Zaprti oz. suhi akumulator

Napeljava, varovalke, releji, krmilniki, navigacijske naprave, avtoakustika, ...

Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Ne Sep 06, 2009 11:54 am

Debata o akumulatorjih je tekla že v moji temi pod projekti, zdaj sem se odločil, da še tuki napišem par besed, ker bom moral kmalu kupiti akku za syncrota.

Ker je očitno, da akumulatorja nikakor ne morem skriti v prtljažnem prostoru, ostaja samo še opcija, da ga pač postavim v prtljažnem porostoru tik ob rezervnem kolesu, tako da bo 'viden' in dostopen. Verjetno ga bom spravu v škatlo.

Ker s tem nimam več problema, da mora biti kumulator nenormalno majhen, se lahko zdaj odločam med akumulatorji 'normalnih' velikosti.

Še nikoli nisem imel niti kupoval 'zaprtega' ali kot se pogovorno reče 'suhega' akumulatorja (gel, vrla, agm...) in res ne vem kako je z kvaliteto le-teh pri različnih proizvajalcih. Trenutno mi v poštev pride Optima YellowTop, našu sem pa tudi podoben akumulator Topla EcoDry. Seveda je tukaj precejšnja razlika v ceni med enim in drugim akumulatorjem. Optima je preverjena zadeva in z njo sigurno ne bi falil, me pa zanima predvsem kako je kaj s Topla EcoDry akumulatorji.

...pri optimi pride v poštev samo 55Ah, ker 65 ne proizvajajo.
http://www.optima-batterien.eu/optima-applications/automotive/yellowtop/technical-specs.html


...medtem ko pri Topli lahko izberem tudi 65Ah
http://www.bolha.com/oglas383086623/oprema-ostalo-akumulator-topla-ecodry-vrla-agm-65ah


Pa še cena:

55Ah Optima YellowTop stane 190,00 €

55Ah Topla EcoDry 110,00 €
65Ah Topla EcoDry 125,00 €


Zasledil sem celo, da naj bi se Mercedes zanimal za Toplo EcoDry, kot prvo vgradnjo za njihova vozila.


Zdej pa če ima kdo izkušnje alpa lahko ponudi kak pameten arguman ali nasevt, le na dan z njimi, da se lažje odločim :wink:
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Ne Sep 06, 2009 12:52 pm

Kakšna pa je prednost tega zaprtega/suhega akumulatorja, v primerjavi z navadnim?
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Ne Sep 06, 2009 1:36 pm

Glede na to, da bo akumulator praktično v kabini, je nabava takega akumulatorja pametna odločitev. Kdo si pa želi vdihavati kislinske hlape, ki izparevajo tako med obremenitvijo kot med polnjenjem akumulatorja. Torej praktično ves čas vožnje. Ti akumulatorji imajo daljšo življensko dobo, odpornejši so na velike obremenitve in preobremenitve, montiraš jih lahko tudi na bok ali na glavo obrnjene,... , edino s ceno se je treba sprijaznit. Pa še to bo trg zrihtal v bližnji prihodnosti.

Mene bolj zanima, zakaj bi dal 65Ah akumulator? Koliko Ah ima original tak avto? 65Ah ali več namreč potrebuje diesel motor zaradi velikih zagonskih tokov in tokov za gretje cilindrov - ko enkrat vžge, so vsi ostali tokovi mala malica. Bencinski motor za zagon ne potrebuje take amperaže.

Razen če potrebuješ "elektrarno" za disko-klub v avtu. Pa tudi to se rešuje drugače.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Ne Sep 06, 2009 2:53 pm

Marnic, kupiš Gorko in jo oblečeš v karbon :D
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

Re: Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a Piky dne Ne Sep 06, 2009 2:55 pm

no, sem iz "toplinih" koncev, dobiš jo lahko tudi malo ceneje, recimo tukaj:
http://www.akubat.net/item.php?id=18
:wink:
The best engine in the world is the vagina.It can be started with one finger,it is self-lubricating,it takes any size piston and it changes its own oil every four weeks.
It is only a pity that the management system is so fucking temperamental.
Dr.H.O.K.
Uporabniški avatar
Piky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1178
Pridružen: So Maj 10, 2008 11:25 am
Kraj: LJ
Avto: VW CORRADO VR6

Re: Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a lini dne Ne Sep 06, 2009 8:01 pm

Pazit je treba tudi da takega akumulatorja ponesreč ne sprazneš čisto ker ga lahko vržeš v kanto. Nekoč sem ga imel v gtiju pa sem pustil cel tedn ojačevalc prižgan ko sem šel na teren. Oživel sem ga za en dan vendar je bil naslednji dan čist prazen pa sem naredu 400km tisti dan. Pravjo da je to pač tko je. Glede na to da ne bo daily je kr za razmislit. PRi navadnih akumulatorjih pa imaš na oddušku dandanes opcijo da priključiš cevko ki si jo spelješ iz kabine, čepi sami pa tesnijo in nimajo več luknjic za odduho kot so jih imeli akuji pred 10leti.
lini
 

Re: Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Ne Sep 06, 2009 8:42 pm

lini napisal/-a:Pazit je treba tudi da takega akumulatorja ponesreč ne sprazneš čisto ker ga lahko vržeš v kanto. Nekoč sem ga imel v gtiju pa sem pustil cel tedn ojačevalc prižgan ko sem šel na teren. Oživel sem ga za en dan vendar je bil naslednji dan čist prazen pa sem naredu 400km tisti dan. Pravjo da je to pač tko je. Glede na to da ne bo daily je kr za razmislit. PRi navadnih akumulatorjih pa imaš na oddušku dandanes opcijo da priključiš cevko ki si jo spelješ iz kabine, čepi sami pa tesnijo in nimajo več luknjic za odduho kot so jih imeli akuji pred 10leti.



Lini tile akumulatorji imajo ravno to prednost, da preživijo več globokih praznjen kot običajni akumulatorji in so z tega vidika sigurno boljši. Poleg tega pa 'zdržijo' veliko dalj časa brez polnjenja, saj je zelo malo samopraznijo in so ravno zaradi tega odlična rešitev za vozila, ki niso v redni uporabi.

In običajnih akumulatorjev se nikoli ne montira v kabino, vsaj danes ko imamo na razpolago tudi zaprte akumulatorje. In ja, vsak akumulator ki se sprazne do konca, je za v smeti.

Poleg tega bom imel polnilec za vzdrževanje akumulatorja, ki bo priklipljen vedno ko bo avto parkiran v garaži.

@žucmac: Ne vem, nisem siguren. Ma se mi zdi da ma G60 original 65Ah. Naj me kdo popravi, če ne.


Vprašanje je torej, če naj se odločim za Toplo ali vseeno raje za Optimo?

...moram se odločit čimprej, ker treba zadevo montirat.
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a lini dne Ne Sep 06, 2009 9:50 pm

.
Zadnjič spremenil lini, dne To Okt 13, 2009 10:58 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
lini
 

Re: Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Po Sep 07, 2009 8:43 am

Lini, če bi šlo za to, da se bom hvalu da imam čudo od akumulatorja potem res misliš da bi razmišljal o nakupu Tople? :D

Avto je resda star 20 let in so takrat tudi v notranjosti kabine montirali običajne akumulatorje. Tudi leta '97 pa pozneje so imeli recimo BMW-ji v prtljažniku navaden akumulator in rezultat po petih letih je bil kup rje okoli akumulatorja zaradi hlapov, pa je imel tudi tisto cevko o kateri govoriš in mu to ni pomagalo. Tega v dvojki res ne rabim. In če je možnost danes dobiti akumulator, ki ne uniči pol karoserije potem bom zbral takega. Čisto preprosto.


Menda bom kar Toplo alpa kej podobnega nabavu :) ...itak se akkuja niti vidlo ne bo :)
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a BureK dne Po Sep 07, 2009 9:46 am

jaz sem kupil v Adriamerkurju za 50€ en tak ozki akumulator, za Hondo Civic. 45Ah in 330A zagona. prejšnja Varta za TD mašino je imela 680A zagonskih in 65Ah.

mislil sem, da bo manjše število teh zagonskih Amperov pomenilo, da ne bo baterija dovolj močna za obrnit zaganjač...pa se je izkazalo, da je dobra. zaganjač je tisti, ki je zaštekal pa sem ga jemal dol in podmazoval in čistil...in čim sem ga vrnil na avto, je delalo spet vse BP.

mogoče pa bo le pel Alpine, seveda brez ojačevalca :)
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Sep 07, 2009 10:38 am

Mene pa zanima kak tip akuja so bosch silver- rečejo gelni in tudi ni treba nalivat destilirane noter al kaj drugega. Se pravi ni navaden ni pa tudi ta suhi če prav razumem.

