novinec
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 7:31 pm
Kraj: Murska Sobota
Avto: golf1

Re: Povečanje ventilov na glavi motorja Golf 1 GTI

OdgovorNapisal/-a eugene dne Ne Sep 23, 2012 10:44 pm

Kot prvo to ni glava od EGja. sesalni od 40 ( in izpuh 33) ima 2ka 8V, ampak žal ne gre v glavo od Egja ker je tipa heron in ima daljša stebla. Kot drugo si sploh lociral ventile in sedeže, ki so za EGja in si prečekiral ceno.

Naprej bom ko boš objasnu zakaj se boš spustu v to predelavo ( zahtevna), prav te mašine( 1.6 gti motor EG) ki ima polno enih posebnosti, ki so posledica heron tipa konstrukcije.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Povečanje ventilov na glavi motorja Golf 1 GTI

OdgovorNapisal/-a no_name dne Ne Sep 23, 2012 10:48 pm

Če je omenjena predelava na sliki je vsekakor ne bi priporočil, ker gre že sedišče enega ventila v drugega.
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: Povečanje ventilov na glavi motorja Golf 1 GTI

OdgovorNapisal/-a golf1_16V_T dne Po Sep 24, 2012 8:10 am

Tudi jaz nisem prepričan če je to glava od EG bolj disi po Audi 80 glavi, ki pa mora 100% pasat na ta blok. Pri tako predelani glavi se več ne uporabljajo poglobljeni bati se pravi heron - kar če si prav razlagam pomeni izgorevanje v batih oz. cilindrih ne v glavi. Pri tej glavi na sliki bi moral uporabiti ravne bate recimo od Audi 80 gt ali kaj podobnega.
To glavo na zgornjih slikah imam možnost kupiti za 350 € - kaj menite o tej ceni. Prav tako imam možnost kupiti glavo na spodnjih slikah s tem da nevem cene. Vendar ta glava ni primerna za cesto ker je ekstremno predelana za gorske dirke. Naprimer povečana je tudi izgorevalna komora na 31ccm.

Slika

Slika
Fuck new models cars i'm riding old school !!
Uporabniški avatar
golf1_16V_T
Novinec
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 7:31 pm
Kraj: Murska Sobota
Avto: golf1

Re: Povečanje ventilov na glavi motorja Golf 1 GTI

OdgovorNapisal/-a BureK dne Po Sep 24, 2012 8:23 am

jaz bi šel na odpad po 1.8T motor raje kot kupovat to glavo
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Povečanje ventilov na glavi motorja Golf 1 GTI

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Sep 24, 2012 8:36 am

Ne tisto ni EG glava. Tašne ekstra predelave so za 9k obratov. Si prepričan da bo vse ostalo ( mazanje, bati , ojnice, odmična, dročniki, fedri) kos temu. Razen za neke origigi dirkalnike ne vidim smisla se it take extremne predelave EGja oz 1.6 mašine.
Za 350 evrov ti ne bo nobeden šel tega delat. Tako da kar se cene tiče je recimo da ugodno. Me pa tudi mene malo skrbi tisto prekrivanje sedežev. Sicer sem že vidu to ampak se mi ne zdi dobra praksa. Druga glava kjer ni nobenega squish območja pa mi ni neki všeč. In še boš imel problem dosešt pametno kompresisko razmerje z standardnimi komponentami, ki pa itak niso primerne če motor rabi tako glavo.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Povečanje ventilov na glavi motorja Golf 1 GTI

OdgovorNapisal/-a golf1_16V_T dne Po Sep 24, 2012 8:46 am

Motorjev mi ni potrebno iti iskat na odpad ker jih imam dovolj doma. :lol: Problem pa je v tem da ne moraš nič homologirat v Golf 1. Mogoče bi še šlo kakšnega 16V, ki ga prav tako imam doma vendar zelo težko. Poznam dosti ljudi v Mariboru in Ljubljani pa mi ne morejo pomagat. Se pravi da se neda oz. je zelo, zelo težko homologirat. Zato sem se odločil narediti avto v kar se da original stanje. Seveda pa bi motor naj imel nekaj konjev več. Cilj mi je tam bllizi 200KM kar za tak motor pomeni ogromno denaraja. Maš pa nekaj kar nima vsak.
Fuck new models cars i'm riding old school !!
Uporabniški avatar
golf1_16V_T
Novinec
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 7:31 pm
Kraj: Murska Sobota
Avto: golf1

Re: Povečanje ventilov na glavi motorja Golf 1 GTI

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Sep 24, 2012 9:37 am

Imaš kak dober blok 1.6 jaz ga iščem že kar neki cajta . Imam 4 počene duma. Tudi zaradi tega ti priporočam da vzemeš za osnovo DX mašino , ki je 1.8 8v iz poznejših gtijev 1 in se jo torej da brez problema homologirat. 1.8 bloki namreč niso pokali kot tej 1.6.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Povečanje ventilov na glavi motorja Golf 1 GTI

