spreminjanje prestavnih razmerij ABF

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

spreminjanje prestavnih razmerij ABF

OdgovorNapisal/-a g4k12/2 dne So Nov 03, 2012 9:22 pm

kolegu je na seatu ibizi cupra 2 zašperu diff. in zdaj je nekdo prišel na idejo da bi gor ubesli menjalnik od tdi 90KM mašine, v želji po krajšem menjalniku. je že kdo probal to kombinacijo. je kdo probal kaj drugega. mogoče kdo ve za kakšen 6 stopenjski menjalnik, da bi pasal ne ta motor?
Uporabniški avatar
g4k12/2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Pe Feb 29, 2008 8:27 pm
Kraj: Radomlje
Avto: Volkswagen Golf III GTI 16v

Re: spreminjanje prestavnih razmerij ABF

OdgovorNapisal/-a $küll dne So Nov 03, 2012 9:23 pm

tdi ima daljše prenose, ne krajše...
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: spreminjanje prestavnih razmerij ABF

OdgovorNapisal/-a Tomi dne Ne Nov 04, 2012 1:48 pm

jest mam na abf-u od 1.8 8v menjalnik gor...kratke brzine, men je čist super tko :)
Uporabniški avatar
Tomi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Po Dec 05, 2011 10:39 am
Kraj: Baška grapa
Avto: mk2 90' abf 16v

Re: spreminjanje prestavnih razmerij ABF

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Ne Nov 04, 2012 2:50 pm

ja ze, ma ima 8v najmanj 5 razlicnih menjalnikov. Recimo hex, ki jema isti setup kot ti, ima pri 90km/h ze skoraj 3000rpm, recimo pri meni z Aug menjalnikom pa imam pri 3000rpm tam nekje dobrih 105km/h (po stevcu).

Za abf-a smo se enkrat zgovarjal z uporabnikom Cleaned (G-laden), da se obesi gor diff od passata z 1.6 motorjem (model 3b), ali je kaj sam zmontiral al ne, bo pa sam povedal kaj in kako. Vem pa da njegova Cupra 2 gre kot precej dobro za abf-a.
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: spreminjanje prestavnih razmerij ABF

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Ne Nov 04, 2012 2:51 pm

Cupra 2 ima ABF motor in 02A menjalnik na zajle, ne?

Kot je napisal Sküll, dizli imajo dolge menjalnike. Krajše menjalnike bi mogli imeti avti z bolj švoh bencinskimi motorji, recimo Passat 35i z 1.6 ali 1.8 motorjem.

6 brzin menjalniki imajo kodo 02M - iz golfa 4, leona, Audija A3. Nosilci teh menjalnikov niso isti kot 02A, tudi šaltbox v sredinskem tunelu je drugačen, ampak jih je možno upasat z precej dela, čaranja in upasovanja. Močno dvomim če se izplača :wink:
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

Re: spreminjanje prestavnih razmerij ABF

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Ne Nov 04, 2012 2:54 pm

Matr, mas prov Vico, tastari (35i) 1.6 in 1.8 passati so vsi na zajle, ker da bi iskal dober menjalnik ali diff od 3b z 1.6 mopedm, je igla v senu.
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: spreminjanje prestavnih razmerij ABF

OdgovorNapisal/-a g4k12/2 dne Ne Nov 04, 2012 4:05 pm

ja sam če ti sam krajši diff gor ubesiš, pol je prva sko bv da jo maš.sj u bistvu največji problem je tretja ta je douga k prasica.
Uporabniški avatar
g4k12/2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Pe Feb 29, 2008 8:27 pm
Kraj: Radomlje
Avto: Volkswagen Golf III GTI 16v

Re: spreminjanje prestavnih razmerij ABF

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Ne Nov 04, 2012 4:11 pm

Sem si mogu prov it prov pogledat. Zdej vem, zakaj sem enkrat serijskega abf-a do 160km/h drzal z mojo kanto. Ce pri 150km salta v cetrto :D





Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: spreminjanje prestavnih razmerij ABF

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Ne Nov 04, 2012 4:22 pm

Vičo napisal/-a:Cupra 2 ima ABF motor in 02A menjalnik na zajle, ne?

