PB vs Dx

Napeljava, varovalke, releji, krmilniki, navigacijske naprave, avtoakustika, ...

PB vs Dx

OdgovorNapisal/-a Peternelj dne Ne Maj 04, 2014 3:14 pm

Zanima me naslednje kdo zna razložiti kakšne so dejanske razlike v štrom napeljavi pri teh dveh motorjih. Primer da bi vgradil koplet štrom od dx in nan priklopil pb motor. Da nebi bilo potrebno vseh konektorjev in gumbov predelovati na štrom v golf 1 od pb motorja.
Hvala za odgovore.
Uporabniški avatar
Peternelj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 594
Pridružen: To Maj 12, 2009 6:02 pm
Kraj: okolica Šk-Loka
Avto: VW MK3 GTI 16V, Golf I GL 82', Golf I JL 79'

Re: PB vs Dx

OdgovorNapisal/-a bajta dne Ne Maj 04, 2014 6:02 pm

dx, je iz enke gti motor, nima lih kaj elektronike, pa k-jet je če se ne spomnim.. pb ma pa elektro vbrizg ma pa ene 3x več elektronike..
Uporabniški avatar
bajta
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 5:05 pm
Kraj: Ravne na Koroškem.

Re: PB vs Dx

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Ne Maj 04, 2014 6:16 pm

... skratka, ves "štrom" ki se tiče motorja, je povsem drugačen.
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: PB vs Dx

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Maj 05, 2014 8:50 am

Vse pobereš dol z DX motorja in vgradiš na gol PB. Neki boš mogu rešit z vložki za injektorje v glavi ker PB ima po moje 22x1.5 vložke, od enke za ne air shroud k-jet injektorje so vložki 24x1.5. dalo bi se uporabit zgornji del air shroud vložkov injektorjev ki so medeninasti 22x1(KR, PL,9A in verjetno še kaki drugi ) ali pa pri strugarju naredit druge. Kolektor boš tudi mogu dat od DXa in prav tako flanže od vode ker pride notri termo time switch za k-jet.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: PB vs Dx

OdgovorNapisal/-a Peternelj dne Po Maj 05, 2014 12:10 pm

Aha super hvala za odgovore.. zdej pa se eno stvar :) kaj pa če bi se lotil drugače motorno instalacijo od pd dal samo do varovalk naprej pustil dx za po kabini in druge reci- luči itd
Uporabniški avatar
Peternelj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 594
Pridružen: To Maj 12, 2009 6:02 pm
Kraj: okolica Šk-Loka
Avto: VW MK3 GTI 16V, Golf I GL 82', Golf I JL 79'

Re: PB vs Dx

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Maj 05, 2014 12:59 pm

Tudi se da. Če ločiš motorno inštalacijo z računalnikom od ostale napeljave vidiš da ta rabi le 12V kontakt, in mogoče kak temperaturni senzor, ki ti daje podatek za mfa. Obratomer dobiva signal iz tuljave vžiga in rele od benz pumpe tudi rabi signal ( pri enki prav tako iz tuljave vžiga) da dela le kadar se motor vrti.

Poberi si dol obe elektroshemi od avta in od drugega avta in dešifriraj kam pride katera žica.

Tu najdeš skoraj vse:
https://drive.google.com/?usp=folder&authuser=0#folders/0B_V9-6xfgGlINzhhM2IyNmItOWRhZS00MzBkLTk2MTEtNGIyZDFmMDg0NWM2
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: PB vs Dx

OdgovorNapisal/-a Peternelj dne Po Maj 05, 2014 3:46 pm

No to pa je nekaj za naštudirat :D bomo se malo spustil pa temeljito pregledal da vidimo kje smo potem pa naprej hvala za enkrat :D
Uporabniški avatar
Peternelj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 594
Pridružen: To Maj 12, 2009 6:02 pm
Kraj: okolica Šk-Loka
Avto: VW MK3 GTI 16V, Golf I GL 82', Golf I JL 79'

Re: PB vs Dx

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Maj 05, 2014 3:58 pm

Če vas jaz prav razumem hočete vi v enko ki je imela DX motor ( se pravi GTI) dat PB motor ? Če ne drugo bo PB z originalnim menagementom sigurno manj pil kot en 1.8 na K-jetu. Če pa bi radi bolj origigi( v primeru GTIja) pa je za razmislit če ne bi uštimal da lavfa na k-jet.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: PB vs Dx

OdgovorNapisal/-a Peternelj dne Sr Maj 07, 2014 11:01 am

Ne mišljeno je bilo načeloma da bi v navadnega napeljal štrom od dx-a in vgradili pb motor ker je dx potreben obnove ta ki je pa trenutno notri pa ne deluje... :)
Uporabniški avatar
Peternelj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 594
Pridružen: To Maj 12, 2009 6:02 pm
Kraj: okolica Šk-Loka
Avto: VW MK3 GTI 16V, Golf I GL 82', Golf I JL 79'


Vrni se na Elektrika

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov