Hekerski vbrizg

Napeljava, varovalke, releji, krmilniki, navigacijske naprave, avtoakustika, ...

Hekerski vbrizg

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Feb 13, 2007 9:10 pm

Torej. Megasqirt je EFI kontroler, ki ga sam zlotaš skupaj, sam sprogramiraš in sam nastaviš motor. ker je popolnoma DiY ima svoje čare in probleme. Vendar svar zagotovo dela. In če veš kaj delaš imaš možnost naredit krojen sistem na določen motor. Senzorje pobereš s krip po odpadih ali pa kar svojega, ako premoreš avto z injekšonom. Kogar kaj več zanima naj si prebere na:
http://www.megasquirt.info/ (tega je pač dosti)
Stvar je poceni. Kiti so za okoli 150USD + senzorji in injektorji po želji. In koda je opensource in je še forum , ki ti pomaga ko se kaj zalomi.

Jez imam v planu naredit nekaj podobnega za diplomsko. Nekaj elektronike mislim prekopirat in si pomagat z njihovo kodo. fanj bi blo če bom lahko uporabljal isti tuning program, ki teče pod windowsi tako da bi mi blo to prišparano. Mislim uporabit drug mikrokontroler, PIC namesto Motorole, kakor je v Megasquirtu, in da bi mel kod glavni senzor za obremenitev motorja, potenciometer na loputi gasa in ne senzor podtlaka,kot v MS. Z ali brez lambda senzorja( pametno bi it wide band) in morda še z kontrolo predvžiga. Seveda pa bi se dalo kaj dodat ali pač prilagodit idividualnim željam. Prvi primerek gre na Typ4 mašino za mojega hrošča tako da če se kdo želi znebiti karburatorjev ali hoče vladati svojemu mlinčku, je to možnost.
Zanima me ali je še kdo interesent.

Aja. Svar ne bo lih takoj, ampak enkrat moram tudi diplomirat, tako da bo.
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Sr Feb 14, 2007 10:29 am

Omenjeno zadevo imava s Kremnijem v načrtu za moj 'novi' motor ...sej se bo kmal tuki oglasu :wink:

Jes se pač ne razumem tolko v to zadevo, on bo pa znal povedat kej pametnega :wink:

Lp,
Marino
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Sr Feb 14, 2007 8:16 pm

wideband sonda ni kr tko mal da boš programiral, pic procesor ti pa ne bo zadostoval. stara zasnova MSja je bil motorolin jajček ki je mel tabelce 8x8 za vpis vrednosti, v verziji 2 ima 16x16 kar je pač super, 3 leta so potreboval da so skombiniral vžig, ne samo vbrizg, poleg tega je to samo EFI in ne SEFI vbrizg (ok, 2 kanala ma), obremenitev motorja ne morš met na loputo - jest ko vozim 120 konstantno mam isto odprto loputo kot pri speljevanju z 2go prestavo. obremenitev motorja je svetlobna leta narazen. poleg tega ti MAP senzor nadomesti LMM in ne pozicijo lopute. da boš kr sam malo pobiral senzorje lahko pozabiš, vsak senzor deluje po svoje, in če nimaš tabel pri kolko česa je koliko nečesa (prm. temp-Ohm) ni haska da bi kaj čaral. poleg tega kdo ti bo skup sestavil napravo da boš naučil računalnik kdaj motor trokira oz. "poklofa? Knock senzor je spet vsak drugačen, vsak se vijač s svojo kilažo in je narejen za specifičen blok.


pa o tem bi lahko dolgo in naširoko, se že par let ukvarjamo s tem. sicer bolj ljubiteljsko ampak usen. pa to da boš sam skup lotal pa sral ga, raje kr pozab. je cenej če kupiš komplet, z senzorji in vsemu skupaj s poštnino te stane tam tam nekje 60 jurjev. se prav dobrih 200 evrov.

lp, d
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Feb 16, 2007 10:59 pm

torej: Pic18 je zmoglivejši in cenejši od uporabljene motorole. ampak za to kar je v implementirano MS1 so oba glih. ceprarav bi ga uporabu le zaradi osebne preference. tabelo za volumetric eficency ti jo lahko naredim tudi poljubno veliko ampak kot si ti je posvetlo nima pravega smisla it nad 16x16.
seveda ni polnjenje motorja in s tem potreba po količini vbrizganega goriva odvisna od samo od odprtja lopute ampak še od obratov. tako mimogrede deluje monopoint sistem vbrizga. pomembno je le da imaš za manjše kote odprtja potenciometer z večjo resolucij, recimo 0,5 stopinje, ker je pri manjših kotih dosti vecji vpliv na polnjenje motorja, to je rešeno z uporabo potenciometra z dvemi trasami, občutljivejšo do 24 st(recimo 0 280 122 201). če nimaš map senzorja se znebi ze izogneš problemom zaradi divjih odmičnih, kjer zaradi prekrivanja prihaja do nihanja tlaka pri nižjih obratih. nekateri sistemi zato uporabljajo za nižje obrate pot, in na višjih preklopijo na map. Nekateri pa map izpustijo in pot. all the way. Kar se tiče vziga se mi gre le da se znebim vakuma in centrifuge in možno razdelilca ( samo potem moram dat zobato kolo na gred in ker ni senzorja na odmični it na 2x2 tuljavo. Knock sensor pustimo. še tako bo dela dovolj. SEFI ni možen brez pozicije odmične, ampak to bi lahko rešu z dodatnim senzorjem na razdelilcu, oziroma neveč razdelilcu ker ne bi razdeljeval iskre z rotorjem ampak bi uporabu razdelilec kot nekaj ki se vrti z odmično. torej semo spodnji del. fiksen brez centrifuge. potem bi rabu pač drajverjev koliko imam inj. recimo 4 in ne 2 kot v MS, kar tudi ni problem. samo dosti jebe za sefi, ki ga boš težžžko stjunal brez opreme. Pač vsak cilinder bi mel svoje nastavitve, ampak saj tega ni da resnično rabimo, a ne da? Tako da- kip it simpl. Za WB lambdo sciniš kontroler ki je na MS strani.( nisem nor da bom šel to delat sam) samo eno WB lambdo za 30$ mi dobi, kot se prodaja LSU4 v ameriki. Senzorje lahko poberem z pralnega stroja. zmeriš odziv ( ni nujno, saj lahko koregiraš programsko) in veš odvisnost. Saj veš voda in led in krop. samo da je linearen oz tudi to ni pomembno. pač nardiš look up tabelo v programu, ( VE tabela je nič več kot to). Upam da ne bom za to porabu par let, saj bom plonkal.
Ne gre se za to da bi mi šlo za prišparanje ne vem kakšnih dnarjev. sam si reku 200euro in plug it. Ali pa si scinim MS. Jaz hočem to sam naredit!
In hočem že enkrat diplomirat :)
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Pe Feb 16, 2007 11:43 pm

ti čimprej diplomirej, to je prvo. linearni pa senzorji niso, če grejo strmo gor odkloni ko banane :) bom jutr neki dopisal, zdele se mi mudi.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a eugene dne Ne Feb 18, 2007 9:29 pm

kr3mn1 Van den BOSCH napisal/-a:ti čimprej diplomirej

Ne drezaj! :)

Banane:
Slika

jep ta ni linearen.Bo treba look up tabelo. v MSjevi kodi je tlak in temperatura zraka upoštevana v korekciji preko fizikalne enačbe, torej kot koeficient in ne kot prišteta korekcija. Kar je bolje.

In to je 0 280 122 201:

Slika
Se ti morda kakšen valja po garaži?

In spodaj v kotu pa razlog zakaj je priporočljiv potenciometer z dvemi območji.

Slika
Bi se dalo kakšnega pobrat z kakšnega monopointa samo je pol ohišja navadno del ?telesa lopute? :? ? ( fak: kako prevedeš throttle body).

Problem imam ker je pri zračnohlajenih priporočljivo vozit bogato zmes zaradi hlajenja. Tudi hrošč original je tako naštiman, zato je slabo se igrat z menjavo karburatorjev. Torej al WB lambda ali open loop, kar verjetno tudi bo vsaj na začetku. In uporabiš navadno lambdo samo pri nastavitvi VE tabele, kot pokazatelj, in potem koregiraš vrednosti na bogatoejšo mešanico.
Zadnjič spremenil eugene, dne Po Feb 19, 2007 12:07 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a Hondi dne Ne Feb 18, 2007 10:49 pm

loputa plina
AUDI S3 APY,PASSI 4m AVF
Hondi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 378
Pridružen: To Jan 31, 2006 9:18 pm

OdgovorNapisal/-a eugene dne Ne Feb 18, 2007 11:12 pm

Hondi napisal/-a:loputa plina

torej ohišje lopute plina. fak, to bi treba eno ala zgoščenka udarit.
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Pe Maj 04, 2007 2:00 pm

ne no hondi :) dušilna loputa je to :)

eugene, dej ti men mail da ti pošlem uno tabelo z injektorji. morm pogledat, mogoče se mi še valja kaka loputa ki ma že potenciometer gor. za une na mikrostikala vem da mam enih par.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Maj 04, 2007 3:31 pm

kr3mn1 Van den BOSCH napisal/-a:ne no hondi :) dušilna loputa je to :)

eugene, dej ti men mail da ti pošlem uno tabelo z injektorji. morm pogledat, mogoče se mi še valja kaka loputa ki ma že potenciometer gor. za une na mikrostikala vem da mam enih par.


Tiste na mikrostikala mi ne koristijo. Rad bi dobu Boschev 0 280 122 201. Ima dve potenciometerski špuri. eno do 22st in eno od 17 do 90st. Za sisteme, ki uporabljajo tps kot primarni load senzor. Večja resolucija za majhne kote odprja. Dvomim da je imel kakšen avto to serijsko. Hiundaji imajo 0 280 120 001 ki je enojen potenciometer. Bi znal met probleme zaradi premajhne resolucije za majhne kote. Tam birabu resolucijo precej manj kot 1st. Resolucija potenciometra pa je 1%. Na skali 0-90 st je to prib. stopinjo. Preveč.

0 280 122 201 je verjetno tam 100eurov. Dalo bi se uporabit dvojen potenciometr iz kakšnega monopoint sistema. Vebdar navadno je pot. del ohišja lopute in bi si mogu nardit na CNC eno malo ohišje, ki ga lahko prišravfam na moj trotl body. Ampak 0 280 122 201 zgleda bolj profi. 8)

Mejl imam javno. Če ne pa iztokvatovec@gmail.com

Trenutno se matram z programom za PICa. Sem napisal ene 3 strani od 30. Hard work.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar


Vrni se na Elektrika

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov

cron