VAG-COM

Napeljava, varovalke, releji, krmilniki, navigacijske naprave, avtoakustika, ...

VAG-COM

OdgovorNapisal/-a greg dne Po Jan 11, 2010 9:54 pm

Zanima me kako stvar priklopimo če imamo vag-com kabel! Uglavnem kako priklopimo? :)
Uporabniški avatar
greg
Novinec
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Sr Apr 30, 2008 11:50 am
Kraj: Krško
Avto: Škoda Felicia 1.6

Re: VAG-COM

OdgovorNapisal/-a LaKi dne Po Jan 11, 2010 9:59 pm

Vtakneš v odprtino temu namenjeno.

Za kater avto pa sploh sprašuješ?
Uresniči trenutni plan, namesto da razmišljaš o možnostih
Uporabniški avatar
LaKi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1514
Pridružen: Če Sep 04, 2008 9:06 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: '03 Audi A4 Avant 1.8T BEX; '99 Audi A4 1.6 ARM

Re: VAG-COM

OdgovorNapisal/-a greg dne Po Jan 11, 2010 10:17 pm

Škoda Octavia 1
Uporabniški avatar
greg
Novinec
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Sr Apr 30, 2008 11:50 am
Kraj: Krško
Avto: Škoda Felicia 1.6

Re: VAG-COM

OdgovorNapisal/-a RedEvil dne Po Jan 11, 2010 10:35 pm

ja gregi vtakneš ga v odprtino primerno tvojemu priključku, maš probleme z julko si sucau loputo :?: :D
Uporabniški avatar
RedEvil
Fasader
 
Prispevkov: 1247
Pridružen: Ne Nov 18, 2007 1:46 am
Avto: VW MK3 GTI Juby,Jetta TDI

Re: VAG-COM

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Če Jun 28, 2012 10:29 am

Da naredimo temo malo bolj uporabno in ne bomo samo vtikali :D


Rabim nekoga z vag.com da malo pregledava sharana in njegovo pamet.
Glede na paket opreme, bi se morala stekla odpirati/zapirati tudi na daljinca, pa me ne jebe 5% :roll:

In ker klima še kar klimatizira, bi ji rad iz oštarijskega stola malo pomagal,
pred zadnjim požirkom pivota bi na daleč odprl okna, zluftal avto,
spil pibo do konca in se pole odpeljal v preluftanem avtu s klimo na "on".

Pregledal sem vse kontakte na vratih, ključavnice na sprednjih vratih, porihtal vse končne šalterje na vratih in havbah,
alaram in lučke v števcu registrirajo vse spremembe ki se zgodijo, skratka po moje so izpolnjeni vsi pogoji da bi to moralo delat.

Ostane mi le še, da je morda to programsko onemogočeno in bi prek vag.com-a malo uč vrgli v ta sod,
da bomo vidli kaj je not :mrgreen:

Anyone ?
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: VAG-COM

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Če Jun 28, 2012 1:15 pm

Oj Žuci,če bi rad diagnostiko povej. Ampak tale tvoj problem tester ne bo niti pokazal,niti rešil. Šipe boš pa itak moral odpirati fizično na ključ,ker z daljincem starejši wolksvagnovi modeli tega niso imeli.Vsaj meni ni znano. Za to boš moral dodati še en modulček,ki pa pride bolj prav za zapiranje kot odpiranje šip.
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: VAG-COM

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Če Jun 28, 2012 9:03 pm

V navodilih piše da bi to moralo delat tud na daljinca...

Slika

Slika


in glede na to da piše na VIN-nalepki v avtu, da je Highline Carat izvedba, bi moralo to bit v sklopu komfort zaklepanja :?
pa Fritzu in Ricardu to špila na njihovih krapovinah, kljub temu da imata še starejšo izvedbo,
torej komp pod šoferskim sedežem, moj ima pa komp že vgrajen v elektro-omarico pod armaturo.


:?:
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: VAG-COM

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Če Jun 28, 2012 10:43 pm

Jutri me pokliči takoj po osmi uri. Bova preverila.
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm


Vrni se na Elektrika

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov

cron