OdgovorNapisal/-a golf1_16V_T dne Po Sep 24, 2012 12:21 pm

Na žalost imam samo enega in tega rabim. Bom pa vprašal če kdo ima kaj doma. Ker se s temi motorji še nisem ukvrjal še tudi slišal nisem da bi bloki pokali. Lahko narediš kakšno sliko kje poči?
Fuck new models cars i'm riding old school !!
Uporabniški avatar
golf1_16V_T
Novinec
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 7:31 pm
Kraj: Murska Sobota
Avto: golf1

Re: Povečanje ventilov na glavi motorja Golf 1 GTI

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Sep 24, 2012 12:48 pm

Okoli vijakov glave na zadnji strani. Ta na sliki je minimalno. Druga dva sta dosti bolj očitna.

Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Povečanje ventilov na glavi motorja Golf 1 GTI

OdgovorNapisal/-a malinuc dne Po Sep 24, 2012 11:01 pm

hm tko mal laično, se mi povečava sedežev ne zdi ne vem kako zahtevna, pocentriraš zadevo in sfrezaš ven stari sedež, zafrezaš utor za novi sedež, ter vgradiš novega. zdej ne vem kakšne trdote sedeži so kej za te predelave.
vem da majo kakšni tovornjaki z EU5 eko normo trdoto sedežev tudi čez 50 HRC. take je težko kotno porezkat že s stružnimi ploščicami na hungerju, navadni rajbarji pa se jih niti slučajno ne "primejo"
Uporabniški avatar
malinuc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Pe Jun 04, 2010 4:39 pm
Kraj: Zagorje ob Savi
Avto: Golf II GL TDI, MB 190D 2.5

Re: Povečanje ventilov na glavi motorja Golf 1 GTI

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Sep 25, 2012 12:00 am

Sedeži od ventilov imajo z sediščem prekrivanja 15-20 stot ( približno 200 premera). Se pravi luknja v glavi je 0.2mm manjša od premera sedeža. Tu tiči problem. Edini pameten način je da glavo fanj segreješ sedž pa ohladiš in ga zatolčeš na mesto. Pri ferariju in še kje sedeže ohladijo v tekočem dušiku.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Povečanje ventilov na glavi motorja Golf 1 GTI

OdgovorNapisal/-a malinuc dne To Sep 25, 2012 12:05 am

prav tako se menjavajo vodila ventilov na MTU motorjih, drugače pa ali glavo v peč pa vodilo na led, če je pa glava prevelika pa visokotemperaturni fen (do 600°C) sam tuki je mogoče problem če je glava iz aluminijeve zlitine, de se nebi zvila zarad prevelikega lokalnega segrevanja. drugače sem pa to delal v praksi na kamijonskih glavah.
Uporabniški avatar
malinuc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Pe Jun 04, 2010 4:39 pm
Kraj: Zagorje ob Savi
Avto: Golf II GL TDI, MB 190D 2.5

Re: Povečanje ventilov na glavi motorja Golf 1 GTI

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Sep 25, 2012 12:08 am

Ne vem če je alu glavo pametno segrevat nad 200-250 stopinj. Bo kak od foha potrdil.

Saj vse se da in vem da tudi na LPPju to delajo. Samo za kak denar in kako dobro.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Povečanje ventilov na glavi motorja Golf 1 GTI

OdgovorNapisal/-a malinuc dne To Sep 25, 2012 12:14 am

tam al pa deutz je meu alu glave pa so jih u peč deval kadar je bla potrebna menjava vodil. mislim da naj bi tista peč segrela do 400°samo uprašanje u kaki kondiciji je bla :) , pa do kake vrednosti našponana
Uporabniški avatar
malinuc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Pe Jun 04, 2010 4:39 pm
Kraj: Zagorje ob Savi
Avto: Golf II GL TDI, MB 190D 2.5

Re: Povečanje ventilov na glavi motorja Golf 1 GTI

OdgovorNapisal/-a golf1_16V_T dne To Sep 25, 2012 9:28 am

Fuck new models cars i'm riding old school !!
Uporabniški avatar
golf1_16V_T
Novinec
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 7:31 pm
Kraj: Murska Sobota
Avto: golf1

Re: Povečanje ventilov na glavi motorja Golf 1 GTI

OdgovorNapisal/-a no_name dne To Sep 25, 2012 9:50 am

Na teh posnetkih so samo originalna sedišča povečana na največjo mero.
Sedišča na tvojih slikah so bila menjana za veliko večja.
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov