Števec za turbino

Napeljava, varovalke, releji, krmilniki, navigacijske naprave, avtoakustika, ...

Števec za turbino

OdgovorNapisal/-a Polooo dne Ne Maj 06, 2007 8:59 pm

Zanima me komu oz. kako se veže števec za turbino...sam sm čisti laik glede tega tko,da...Je dost zahtevno?

:(
Zadnjič spremenil Polooo, dne Ne Maj 06, 2007 10:20 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Močeradovski Tdi
Uporabniški avatar
Polooo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 150
Pridružen: So Okt 14, 2006 11:23 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Polo

OdgovorNapisal/-a BureK dne Ne Maj 06, 2007 9:01 pm

imam en .pdf file, kjer je to lepo opisano za TDI motor pri Mk4, mislim, da bi ti znalo pomagat
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Ne Maj 06, 2007 9:06 pm

Če misliš tisti "boost" cagarček, je precej enostavno - le ena cevka pride na sam števček (pustmo kabelčke za osvetlitev pa te fore). Vsaj pri 5 GTT je tako :) Pod haubo pa nevem kam gre, verjetno nekam med turbino in dušilno loputo. :)
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

OdgovorNapisal/-a Polooo dne Ne Maj 06, 2007 9:17 pm

vse pošlte kar mate... 8)
Močeradovski Tdi
Uporabniški avatar
Polooo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 150
Pridružen: So Okt 14, 2006 11:23 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Polo

OdgovorNapisal/-a Polooo dne Ne Maj 06, 2007 9:31 pm

milste da bi razni chiptuning al pa rsr znal to zvezat...glede na to da so mojstri elektronke :?
Močeradovski Tdi
Uporabniški avatar
Polooo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 150
Pridružen: So Okt 14, 2006 11:23 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Polo

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Ne Maj 06, 2007 9:41 pm

To pa zihr.
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Ne Maj 06, 2007 9:54 pm

preber pr skullu v temi messerschmidt. sam ena cev pa kabl za osvetlitev.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a $küll dne Ne Maj 06, 2007 10:00 pm

Polooo napisal/-a:milste da bi razni chiptuning al pa rsr znal to zvezat...glede na to da so mojstri elektronke :?


to si sam spackaj, to je ja enostaven poseg.
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Ne Maj 06, 2007 11:33 pm

Pozdravljen,

skoraj bolj enostavne zadeve ni. Potebuješ merilnik in nekaj žice. Ponavadi v kompletu že pridejo cevke in ustrezni fitinigi. Sedaj je odvisno kaj si želiš prikazovati na števcu. Če je to podtlak, ga najlažje pobereš iz vakum cevk, ki se nahajajo pod pokrovom motorja. So tanke, ponavadi črne iz blaga pletene cevi(osnova je guma). Tam nekje vmes vtakni priključek, ki si ga dobil zraven kompleta. Cev poveži na števec, napajanje pa mu pripelji nekje izpod armature, kjer imaš 12V, pomožnosti poišči vir, ki je vezan na osvetlitev armature, tako da bos lahko reguliral jakost osvetlitve.
Če pa želiš meriti prav tlak, ki ga ustvarja turbina, pa sem jaz naredil sledeče. Poiskal sem del gumijaste cevi, ki je povezana s intercoolerjem. Vanjo zvrtal luknjo, v luknjo ustavil vijak, ki sem ga vzdolžno prevrtal, tako da je bil votel po sredini. Glavo vijaka sem vtaknil v notranjo stran cevi na zunanjo stran pa podložko im matico, vse skupaj fino zategnil in zatesnil z silikonskim kitom. Na navojno stran vijaka namestil cev, ki sem jo še dodatno pritrdil z objemko, cev pa skozi odprtino za kablovje napeljal pod armaturo. Tovrstno cev dobis tudi v Merkurju po strašno smešni ceni za meter. Na merilniku sem tudi uporabil objemko in zadeva deluje že skoraj leto tako kot mora.
Za pritrditev števca na A stebriček sm se poslužil poliestra. Kar sledi spodaj je povzeto po reviji Tuning scena, kjer sem izdelavo tudi predstavil. Tekst je beta verzija, zatorej me ne loviti za slobnićne :twisted: napake Torej ; Lahko pa ti tudi pošljem revijo, kjer so tudi slike.