Jinx če kupiš toplo si naredi škatlo ker je grda za optimo pa bi lahko naredu nekako tako:
Slika

Samo potem ne moreš vozit v kofanu betonskega železa da ti ne nardi kak stik.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Po Sep 07, 2009 11:03 am

Sej akumulator bo tako ali drugače v škatli in ga ne bo videt, zato sploh ni pomembno kašn je dokler odlično opravlja svojo funkcijo. Pa še betonsko železo in cement bom lahko fural brezproblema :mrgreen:

Gelni, avrl, suhi, zaprti ...to je vse podobno, akumulatroji brez vzdrževanja, ki so zaprti in jih lahko obrnemo tudi na bok.
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a DS71 dne Po Sep 07, 2009 2:34 pm

Fulmen je imel eno prestige serijo..je bila kao ta za v kabino,jadrnice in podobno..pa cena je bila malo malo večja kot "normalni" accu brez vzdrževanja..poglej še tam..mislim da je Velog diler
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Uporabniški avatar
DS71
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1966
Pridružen: Če Feb 05, 2009 9:51 pm
Kraj: Il. Bistrica
Avto: zoom zoom

Re: Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a WOB dne To Sep 08, 2009 9:14 am

Pa pazi ti na kak polnilec ga boš prklopu. Za tele suhe akuje ni isti polnilec kot za navadne. Od dirkalnika mi ga je napihnilo kot žogo in je bil zanič :( in pol ke je vse to mimo ti pa povejo da se te akumulatorje fila z enimi drugimi polnilci. Zdej kakimi bo pa mogu kak štromar povedat. Ti navadni polnilci baje da preveč v sunkih polnejo al nekej podobnega, kar pa za te gelne akuje ni dobro.
...ko zakoni fizike izginejo, in ko adrenalin zamenja kri..... Golf GTI G60
Uporabniški avatar
WOB
Kolpasan
 
Prispevkov: 2632
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:40 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Mk1 GTI, Mk1 Cabrio, Mk2 G60

Re: Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a Rjuhar dne To Sep 08, 2009 9:47 am

Mislim, da manj boš kompliciral, boljše bo. En preprost Bosch Silver Plus daj noter, pa ti bo dolgo in dobro služil. Meni je Jeep po pol leta, ko je stal v garaži s priklopljenim alarmom kresnil od prve. Star je pa dve leti. Mislim, da več kot toliko ne rabiš.
Slika
Uporabniški avatar
Rjuhar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 712
Pridružen: Pe Feb 03, 2006 4:39 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: sanjam o vw, vozim bmw, v garaži stoji pežo

Re: Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Sep 08, 2009 10:13 am

Jaz sem tudi zadovoljen z bosch silver. Tega imam zdaj že v 3. avtu in še vedno dela bp. Kaj pa vem najmanj ene 5 let.

..Grem nardit kako fotko kolektorja. :mrgreen:
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Sr Sep 09, 2009 8:36 am

Bosch silver tut pri meni. In ce ga bos skoz polnil....nima veze...Una rja pa ne pride od hlapov, ampak če kislina vn steče tko da...

LP

M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Sr Sep 09, 2009 9:42 am

Bom jes kr Toplo nabavu, pa da vidimo kolko bo zdržala :)
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a Goti dne Ne Sep 13, 2009 10:10 pm

To je beseda! V naši dolini se spoznajo na akumulatorje. Samo pazi, kje kupiš, so kr razlike v ceni.
Uporabniški avatar
Goti
Šverca božje aktovke
 
Prispevkov: 2394
Pridružen: To Feb 28, 2006 11:56 am
Kraj: Ljubljana/Prevalje
Avto: Tolsti šved - xc90

Re: Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a genuss dne Pe Feb 03, 2012 9:14 am

Lep pozdrav. Za trenutek naj odloži delo vsak, ki je že počel kaj takega.

