Napisal/-a malinuc dne Ne Sep 30, 2012 8:56 pm
Pomojem je največ menjalniku z oznako 4T pa 4S, ke do 88 letnika al kdaj so bli eni s 5 prestavo kot E (economy) sam tist baje ne vleče nikamor u 5. Moje, pa kolegove izkušne so de je bolš 4 prestave met, oba sva mela rahlo večjo porabo, pri enaki vožnji in relaciji. Pa zdi se mi de avto bolj pospešuje s 4 prestavam. Ne vem, naj kdo drug pove okol tega, ker js sm naredu samo 30 000 s 4. prestavam pa 15 kkm s 5. paše tut menjalnik od golf 3 dizel, bencin 1.6 al pa 1.8, pa prvi toledi.
Za predelavo rabš tist vzvod na katerem ti zdej piše 4 Gang zamenjat s 5 Gang, drugi vzvodi so enaki. V notrenjem šaltboxu (kabina) moraš odrezat rob, če je box original od 4 prestave. ker drugače ne omogoča pretikanja v 5. vsaj tko je blo pr TASu ko sem ga predeloval. Pa drugačen nosilec ima 5 presv menjalnik - kovinska konzola med menjalnikom in gumiranim nosilcem motorja, ne levi strani avta, pod servo ojačevalnikom.