"""
POLIESTRSKO USTVARJANJE
Verjetno ste že vsi kdaj obiskali kakšno prireditev ali avtoshow, na katerem ste si z velikim zanimanjem ogledovali tako ali drugače predelane avtomobile. Nekateri so bili le rahlo predelani, nekateri pa so zaradi svoje ekstremne predelave pritegnili pozornost prav vsakega obiskovalca. Ekstremno predelana notranjost, številni ojačevalci in wooferji, LCD ali TFT zasloni vgrajeni na mestih, na katerih si tega nikoli nebi mogli niti predstavljati; ?Le kako jim to uspe? Tega nebi bil jaz nikoli sposoben narediti!? Verjetno se vam je zazdelo, da je takšna izdelava nadvse zahtevna in da so jo sposobni izvesti le najboljši mojstri. Delno se strinjam z vami, vendar vam v istem trenutku tudi zagotavljam, da vam bo s tem člankom in z rahlo mero potrpežljivosti in natančnosti, kaj hitro postalo jasno kako zadevo izpeljati. Ugotovili boste, da takšna izdelava niti ni tako zahtevna. Sicer se ne bomo lotili izdelave prtljažnega prostora ali vgradnje 42 palčnega zaslona, temveč se bomo lotili izdelave nosilca, v katerega lahko vgradite števec, tweeter ali kaj drugega.
Koncept vgradnje je popolnoma isti, le da je nekoliko manj zahteven. Najprej potrebujete prostor, kjer boste predelavo izvajali in seveda vozilo, ki bo darovalo tapeto A stebrička. Ko ste tapeto sneli, sledi njeno ?uničenje?. Namreč tu se morate odločiti, kako se boste izdelave lotili in kaj boste v tapeto vgradili. Mi smo se odločili za vgradnjo ?boost? števca, ki nam ga posodilo podjetje A3M. V tapeto je potrebno narediti luknjo ravno pravšnje velikosti, da vanjo upašete števec. Luknjo se najlažje naredi tako, da na tapeto narišete obliko luknje in jo nato z mini brusilnikom (?dremlom?) izžagate. Lahko pa tudi po obrisani obliki na gosto zavrtate luknje z vrtalnikom, nato pa jih z nožem še malo popravite. Da bo luknja na ravno pravem mestu vam svetujem, da si pozicijo natančno določite, ko je tapeta še vgrajena v vozilu. Ko je luknja narejena, se je potrebno odločiti pod kakšnim kotom boste števec (ali tweeter) v tapeto montirali. Najlažje to storite tako, da ga ustrezno namestite na tapeto. In ko ste ujeli pravi kot in naklon števca ga na tapeto prilepite z izolirnim trakom. Tu vam svetujem uporabo širšega izolirnega traku (5 cm), saj je z njim pritrditev mnogo lažja in tudi natančnejša. Tako! Luknjo smo naredili, števec pritrdili, sedaj pa se lotimo izdelave oblike nosilca. Za ta postopek potrebujete slab kvadratni meter steklenih vlaken(?mate?), poliestrsko smolo, trdilec in pospeševalec. Vse potrebno lahko kupite v trgovinah z barvami in laki. Kupite jih lahko posebej, lahko pa tudi kot kit komplet, ki že vsebuje vse potrebne sestavine. Če se odločite, da boste nosilec naredili po obliki stebrička, in ga kasneje lahko tudi sneli, morate stebriček ustrezno zaščititi. Ponovno lahko uporabite izolirni trak, na katerega se poliester ne prime. Natančno ga nanesite po stebričku, vse do tam, do kjer mislite da obstaja nevarnost, da ga bo poliestrska smola umazala. Ko ste to naredili, je potrebno najprej! pripraviti in natančno narezati steklena vlakna! Tu vam svetujem uporabo gumijastih rokavic, saj se boste s tem izognili nepotrebnemu srbenju rok. Vlakna narežite tako, da se bodo prilegala obliki tapete, vanje pa zarežite tudi luknjo v velikosti števca(slika ??). Svetujem vam vsaj 5 nanosov vlaken. Ko ste vse to naredili, se je potrebno lotiti priprave smole. Vsak proizvajalec ima natančno določena razmerja posameznih sestavin in svetujem vam, da se jih natančno držite! Kajti od tega je odvisna trdnost končnega izdelka in tudi čas sušenja poliestrske smole. Če se boste izdelave lotili v teh mrzlejših dneh, se zna zgoditi, da se proces sušenja nekoliko podaljša. Na tem mestu vas moram tudi opozoriti na pripravo ustrezne količine, saj poliestrska smola ob pravilni mešanici sestavin postane neuporabna po nekako dvajsetih min. Po tem času namreč postane želatinasta in jo ni več mogoče nanašati.