Kot je napisal Sküll, dizli imajo dolge menjalnike. Krajše menjalnike bi mogli imeti avti z bolj švoh bencinskimi motorji, recimo Passat 35i z 1.6 ali 1.8 motorjem.

6 brzin menjalniki imajo kodo 02M - iz golfa 4, leona, Audija A3. Nosilci teh menjalnikov niso isti kot 02A, tudi šaltbox v sredinskem tunelu je drugačen, ampak jih je možno upasat z precej dela, čaranja in upasovanja. Močno dvomim če se izplača :wink:



Res je od 02M prestavni mehanizem malo drugačen od 02A.

Ampak, se ga da enostavn 'predelat'. Kupi se škatlo za šaltbox od Lupota GTI (nova je enih 60 eur), ki paše na vijak na avto z original menjalnikom 02A. V to škatlo prestaviš mehanizem od 02A menjalnika in je to to, oziroma prestaviš not mehanizem od 02M menjalnika, s tem da moraš potem na 02A menjalnik montirat še mehanizem za izbiro prestav na menjalniku iz 02M, ki pa ma dva vijaka in je to to. S tem mehanizmom se potem tudi šalta kot v štirkah in novejših :wink:

...upam, da je dovolj razumljivo kar sem napisal.


Kar se razmerij tiče je treba pogledat velikost zobnikov za vsak menjalnik posebej s končnim prenosom skupaj!
Lahko so brzine kratke pa je final drive oz. končni prenos dolg, kar dejansko podaljša prestave.

Bo treba malo preračunat pa sestavit skupaj.

Če se v 02A menjalnik lahko 'doda' 6. brzino pa ne vem.
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: spreminjanje prestavnih razmerij ABF

OdgovorNapisal/-a G-laden dne Ne Nov 04, 2012 5:16 pm

Gloga, to si verjetno zamešal glede 3b, menjalnik s 4,25FD ima Passat 35i 1.6 74kw, tip menjalnika CJA. :wink:

Sicer pa obstaja tudi 02S menjalnik, ubistvu "02A" menjalnik s 6-imi prestavami,vsa krama (vztrajnik,sklopka,starter,polosovine) ostane od 02A, problem je samo ker nima luknje za senzor hitrosti :) Tako da bi moral 02S notranjost prestaviti v 02A ohišje. Ali pa kdor ima SA elektroniko vzame signal iz ABS-a.

Slika

Za original tezke avte z ABF-om je krajsi menjalnik odlicna izbira, za lazje pa samo ce imas prvi uvoz na avtocesto 50+km stran :D Bomo videli spomladi kako se bo izkazal 190KM ABF v dvojki s CHE menjalnikom (255@7000).
aufgeladen...
Uporabniški avatar
G-laden
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Pe Jun 16, 2006 8:11 pm
Avto: mk2 ABF

Re: spreminjanje prestavnih razmerij ABF

OdgovorNapisal/-a g4k12/2 dne Ne Nov 04, 2012 6:37 pm

kaj pa zvonci, pa flanše za akse. bojda so na golfu mk4 drugačni zvonci kot na abfju. torej v bistvu prav plug and play opcije ni?

v 02a menjalnik se da dodat šesto. quaiffe ma kit z vsem potrebnim razen, lagerje morš še nabavt, ki pa so isti kot prej. sam je problem, da zadeva košta preko 2k€.
quaife
sam se zravn še tazadn dekl na menjalniku zamena da je plac za šesto.
Uporabniški avatar
g4k12/2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Pe Feb 29, 2008 8:27 pm
Kraj: Radomlje
Avto: Volkswagen Golf III GTI 16v

Re: spreminjanje prestavnih razmerij ABF

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Ne Nov 04, 2012 7:00 pm

G-laden napisal/-a: Bomo videli spomladi kako se bo izkazal 190KM ABF v dvojki s CHE menjalnikom (255@7000).