Letnem času in temperaturam primerno je klecnil akumulator. Gre za vsaj 5 let star Delphi, s katerim sem načeloma zadovoljen. 2x sem ga namreč poleti popolnoma izpraznil s stropno lučko, a je nekako oživel in kot zombi zadovoljivo opravljal svoje delo. Do danes zjutraj. Sicer mu je čisto čisto malo manjkalo.

Družinski proračun načeloma ne bo potrdil nakupa novega. Zato vprašanje: ali se mi ga splača vzet ven in dat na reinkarnacijo s polnilcem za ene 12 ur, seveda bi dolil tudi dest. vodo, ali bom kljub temu zjutraj spet na poriv vžigal?

Avto je 1.9 AGR, 66kW.

Če ne bo drugače letim po novega original 72 Ah za 90€.

Vsak pameten nasvet in duhovite pripombe dobrodošle.
Jeden Tag steigt die Zahl derer, die mich am Arsch lecken können
Uporabniški avatar
genuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 723
Pridružen: Sr Avg 20, 2008 9:43 pm
Kraj: Velike Lašče

Re: Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a čare dne Pe Feb 03, 2012 9:28 am

Ja probaj. Jaz ga zmeraj najprej nafilam,ker so tako kurcevo dragi ratal da ni za nikamor.
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Pe Feb 03, 2012 10:12 am

itak probaj nafilat!
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a no_name dne Sr Feb 08, 2012 2:49 pm

Jest mam pa spet en problem.
Namreč kupil sem nov akumulator (sedaj si ga lastim pol leta).
Pa sem ga imel že 2x na testiranju, in so rekli, da je dober. Ampak tam izmerijo samo "zagonsko moč" akumulatorja, ki doseže nazivno.

Akumulator je Bosch S3 56Ah.
Imam en pameten polnilec, ki vse beleži.
Napolnil sem samo 12Ah od nazivnih 56; polnenje 7A do 14,4V nato padajoči tok, da drži 14,4V na sponkah, do 50mA, kar je tok "vzdrževanja"
Spraznil sem 9,5Ah od nazivnih 56; praznenje je potekalo s konst. močjo 50W oz. slabe 5A

Jasno mi je, da je akumulator fuč, vendar ne vem na koga naj se obrnem, da izvaja tudi meritve kapacitete.
Vsi izvajajo le meritev "zagonskega toka", ki pa normalno, da je dober, če se pripeljem do tja in se motorni prostor segreje in akumulator na frišno napolni.

Kam naj se obrnem za pomoč?
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a fritz dne Sr Feb 08, 2012 3:43 pm

jaz bi najprej s temi podatki sel direkt do uvoznika

http://www.bosch.si/content/language1/html/index.htm

imas tam pod avtomobilski deli seznam vseh pooblascenih servisov (derin, arcon, blablabla...)
po moje je le nekdo od njih ta prava oseba, ki ti bo to potrdila. pa naj ti nekdo od pooblascenih na
sedezu uvoznika pove, kdo je mirodajen.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: Zaprti oz. suhi akumulator

OdgovorNapisal/-a ciciban dne Pe Feb 10, 2012 12:57 pm

Za jinxa
http://www.tayna.co.uk/Exide-EP450-DUAL ... P7502.html
primerljiv z Optimo Yelow Top, v nekaterih okoliščinah še boljši, sem ga sam imel na testu in moram rečti da je top of the top akutov za vsakdanjo uporabo, glede na velikost.

Vsi "suhi" akumolatorji se polnijo z polnilci ala Ctek, ki polnijo pulzno tako da ni tistih sunkov kot pri navadnem polnilcu.
http://caraudioempire.com/Polnilci-za-b ... orje-c1029
Ne plači na mom pragu, da mi vrata ne potegnu vlaguu
Uporabniški avatar
ciciban
Novinec
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Ne Sep 18, 2011 2:51 pm
Kraj: Ljutomer
Avto: Honda Civic&Golf 2

Naslednja

Vrni se na Elektrika

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov

cron