Najprej je potrebno območje na katerega mislite nanašati vlakna predhodno namazati s smolo. Nato nanesete vlakna in jih z čopičem ?potupkate?, da se pod njimi ne nahajajo zračni žepi. Ko ste to naredili, vlakna ponovno premažete z smolo in nanje nanesete novo plast vlaken. Proces ponavljate toliko časa, dokler niste nanosili vseh predvidenih plasti poliestrskih vlaken. Ko ste z nanosom končali, je tapeto potrebno pustiti kar nekaj časa, da se posuši. To je odvisno od mešanice sestavin in tudi temperature. Topleje je, hitreje se bo zadeva posušila, vendar vam odsvetujem vsakršno pretiravanje v smeri segrevanja. Ponavadi je tapeta popolnoma suha po dnevu ali dveh. Nato se je potrebno lotiti fine obdelave. Vsa odvečna vlakna, ki štrlijo preko predvidenih mej, je potrebno odstraniti. To lahko ponovno storite s mini brusilko, uporabite pa lahko tudi žago, pilo ali brusni papir. Odvisno od količine nezaželenih vlaken, ki jih želite odstraniti. Ko so odvečna vlakna odstranjena je potrebno celotno površino pobrusiti. Ponovno vam svetujem uporabo zaščitnih rokavic in zaščito dihal, saj se zadeva kar dobro praši. Da brušenje ni tako zelo mučno in zahtevno, vam lahko zaupam, da je ta nosilec pobrusila roka nežnejšega spola. Za začetek lahko uporabite nekoliko bolj grob brusni papir (P80 ali P100), vendar ne pregrob, saj lahko pusti pregloboke odrgnine v izdelku. Nato za fino brušenje uporabite še vodobrusni papir (P1000), s katerim naredite izdelek skoraj popolnoma gladek. Ker pa popolna odprava anomalij na izdelku ni možna, je potrebno izdelek še pokitati. Uporabite lahko avtokit, ki že vsebuje poliestrska vlakna. V tanki v plasti ga nanesete na mesta, ki niso popolnoma ravna ali pa vsebujejo sledove brušenja. Ko ste kit nanesli in se je dokončno posušil je ponovno na vrsti brušenje. Sedaj uporabite bolj fin brusni papir (P400), da pokitano površino zgladite, na koncu pa ponovno uporabite vodobrusni papir (P1000), ki bo površno naredil popolnoma gladko. Če površina še vedno ni popolnoma gladka in brez odrgnin, postopek kitanja ponovite. Tako. Izdelek je že skoraj končan, samo še odločiti se je potrebno ali ga boste oblekli v blago/usnje ali pa ga boste samo pobarvali. Mi smo ga kar pobarvali, saj oblačenje stebrička zahteva kar precejšnjo mero znanja in potrpežljivosti. Pobarvate ga lahko kar doma ali pa delo prepustite avtoličarju. Če ga pobarvate sami, je potrebno na izdelek nanesti tekoči kit (šprickit), ki ga dobite v že omenjenih prodajalnah. Ko ste nanesli tekoči kit, je nosilec potrebno ponovno pobrusiti z vodobrusnim papirjem. Skoraj končano, samo še pobarvate ga in je gotov. Pobarvate ga lahko z že pripravljenim sprejem, če pa imate možnost pa ga lahko pobarvate tudi z kompresorsko ličarsko pištolo. Počakajte, da se barva posuši in že lahko občudujete svoj unikatni izdelek. Pa veliko ustvarjalnega uspeha vam želim. Če pa imate kakšno vprašanje smo vam na voljo na info@tunigscena.si """"

