Nastavitev šob pri TDI PD motorjih

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

Nastavitev šob pri TDI PD motorjih

OdgovorNapisal/-a čare dne Ne Okt 14, 2012 10:41 pm

Bom kar posebno temo odprl da ne bo šlo tam v Gužvi prehitro mimo.U glavnem na enmu TDI PD motorju mam glavo za dol vržt in me zanima na kok in po kakem postopku se štelajo šobe.
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: Nastavitev šob pri TDI PD motorjih

OdgovorNapisal/-a malinuc dne To Okt 16, 2012 10:31 pm

površinsk se glave ne da brusit, razen če se vzamejo ven ventili ( ventili so višje kot površina glave) drgač pa šob ni treba štelat, sam nazaj se da klavir pa je, razdalja ostane enaka. dobr je še gumice na šobah zamenat, sam so na pooblaščenem garnitura za šobo okol 20€, pa dročniki so rad po površin znucan. prav tako ležajčki za odmično!
Uporabniški avatar
malinuc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Pe Jun 04, 2010 4:39 pm
Kraj: Zagorje ob Savi
Avto: Golf II GL TDI, MB 190D 2.5

Re: Nastavitev šob pri TDI PD motorjih

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Sr Okt 17, 2012 11:26 am

Tole ne bo ravno držal !!
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: Nastavitev šob pri TDI PD motorjih

OdgovorNapisal/-a čare dne Sr Okt 17, 2012 1:40 pm

Se tud men zdi tako
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: Nastavitev šob pri TDI PD motorjih

OdgovorNapisal/-a EX dne Sr Okt 17, 2012 4:12 pm

Na vagah naviješ šobe čist not dokler se navoj ne obrača več, potlej pa 180 stopinj nazaj in zategneš vago.tko delamo pr ns u delavnci.potem še na vag-comu preveriš količine in odstopanja.po potrebi na novo nastavš.
Bitte keine Schlaumeier, Reifentreter, Probefahrtgeile, Motor An- und Ausmacher und Neuwagenfetischisten!
Uporabniški avatar
EX
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 266
Pridružen: Pe Jun 15, 2007 12:29 am
Kraj: oberkrain
Avto: Golf II Gti 16v

Re: Nastavitev šob pri TDI PD motorjih

OdgovorNapisal/-a malinuc dne Sr Okt 17, 2012 9:17 pm

mhm to sem tudi sliša, vem da tisto da pustiš ni pravilno, samo baje delajo tko, js sm samo ene dve glave obnovil v službi, pa vem da so bili pri obeh ležajčki zlo znucani, je pa res de so mele obe kr dost čez 200 000 km
Uporabniški avatar
malinuc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Pe Jun 04, 2010 4:39 pm
Kraj: Zagorje ob Savi
Avto: Golf II GL TDI, MB 190D 2.5

Re: Nastavitev šob pri TDI PD motorjih

OdgovorNapisal/-a Hondi dne Ne Okt 21, 2012 10:30 pm

malinuc napisal/-a:mhm to sem tudi sliša, vem da tisto da pustiš ni pravilno, samo baje delajo tko, js sm samo ene dve glave obnovil v službi, pa vem da so bili pri obeh ležajčki zlo znucani, je pa res de so mele obe kr dost čez 200 000 km


kdo dela tako? kak stručko ziher ne:)
pravilno je, kot je napisal EX, po tovarniški literaturi
set tesnil za eno šobo stane 34€ na servisu, mislim da je to z zgonjim novim vijakom in "šalco" na vrhu šobe
kdor ima staro "šalco", jo mora pač menjati z novo, če hoče menjati zgornje vijake na odmičnih, ki pritiskajo na vrh šobe

v SLO ima za PD injektorje mašino po mojih info le Arčon, ki je meni pomeril pretoke, očistil vložke in tudi zamenjal "ploščico", ki drži vzmet na mestu in se je ne da kupiti posebej
poraba mi je po tem in po pravilni namestitvi padla za najmanj 0.8 litra, avto je bolj poskočen
ljudje ne vedo, da je fino vijake nastavit na vrhu šob kot je napisal EX na vsake 120.000
na avtu jih imam 290.000
AUDI S3 APY,PASSI 4m AVF
Hondi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 378
Pridružen: To Jan 31, 2006 9:18 pm

Re: Nastavitev šob pri TDI PD motorjih

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Po Okt 22, 2012 2:07 pm

Hodi , sprva senm mislil , da imaš v mislih tovorno vozilo in da ima milijon km. PD šobe pri wolksvagnu/audiju morajo zdržat dva motorja brez da jih pipneš , vsaj boscheve. Moj avto ima preko 300 k km , pa šobe niso bile pipjene. Porabo ima pa dobrih 6 l in gre ko avion, pa je težak tono in pol.

Življenska doba šob v glavnem zavisi od samega goriva , ko pa se istrošijo , ni dovolj menjati ploščico , ker postane zajedena. Šobe obnavljajo tudi pri BOSCH servisu Jelen na gomiljskem. On tudi pravi , da je v tem primeru bolje vzeti tovarniško obnovljeno , kot jo popravljati .
Sicer se pa šobe nastavljajo ob vgradnji zato, da ne pride do loma le- teh , kot recimo ventili.

Lp.
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: Nastavitev šob pri TDI PD motorjih

OdgovorNapisal/-a malinuc dne Po Okt 22, 2012 9:51 pm

Hondi napisal/-a:
malinuc napisal/-a:mhm to sem tudi sliša, vem da tisto da pustiš ni pravilno, samo baje delajo tko, js sm samo ene dve glave obnovil v službi, pa vem da so bili pri obeh ležajčki zlo znucani, je pa res de so mele obe kr dost čez 200 000 km


kdo dela tako? kak stručko ziher ne:)
pravilno je, kot je napisal EX, po tovarniški literaturi
set tesnil za eno šobo stane 34€ na servisu, mislim da je to z zgonjim novim vijakom in "šalco" na vrhu šobe
kdor ima staro "šalco", jo mora pač menjati z novo, če hoče menjati zgornje vijake na odmičnih, ki pritiskajo na vrh šobe

v SLO ima za PD injektorje mašino po mojih info le Arčon, ki je meni pomeril pretoke, očistil vložke in tudi zamenjal "ploščico", ki drži vzmet na mestu in se je ne da kupiti posebej
poraba mi je po tem in po pravilni namestitvi padla za najmanj 0.8 litra, avto je bolj poskočen
ljudje ne vedo, da je fino vijake nastavit na vrhu šob kot je napisal EX na vsake 120.000
na avtu jih imam 290.000


Se strinjam s tabo, tudi sam imam raje nastavljeno kot se spodobi. Ja v kompletu so tudi šalčke in zgornji oring. Če se ne motim se mi zdi da šobe popravi tut Vinder v Gotovljah
Uporabniški avatar
malinuc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Pe Jun 04, 2010 4:39 pm
Kraj: Zagorje ob Savi
Avto: Golf II GL TDI, MB 190D 2.5

Re: Nastavitev šob pri TDI PD motorjih

OdgovorNapisal/-a čare dne Po Okt 22, 2012 11:33 pm

Ok zdaj ko smo tok daleč mogoče mal butasto ampak do konca jih zategneš takrat ko so odprte/pritisnjene menda.Sicer glavo so že sami sneli zdaj pa bomo vidl kako bo dalje.
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron