Zdravo.
Začelo mi je metati v rezervni program. Glede na to, naj bi bila turbina spucana 15kkm nazaj in se avto nuca na relacije (140km) in se vozi dinamično (se ne špara), je spet eno govno... Pregledal sem cevke, in oba vakum regulatorja. Osovina, ki odpira lopatice turbine ima hod cca 2 cm, več ne.
Alora iz vakum pumpe:
gre ena veja vakuma proti ventiloma 1H0906627A in 1H0906627. ta dovod ima še t.i. check valve 046905291A
vetil 1H0906627A odpira vakum turbine, 1H0906627 pa vakum EGR-ja. ampak zadeva je sledeča, in sicer sedaj je vakum turbine konstantno odprt, se pravi, da so lopatice cel čas odprte. razlika med vožnjo je več kot očitna. potegne ko satan. ampak mislim, da ni to ok.
kakšno funkcijo delovanja naj bi imel ventil 1H0906627A oz 1H0906627? ob pritisku 12V naj bi odprla ali zaprla dovod zraka?
opaziti je bilo tudi, da je cevka, ki je nad požarno steno (dolga cca 1m) bila vezana na dovod obeh ventilov. vzeta je iz enega tretjega ventila. če jo dam na bilokateri vakum, kot je bila prej vezana za dovod vakuma (bodisi turbina ali egr), v tisti cevki ni nič, niti vakuma tam stoji sama zase
nakar v etki se vezalna shema ventila
pojavi drugače kot tukaj:
ma za crknt...