Pa še nekaj slik da bo predstava lažja.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika


Veliko uspeha

LP

M
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

OdgovorNapisal/-a frcac dne Po Maj 07, 2007 9:54 am

Lepo napisano. Pozabil si edino na zaščitna sredstva (poliester je ZELO strupen) in na možen samovžig poliestra pri dodajanju katalizatora (stvar se zelo greje), plast smole kjerkoli - tudi v lončku, ne sme biti debelejša od slabega centrimetra.

Pa še... pri uporabi brusnih papirjev ne moreš tako skakat po granulacijah (s 100 na 1000) - za začetek vzameš 120tko, s tem da na suho do šprickita ne pretiravaj z več kot 320 - ko pa naneseš tega lahko začneš s 320, nato 600, 800 na vodo in barvanje akril barve. Za metalik se je pa treba mal bolj potrudit na koncu, ampak ni večje potrebe kot 1200.

(tega sem naredil, prešmirglal, naredil kalupov in odlil laminatov - steklenih ali karbonskih - na kile)

LP, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Propeler fahrer
 
Prispevkov: 1570
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 9:08 pm
Kraj: Godovič
Avto: BMW pa še en BMW

OdgovorNapisal/-a Polooo dne Po Maj 07, 2007 10:11 am

Hvala vsem za pomoč
Močeradovski Tdi
Uporabniški avatar
Polooo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 150
Pridružen: So Okt 14, 2006 11:23 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Polo

OdgovorNapisal/-a Rixy dne Po Maj 07, 2007 10:52 am

frcac napisal/-a:... plast smole kjerkoli - tudi v lončku, ne sme biti debelejša od slabega centrimetra. ...

Kako pa potem zmešaš večjo količino poliestra? V navodilih piše, da zmešaš tako količino, kot jo boš porabil v 10 do 15 minutah, pa še, da je potrebna količina trdilca in katalizatorja vsakega po 1% količine smole.
Uporabniški avatar
Rixy
Novinec
 
Prispevkov: 48
Pridružen: Če Mar 16, 2006 2:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: VW Golf IV TDI

OdgovorNapisal/-a hex dne Po Maj 07, 2007 10:59 am

za max 1cm v loncku prvic slism. dostkrat sem po tvju gledal pa je mel v loncku tudi cca 15cm. je pa pokazal kaj se nardi ce das prevec ali premal trdilca in katalaizatorja :twisted:
Uporabniški avatar
hex
Ima majhen penis
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Po Feb 27, 2006 1:04 am
Kraj: koroška bela
Avto: '89 GTI 16V (ABF), '06 Audi A4 3.0 TDI quattro

OdgovorNapisal/-a frcac dne Po Maj 07, 2007 11:17 am

Mešaš v banjici... stvar je pa zelo nevarna, največkrat ko ti jo nekaj ostane in odložiš al pa daš v smeti pa se začne kadit ven. Ko steče polimerizacija, stvar noro deluje in se neverjetno greje. Pazljivost ne bo odveč - spljoh.