Povej oziroma pokaži kaj več, prosim! 8)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: spreminjanje prestavnih razmerij ABF

OdgovorNapisal/-a Nejc351 dne Ne Nov 04, 2012 7:49 pm

Gloga napisal/-a:Sem si mogu prov it prov pogledat. Zdej vem, zakaj sem enkrat serijskega abf-a do 160km/h drzal z mojo kanto. Ce pri 150km salta v cetrto :D



:D Točno to, pri 195 po števcu pa v iz četrte v peto :D Mene osebno to ne moti tako zelo, idealno za počasno vožnjo po avtocesti in za blagodejno porabo :D Za dirkanje pa ni menjalnik :) Problem je tudi ponavadi problem ker folk pri cca 5k obratih že menja prestave in potem kao sploh avto ne leti, če menjaš pri cca. 7k rmp gre pa (za silo) ok :D

Tudi mene zanima kako bo izgledal/letel 190 konjski abf, mislim da je to nekje max za trojko, sam iz "čipom" in izpušnim kolektorjem in komplet izpuhom imam kdaj probleme s trakcijo po zali v drugi :twisted: letne gume iz 4mm profila se zelo težko upirajo.
Power is nothing without control
Nejc351
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 242
Pridružen: Pe Okt 27, 2006 8:29 pm
Kraj: Idrija
Avto: Golf III 2.0 16v

Re: spreminjanje prestavnih razmerij ABF

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Ne Nov 04, 2012 11:27 pm

Jst sm razumel, da bi vi rad samo zamenjali menjalnik z drugim, krajšim. Če je temu tako, potem je najboljša izbira menjalnik od Passata 35i z 1.6 motorjem, ki je plug & play. Če pa mislite menjalnik razdreti in sestavljati iz večih (prekladati diferenciale), je to druga zgodba.

Golf 4 bi moral imeti isti zvonec kot ABF (1.8T ima sigurno, za 1.4 ne vem), izjema so 6 valjni motorji.

Gloga, Passat 3B ima vzdolžen motor in menjalniki seveda ne pašejo.
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

Re: spreminjanje prestavnih razmerij ABF

OdgovorNapisal/-a g4k12/2 dne To Nov 06, 2012 11:12 pm

jst v osnovi bi najraj čim bolj plug&play. najraje plug&play 6brzinca. sam mislm da so tud od 4ke 6 brzinci mal dolgi za tak motor.

sam a ni bil v passatu 1.6 menjalnik na drog?
Uporabniški avatar
g4k12/2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Pe Feb 29, 2008 8:27 pm
Kraj: Radomlje
Avto: Volkswagen Golf III GTI 16v

Re: spreminjanje prestavnih razmerij ABF

OdgovorNapisal/-a maki dne Sr Nov 28, 2012 11:39 pm

Zivjo
To je pa kar zanimiva tema tudi zame. Kajti jaz imam tudi namen zamenjati ne menjalnik ampak samo dati notri daljso peto brzino in me zanima od katerga avta bi to slo notri. Trenutno imam 3 menjalnike 02a in dva imata isto stevilo zob na peti prestavi eden ih ima pa manj in to je 6 zobov razlike.Dva imata 36 zobov na petem zobniku eden ima pa samo 30. in zdaj jaz rabim za ta menjalnik peto ki ima tam nekje 33 ali 32 zobov za peto prestavo. Stem da mora biti par z unim ki je gor sinhron.To pomeni da rabim par ali dva zobnika

Zdaj jaz ne vem ali ima kdo kaj menjalnikou v refuzi pa bi to malo pogledau. Ali je to od vr6 ali od kerga druzga bencinarja mora pa biti menjalnik, ki se prestavlja na zajle.Rabim za corradota.6500RPM 250KM/H rad bi vsaj 5500RPM 250KM/H
Hvala za informacije
vw rules
Uporabniški avatar
maki
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Ne Dec 06, 2009 6:01 pm
Kraj: šentjernej
Avto: corrado 1.8 16v turbo


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov

cron