LP, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Propeler fahrer
 
Prispevkov: 1570
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 9:08 pm
Kraj: Godovič
Avto: BMW pa še en BMW

OdgovorNapisal/-a super98 dne Po Maj 07, 2007 12:25 pm

Če ima kdo kak brezvezen števc za tlak, lahko je od česarkoli in kakršenkoli, samo da deluje, se priporočam...


mal se mudi
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

OdgovorNapisal/-a Goti dne Po Maj 07, 2007 12:30 pm

Mam od stare centralne v naši bajti. Kaže do 10 bar in ima 3/8 cole navoj. Je dovolj brezvezen? :)

Saj to se čist poceni dobi novo. Tudi pri Conradu so jih imeli, malo poglej.
Uporabniški avatar
Goti
Šverca božje aktovke
 
Prispevkov: 2394
Pridružen: To Feb 28, 2006 11:56 am
Kraj: Ljubljana/Prevalje
Avto: Tolsti šved - xc90

OdgovorNapisal/-a Rixy dne Po Maj 07, 2007 1:05 pm

frcac napisal/-a:Mešaš v banjici... stvar je pa zelo nevarna, največkrat ko ti jo nekaj ostane in odložiš al pa daš v smeti pa se začne kadit ven. Ko steče polimerizacija, stvar noro deluje in se neverjetno greje. Pazljivost ne bo odveč - spljoh.

LP, Sašo

Čudno se mi zdi, da o tem ni prav ničesar napisano v navodilih za uporabo, ki jih dobiš zraven seta. Ja, da je vnetljivo in gorljivo ter strupeno to že, kakšnega posebnega opozorila pa ne.

Če koga zanima, lahko posekeniram in dam gor - en kit sem ravno zadnjič kupil, da ne bo kdo rekel, da tumbam bedarije.
Uporabniški avatar
Rixy
Novinec
 
Prispevkov: 48
Pridružen: Če Mar 16, 2006 2:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: VW Golf IV TDI

OdgovorNapisal/-a frcac dne Po Maj 07, 2007 5:36 pm

Ni noben rekel da so to bedarije, ko boš delal potipaj po parih minutah oziroma ko začne želirat (se ne da več lepo delat) lonček s spodnje strani.

LP, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Propeler fahrer
 
Prispevkov: 1570
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 9:08 pm
Kraj: Godovič
Avto: BMW pa še en BMW

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Po Maj 07, 2007 9:13 pm

frcac napisal/-a:Ni noben rekel da so to bedarije, ko boš delal potipaj po parih minutah oziroma ko začne želirat (se ne da več lepo delat) lonček s spodnje strani.

LP, Sašo


tudi jaz sem dosti predelal s poliestrom in sem nekajkrat občutil kako je to če počneš neunosti. Od tega da je zadevo dobesedno razneslo, do tega da je prišlo skoraj do samovžiga...
Glede granulacije je pa takole. Za tisti končni produkt tudi ni tako pomembno da je popolnoma gladek, je pa seveda lepo če je. Primarno sem želel napisati še članek o tem kako ga obleči v usnje, sky pa mi ni zneslo. Zatorej sem ga pokital in pobarval.. vseeno hvala frcac, upam da bodo tvoji napotki drugim v korist.

LP

M
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

OdgovorNapisal/-a Pozer dne To Maj 08, 2007 10:16 pm

-.
Zadnjič spremenil Pozer, dne Če Avg 16, 2007 1:05 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Pozer
 

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne To Maj 15, 2007 6:35 pm

Pozer napisal/-a:Real jest bi meu samo eno vprašanje, kaj je zdej razlika, med tem k si ti montiru oz prklopu, pa tem kot se te stvari ponavadi priklopi?

aja pa zakaj ti števček kaže tlak, če motor ne laufa?

lp nejc


KVA???

ne vem v cem bi bla razlika. ce mene prasas samo v tem kam zadevo montirat. Števec pa zato kaze tlak, ker sem ko sem montiral sm zadevo prklopu na kompresor da sm vidu če dihta. IN dihta :)
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!


Vrni se na Elektrika

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov

cron